уторак, 14. април 2015.

Maskare u ringu; Lancome, Benefit, Golden Rose

 Maskare cu proizvod, bez kojeg, verujem, vecina zena ne izlazi iz kuce. Sve nekako mozemo i da preskocimo, nekad nam i nije dan za neki ruz, nemamo uvek zivaca za svakodnevno stavljanje pudera ali maskara  je nekako, po vecini zena (naravno ne shvatajte bukvalno) kao deo odece, nesto sto ce retko preskociti ma koliko mrzovoljne bile. Ja imam dugacke i guste trepavice (moram priznati,jedno od retkih mesta za koje mogu da kazem da sam obdarena). Tako da, u skladu sa tim, gotovo svaka maskara mi odgovara. Iole prosecna maskara izvuce samo najbolje iz mojih trepuski, tako da nemam nekih prevelikih muka sa njima.

Kako mojoj mami nije bas najjasnije zasto se ne zadrzim na jednoj maskari koja mi je dobra i zasto moram da imam po 3,4 totalno razlicite kad su mi trepavice sa svakom iste i ona tu neku bas razliku i ne vidi ma koliko joj ja objasnjavala (doduse, to je njoj interesantno kao prenos bugarske skupstine, otprilike), pokusacu da svoje frustracije odnosno odusevljenje o razlicitosti ili pak slicnosti, prenesem vama kroz ovaj post. Iz naslova mozete zakljuciti da su u pitanju tri maskare ekstremno razlicitih brendova i kvaliteta (prema sveopstem shvatanju, ja nemam problem sa brendovima, odnosno proizvodima bez istog). Dalje iz teksta mozete zakljuciti, da apsolutno nikakvo pravilo ne postoji (barem sam ja do tog zakljucka dosla) i da zaboravite na njihova imena i marke koje nose uz svoje ime i totalno bez predrasuda procitate o njihovim cetkicama, bojama, trajnosti i ostalim bitnim stvarima zbog kojih kupujete maskaru a ne zbog natpisa koji stoji na pakovanju.


Prvi ucesnik, najmladja devojcica, veliki i hrabar borac, treba imati herca i stati na crtu drugim dvema devojkama (doduse, niko je u sustini nije ni pitao da li to zeli), posaljite malo podrske mladoj zvezdici u usponu Golden Rose MaXim Eyes maskaru. 

Njena prva, opasna suparnica, bice jedna od najvecih diva u njihovom malom svetu maskara, ponosna i prkosna, posuta zvezdanom prasinom, ogrnuta plastom moci i ponosan clan jednog uspesnog sveta (iliti brenda), poklonite se Lancome Hypnose Star maskari

Poslednja, ali ne i najmanje bitna ucesnica ovog meca je jedna dostojanstvena i tradicionalna ali ipak dovoljno ekstravagantna i uspesna, pozdravite Benefit They're Real! maskaru.

Devojke su imale dovoljno vremena da se pripreme za ovaj okrsaj i da ostave sto bolji utisak na ziri tj mene Od egzoticnog Istambula, preko romanticnog Pariza pa sve do suncanog San Franciska, odakle vuku korene ove tri lepotice, jednog dosadnog ali ipak lepog, januarskog dana, su dospele kod mene, u razmaku od nekoliko dana, totalno neplanirano. 

Ono sto druge dve maskare cini toliko razlicitim od prve jeste pre svega cena i toliko pominjano ime i brend. Golden Rose maskara kosta svega 160 dinara (od 150 do 170, zavisno od mesta do mesta) i mozete je kupiti u svakom Liliju i verujem u svakoj manjoj parfimeriji, po verovatno jos nizoj ceni. Druge dve maskare, Lancome i Benefit kostaju po, 4 180 dinara i mogu se nabaviti u Sephori u Beogradu ili za one hrabrog srca preko nekog sajta za online kupovinu. Bez obzira na tako veliku razliku u ceni, ove maskare nemaju nekih drugih znacajnih razlika.

Iako je dosta bitnije ono sto one cine sa trepavicama, priznacete da svi uvek obratimo paznju i na pakovanja i da je estetski momenat itekako znacajan. Pakovanja su totalno razlicita,kao sto mozete i da primetite. Pakovanje Golden Rose maskare podseca na klasicne Maybelline maskare recimo,plasticno je i ovalnog oblika, najdeblja na sredini i uza na krajevima. Lepe zute boje sa crnim slovima koja se skidaju nakon nekog vremena koriscenja. Lancome je jako prefinjeno, crno sa srebrnim sljokicama do polovine bocice i srebrnim slovima na otvaracu, po meni najlepse pakovanje od sve tri.. Benefit pakovanje je takodje specificno, metalik srebrno, sa kvalitetnim i ispupcenim slovima.
Meni generalno sam oblik cetkice nije previse bitan,odnosno nemam neki odredjeni oblik koji preferiram, bitno mi je samo da mogu lepo da rukujem sa njom. Sto se ovih maskara tice, sve tri imaju totalno razlicite cetkice ali sa svakom moze da se rukuje fino. A i uostalom, na sve se da naviknuti.

Golden rose cetkica ima identican oblik kao sama Lancome maskara, najpreciznije objasnjeno i sa njom mi je bilo najlakse da radim. Na njoj nikad ne ostaje visak maskare, i cestice su guste ali nisu previse zbijene, taman koliko je potrebno.Po meni medalja za najbolji oblik cetkice ide upravo njoj. Najbolju gustinu trepavica postignem sa ovom maskarom. Ona ih ne izduzi previse ali istakne njihovu prirodnu duzinu i razdvoji svaku dlaku i izgledaju gusce nego sto jesu. Ovu maskaru ne koristim za donje trepavice jer ostavlja sitne mrljice prilikom nanosenja ispod, na donji kapak.


Lancome ima cetkicu oblika izduzenog trugla, pljosnata je i cestice su jako zbijene. U pocetku (a i u nastavku) mi je stalno ostajalo previse maskare na njoj i svako prvo vadjenje cetkice iz bocice je obelezeno nekim crnim nitima koje se skupljaju i lepe na cetkicu sa dna i maltretiranje da se iste skinu, da uopste nisam imala zelju da je koristim i neko vreme je uopste nisam ni dirala. Na vrhu cetkice, na mestu gde se zavrsavaju cestice a pocinje drzac (da ga tako nazovem) se vecito nalazi zgusnuta maskara. Kada se te niti poskidaju i visak skine, na oko jako gusta cetkica, dobije moc da fantasticno izduzi trepavice ali ne i da ih slepi. Maksimalno izduzi trepavice i podigne ih a Golden Rose im da gustinu. Upravo to je i kombinacija koju najcesce koristim prilikom svakodnevnog sminkanja. Ova maskara mi je najbolja za donje trepavice jer ne ostavlja mrljice ispod njih a i sa ovakvom cetkicom je jednostavno preci preko donjih trepavica.


Benefit maskara ima neobicnu cetkicu; valjkastog oblika, cestice su proredjene dosta i jako kratke. Podseca me na siljke na kaktusu. Pocetak cetkice ima krug od nekoliko siljaka duzih i izrazenijih od ostalih. Ona u oredjenoj  meri ima po malo karakteristika od obe prethodne, malo produzi trepavice ali ne kao Lancome i malo im da na gustini ali ne toliko kao Golden Rose. Na njoj ne ostaje previse maskare, rekla bih da cak nekad ne ostane ni dovoljno da oboji trepavice. Sa ovom maskarom su u svakom slucaju dva sloja neophodna. Zbog toga sto ostaje malo maskare na njoj pogodna je i za donje trepavice, jer ih ne oboji previse bec istakne onoliko koliko treba.



Neke osnovne karakteristike ovih maskara su jako slicne.. Sve tri maskare se jako brzo suse, ne preskivaju se na gornji kapak, postojane su i ne truse se ispod oka, ne mrdaju sve dok ih ne skinete. Sve tri su izrazito crne boje. Samo Lancome maskara ima izrazeni miris, ostar i intenzivan ali ne previse. (ne znam ko ce jos da mirise maskaru, pa tako ovu infomaciju prihvatite sa rezervom). Mislim da se Benefit maskara jako brzo susi i da joj je najkraci rok, jer vec vidim da je sve bledja na trepavicama i sve vise mi treba da obojim trepavice. Golden Rose mi se cini kao nepotrosiva i odlicna je kao prvog dana.


Ukoliko ste kao ja navikli da tokom sminkanja skacete sa jednog kraja na drugi, pa tako nanesem sloj maskare pa onda malo srcem kafu pa onda crtam obrve pa bih onda drugi sloj maskare da stavim - na to zaboravite. Kako se brzo suse, ako sacekate dugo do stavljanja sledeceg sloja, mozete samo da ih ulepite i da izgubite formu koju ste postigli prvim nanosenjem, bolje je ostaviti oci onda sa jednim slojem maskare.
Ja uvek stavljam po nekoliko slojeva, nebitno koju koristim, nekad stavim i po sloj od sve tri i zato moram uvece temeljno da se posvetim skidanju sminke. Ako primetite da nakon umivanja i dalje imate po neku crnu mrljicu ispod oka, vrlo je verovatno da jos imate maskare na trepavicama, predjite jos jednom sredstvom za skidanje sminke.

Moj generalni zakljucak je da su sve ti maskare dobrog kvaliteta i da obavljaju svoj posao. Ne mogu da kazem da su prosecne, bolje su od prosecnih ali neke prevelike razlike izmedju njih nema, to su sve finese i zavise kako od vas i vasih trepavica tako i od nacina upotrebe, cuvanja proizvoda i slicnih stvari. Sto znaci da Golden Rose maskara od 160 din nije ni najmanje razocarenje, vec daleko daleko od toga a Lancome i Benefit nisu spektakularne ni magicne kao sto se obecava, i po mom misljenju ovoliko para svakako ne vrede. 

Moj savet vam je da se raspitujete, da istrazujete..citajte blogove, zato valjda i sluze, ukucajte proizvod koji zelite da kupite, posebno ako su neke skuplje stvari u pitanju i pogledajte utiske devojaka,  ne budite lenji i procitajte sve recenzije o tom proizvodu. Naravno, necete uvek na osnovu toga doneti odluku ali je svakako bolje raspitati se sta kupujete i za sta dajete pare nego kupiti macku u dzaku, posebno ako zelite da imate kvalitetnu sminku koja ce vam dobro sluziti. Pre cete pogresiti ako donesete odluku o kupovini na osnovu reklame, koje su kao sto znamo, osmisljene da predstave svoj proizvod kao najbolji na svetu i kao nesto sto vam je izuzetno neophodno. Sve je na kraju, iskljucivo i samo vas licni izbor. :)



12 коментара:

  1. probala sam GR ovu i narandžastu i bile su mi odlične, mislim za taj novac i više od toga i nisu mi suzile oči što meni inače zna od mnogih maskara, ostale nisam probala. Ja sam godinama zaljubljena u MF 2000 calorie ali sad trenutno koristim make up forever maskaru koju sam dobila i zaista je savršena :) Kao i ti volim da probam razne maskare jer to je jedini proizvod bez kojeg baš ne mogu i kad mi je najgori dan :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. One su za taj novac i vise nego odlicne :) Nisam probala nijednu od te dve, svidja mi se MF ali nikako da je uzmem :) A ja na primer ne mogu ni bez alajnera, kad stavim jedno moram i drugo, kad ne stavim ne stavim nijedno, to mi nekako ne ide jedno bez drugog, tj bez toga osecam se kao bez ociju :D

      Избриши
  2. Super post! I ja muku mucim da objasnim mami da mi jednostavno treba vise maskara i da ne zelim da kupujem samo jednu te istu godinama. Od ovih maskara sam jedino probala They're real i stvarno sam prezadovoljna jedino sto sam i ja primetila je da se mnogo brzo osusila ali sam mislila da je to zato sto imam mini pakovanje. Definitvno cu da isprobam ovu Golden Rose ;)

    Pogledaj moj blog i reci ako zelis da se pratimo: sparklygoddess.blogspot.com :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ma mame uvek sve znaju :) Meni stoji vec poduze vreme, s obzirom da je neki prosecni zivot maskare oko 3 meseca, sigurna sam da moja stoji duplo vise, tako da i ne treba da cudi sto se susi.. Isprobaj svakako, imas nekoliko vrsta i prejeftine su :)

      Избриши
  3. Isprobala sam ovu GR i jako sam zadovoljna njom, sledeću planiram njihovu narandžastu, za koju mi je i prodavačica u lokalnoj parfimeriji rekla da se najviše prodaje. Volim i Essence maskare (Lash Princess mi je savršena), a nekada sam koristila Maybelline, ali mislim da ne vrede baš 900 din. Uopšteno, nemam problema sa maskarama, tako da volim da isprobavam nove i jeftine. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja planiram sledecu narandzastu da probam :) Lash Princess odavno zelim da kupim ali nikako da dodje na red, ove tri ne mogu da potrosim a imam ih jos par.. Fino je kad imas dobre trepavice i onda mozes da priustis da izgledaju odlicno a da potrosis malo para :)

      Избриши
  4. Svidja mi se tvoj iskren pristup :) Mislim da sam imala ovu zutu GR nekad davno, ali posto se ne secam utisaka kupicu je ponovo, zaintrigirala si me :) A za ove skupe maskare sta reci..osecamo se bezveze kad nesto platimo mnogo a izneveri nasa ocekivanja..Pre neku godinu sam ostala ravnodusna na Lorealovu zlatnu Million Lashes, a pricali su da je spektakularna maskara :/ Najbolje rezultate su mi dale Maybelline Volum Rocket i Essence Multi Action ljubicasto-crna, ali volim da probam razne, kao i svaka druga zena :D Sad nameravam da probam Lash Sensational, pa ako i bacim parice sta sad..:) Lep post :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada :) Mozda si neku slicnu, posto mislim da su ove skoro izasle, ima zuta, narandzasta, zelena i cini mi se ljubicasta, pre nekog vremena su se pojavile.. A doduse mozda su i bile nekad ranije a ja ih nisam primetila :) Essence su takodje odlicne a super povoljne maske.. Za Lash Sensational sam cula da je retko ko zadovoljan a i ja bih volela da je probam :o Hvala ti puno :*

      Избриши
    2. Zeljka, kupila sam ovu GR maskaru juce, odlicna je ! Od mojih nikakvih trepavica napravi divotu :) Platila sam je citavih 180 din :)) Hvala na preporuci ! Kristina

      Избриши
    3. Mnogo mi je drago zaista, nema na cemu zaista :*

      Избриши
  5. GR žutu ću da kupim! A imam Benefit i štedim je ko luda, nevjerovatno odgovara mojim trepavicama i to je jedina maskara koja nenormalno produži moje trepavice i savršeno ih razdvoji... XDD

    :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neces se pokajati sigurno..Cula sam da je narandzasta Golden Rose, mislim da se zove Cat walk, jos bolja :) I ja sam zadovoljna sa Benefit maskarom ali ne preterano :D

      Избриши