четвртак, 5. фебруар 2015.

Maske za lice; Balea VS Freeman

Danas cu vam napisati nesto vise o dve maske koje sam imala skoro da isprobam. Prva je Balea maska za lice sa bagremovim medom i bademovim mlekom, koju sam kupila u DM-u a druga je popularna Freeman maska sa godzi bobicama i kamilicom koju sam dobila od Tijane. Volim da isprobavam razlicite maske za lice i uvek sam ubedjena da ce da naprave ne znam sta, nekakvo cudo na mom licu. Da cu, kad ih skinem, videti savrseno lice, bez ijedne tackice, bez ikakve nepravilnosti, savrsene roze boje. I ne tako cesto se razocaram i onda trazim dalje. I tako sam dosla i do ove dve lepotice. :)

Kao sto sam napisala koristim ih cesto, otprilike dva puta nedeljno, u zavisnosti od toga sta zelim. Odnosno sta proizvodjac nudi, jer ako proizvodjac kaze da maska uklanja stres ili pravi neko drugo malo cudo,ne vidim razlog da im slepo ne poverujem i momentalno se bacim na probu. Salu na stranu, daleko od toga da verujem u sve sto proizvodjaci napisu, (ako mi verujete na jednoj sam procitala da cete osecati da lebdite ili letite tokom koriscenja) ali ako znate da izaberete, proucite potrebe svog lica i ponudu koja postoji, mozete da pronadjete nekoliko dobih maski koje ce samo vama praviti mala cuda.

fotografija preuzeta sa interneta
Baleina maska sa medom i mlekom ima blag i fin miris. Mirise nekako cisto i sveze. Skroz medeno. Lagane je i fine teksture i mene podseca na obicnu kremu za lice. Izaziva na licu prijatan osecaj hladjenja. Proizvodjac navodi da podstice oporavak stresirane koze. Ulje makadamije, koje se nalazi na visokom mestu u listi sastojaka, intenzivno neguje i stiti od gubitka vlage. Bademovo mleko poboljsava elasticnost koze. Bagremov med hidrira kozu. Naznaceno je da je pakovanje dovoljno za dve upotrebe (dve doze po 8ml) ali ja sam je iskoristila barem cetiri puta. Ono sto mi se dopada kod njenog pakovanja jeste sto su doze (one koje su oni predvideli) odvojene, odnosno imate dve posebno zatvorene kesice sa proizvodom, jer ne volim kad otvorim masku i upotrebim jednom, pakovanje ostane otvoreno skroz, bez ikakve zastite. 

Nije gusta kao neke maske koje opravdavaju svoj naziv, pa kad je namazes imas pravu masku na licu. Ova maskica je skroz kremasta, bela i istovremeno prozirna. Tako da nije potrebno da trapate na lice sto vise da bi bilo belo, dovoljan je jedan normalan sloj , kao sto bi i obicno nanosili neku cvrscu masku. Potrebno je drzati je na licu 10 do 15 minuta, nakon nekoga vremena lice pocinje da upija masku i ona postaje nevidljiva golom oku ali je svakako i dalje tu, odnosno bez obzira na to potrebno je dobro umiti se, tek u dodiru sa vodom ce se opet pojaviti i postati bela.. Ja iskreno nisam primetila neki specijalan efekat koji je ova maska imala na moju kozu. Bila je ociscena svakako, jer se svaka maska i nanosi na cistu i ociscenu kozu. Lepo ju je hidrirala, nije uklonila nijednu nesavrsenost, bila je mekana na dodir i lepo osvezena. Ja ipak ocekujem malo vise od maski za lice, i malo bolje ucinke, ovo je ipak jedna fina, prosecna maskica, bez preteranih efekata. Barem sto se moje koze tice. Ja bih je preporucila onima koji nemaju problematicnu i zahtevnu kozu. Sasvim prosecan proizvod, daleko od toga da je los. Moze se kupiti u DM-u po ceni od oko 100din, sto je mala cifra, tako da svakako probajte.


Maska Freeman je bila iznenadjenje, neprijatno. Ne znam odakle da krenem.. Prvo samo pakovanje, u njemu ima jako malo maske. Mislim da stvarno nema 15ml kao sto je navedeno. Miris neki i nisam osetila, jako slabo nesto vockasto Maska je prozirna, u formi gela. Skroz je bezbojna, sto je meni malo otezalo nanosenje jer mi je trebalo malo vise vremena da prekrijem celo lice i da nanesem ravnomerno svugde. U pocetku se oseca veoma jak osecaj hladjenja, toliko da posle nekoliko minuta pocinje blago da pecka. Mene je peckao predeo oko nosa i celo. Zatim se oko obraza i ociju javio jak osecaj zatezanja. Nakon 7,8 minuta maska pocinje da se susi i da se peruta sa lica. Kada sam se pogledala posle 10 minuta mislila sam da mi se celo lice isperutalo. Deo oko usana je bio najgori.. Prepuno malih belih ljuspica, koje su otpadale na dodir. Dok sam je ispirala, sve se ponovo pretvorilo u gel i onda sam osetila koliko slojeva imam na licu i veoma se pomucila da je isperem. Koza nakon ispiranja ove maske je bila normalna, iskreno, neku veliku razliku ili efekat, primetila nisam. 

Na sajtu kozmetike Teatar je navedeno da je ova maska savrsena za dehidriranu i stresu izlozenu kozu,regenerise kozu i vraca vlaznost.. Mozda je uklonila stres iz moje koze a ja to nisam primetila :o. U svakom slucaju, opet se ogradjujem, jer se ova maska ovako pokazala na mojoj kozi,  a znamo da svi imamo razlicitu kozu. S obzirom da nema nikakav negativan efekat, svakako je probajte ako ste u prilici, jer je moguce da ima potpuno drugaciji efekat na vasoj kozi. Moze se nabaviti online, na sajtu kozmetike Teatar, po ceni od nekih 180 dinara.


Da li ste probali neku od ovih maski? 
Koje su vase omiljene maske? :)




27 коментара:

  1. Nisam probala niti jednu, ali probala sam šst drugih verzija Freeman maski za lice, i čini mi se da mi se samo jedna nije nikako dopala, mada nisam imala problema sa nekim neugodnim zatezanjem, peckanjem i slično. Baleine maske nisam isprobala, ali ako ne daju nikakav poseban efekat, ne vjerujem da ću ih i isprobati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da su svi imali odlicno iskustvo sa Freeman maskama, mozda ova meni jednostavno nije prijala, mozda je bio problem u mom licu ili ko zna :) Ni ja, ne verujem da cu ih ponovo kupovati, ipak ocekujem mnogo vise od jedne maske

      Избриши
  2. Nisam probala tu baleinu, ali sam imala jednu od blata, koja je bila fenomenalna. Bukvalno vidiš koliko ti je lice čistije nakon nje.Tražila sam je, ali je izgleda više nema u prodaji. :( Te freeman maske svi imaju i svi koriste, a ja nešto i nemam želju da ih probam. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj Garnierovu Pure cink masku, tako nesto pise na njoj.. mislim da je i jedina njihova maska, ona ce ti biti ista takva.. barem je meni :) Pa iskreno nisam ni ja imala neku zelju, ovu sam dobila na poklon pa sam je isprobala.. Ali mislim da cu naruciti, vidim da imaju na sajtu neku akciju 6 maski za 500 dinara, pa sto da ne, mozda se pokazu bolje :)

      Избриши
    2. Koža mi je osetljiva, pa nešto ne bih da eksperimentišem sa Garnierom. :) Avonove planet spa maske nisu loše za čišćenje lica.

      Избриши
    3. Mozda da probas na maloj povrsini, na bradi ili na vratu pa ako se ne desi nikakva neprijatnost onda mozes slobodno da je koristis :) Jesu, ja sad koristim neku sa mineralima i blatom iz mrtvog mora, odlicna mi je :)

      Избриши
  3. Ja sam probala 6 freeman maski u tim manjim pakovanjima i sve su mi bile toliko dobre da sam se jedva odlucila koje da kupim u tubi. Ovu doduse nisam probala ali nemoj da odustajes imaju veoma dobrih maski :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Necu naravno, i ja sam se iznenadila jer ih svi vole i svi hvale i zaista nisam cula da je bilo ko imao losa iskustva sa njima.. Ali ko zna sta je u pitanju, mozda mom licu jednostavno nije prijala ili je neka losa serija.. Daleko od toga da cu na osnovu nje da sudim ostalima :)

      Избриши
  4. Draga Zeljka , jako mi je zao sto maska koju ste dobili na poklon nije postigla ocekivan efekat. Freeman maske i pilinzi su podelejni kao sto znate za razlicite tipove koze. Ova konkretno maska je vise za nekoga preko 40 godina , a ne za mlade devojke. Ali mlade devojke vole da probaju sve , pa se desi da maska nema efekat. Na sajtu uvek mozete dobiti savet koja je maska ili piling za odredjeni tip koze , i ja svima odgovorim da ne kupuju na osnovu mirisa , boje , tudjeg iskustva jer svi individualno reagujemo na proizvode. Samo mi u inbox pustite pitanje , i ja mogu da pomognem pri odabiru , nije vazno gde cete je kupiti , jer su sve to nasi kupci , samo me kontaktirajte da posavetujem . Nadam se da cete imati bolje iskustvo sa sledecim izborom , ali pre toga se javite da vidimo sta je za Vas dobro i ima smisla , pozdrav Vesna kozmetika - teatar.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam nigde pronasla informaciju da je maska za nekoga preko 40 godina, mozda je ne bih ni probala da jesam ali to nije ni bitno.. Ja sam navela da nisam imala nikakav nezeljeni efekat i da maska nije losa, vec da meni nije odgovarala.. Ogradila sam se od ruzenja bilo kog proizvoda jer naravno da ne moze svima da odgovara sve. I ja se iskreno nadam da cu imati bolje iskustvo sa sledecim izborom vasih maski, jer cu ih svakako opet isprobati.. Hvala na savetu, pozdrav. :)

      Избриши
    2. Draga Zeljka, nisam se javila da bih prekorila. Nemoze se svima svideti sve to je potpuno normalno , niti sam poredjenja shvatila kao losa , naprotiv svidja mi se sto ste napisali kakvo je Vase iskustvo. Dehidriranu i stresom izlozenu kozu uglavnom imaju osobe koje predju 35 godinu. To je karakteristika promena fizioloskih i sl . Da nigde ne pise da je to samo za njih , jer se desi da neko i sa 40 ima masnu ,ili mesovitu kozu . Zato nemozemo da ogranicimo sa godinama neke proizvode , jer nije pravilo. Praticu i dalje Vas rad , kao sto pratim vecinu blogerki , jer mi se svidja ljubav koju iskazujete prema kozmetici u postovima , nebitno koji je brand u pitanju.Pozdrav Vesna kozmetika-teatar:)

      Избриши
    3. Ja vas komentar nisam ni shvatila kao prekor.. Ali nije na odmet da se priblizno ogranici upotreba i stavi bilo kakvo uputstvo i napomena jer postoje i mlade devojke koje ne vole da isprobavaju sve i svasta.. Dobro je pa maske nemaju nikakav stetan efekat.. I nemaju svi naviku da kontaktiraju nekoga sa sajta, priznacete, jer svi uglavnom znaju sta zele ili odluce usput, retko ko ce potraziti pomoc od nekoga sa samog sajta, sto je mozda i pogresno.. Hvala vam u svakom slucaju i na citanju i na komentarisanju i na savetima. :)

      Избриши
  5. Ja sam imala neprijatno iskustvo sa Balea Q10 maskom a za sad su mi Freeman bile ok mada tu još nisam isprobala...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa vreme je da i ja probam sve te ostale koje su svima ok, posto je do sad ovo jedina koju sam probala i nije mi bila ok :D

      Избриши
  6. Ja sam imala neprijatno iskustvo sa Balea Q10 maskom a za sad su mi Freeman bile ok mada tu još nisam isprobala...

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam probala Freeman mint & lemon i super mi se pokazala za ugrožene delove na licu,a maska od krastavca mi je super osvežila lice . Naravno da ne može svaka svima da nam odgovara zato ima milion vrsta i proizvođača :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako :) Tu sa limunom sam planirala sada da narucim :)

      Избриши
    2. Mislim da sa njom nema greške samo ne nanosi na suve delove ako ih imaš,kolko sam pratila ova maska je sve oduševila :)

      Избриши
    3. I ja sam videla da je svima uglavnom odgovarala.. Imaju sad neku akciju 6 maski za 500 din, vidim da su u tih 6 sve hvaljene, tako da razmisljam da porucim :)

      Избриши
  8. Одговори
    1. Planirala sam, vec mi se dopada i ako je nisam probala, zbog sastojaka, i verujem da je odlicna :) A i zbog mnogo pozitivnih recenzija :)

      Избриши
  9. Probala sam i Baleine i Freemanove maske, ali ove dve nisam :D. Od 4 Freeman maske koje sam probala nije mi odgovarala jedino maska sa aktivnim ugljem i crnim šećerom, ostale su mi sve bile super. Omiljena mi je baš iz Freemana, glinena antioksidantna maska sa asai bobicama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam upravo na osnovu tvog posta o Freeman maskama odlucila da probam tu sa crnim ugljem :D prvo nju pa onda i sve ostale :)

      Избриши
  10. Hvala. Sada znam da ne kupujem tu Freeman masku! :)

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Prednost dajem Freemanu, žao mi je što tebi nije odgovarala ali sigurno ćeš naći neku koja hoće, izbor je oogroman :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, sto se konkretno brenda tice, neuporedivo bolje maske su Freemanove, mada i zavisi sta kome vise odgovara.. ali sigurna sam da cu na obe strane naci neku koja ce mi biti bolja :)

      Избриши