субота, 21. март 2015.

Garnier Pure Active 3in1 + Eucerin Giveaway


Ne znam za vas, ali ja prosto obozavam onaj osecaj kada kupim neki proizvod i onda shvatim da mi iz nekog razloga ne odgovara i ostavim ga po strani, a onda nakon nekog vremena odlucim da ga ponovo probam i vidim da mi je skroz ok, osecam se kao da sam kupila novi, specijalni proizvod.Takvu situaciju sam imala sa ovim Garnier Pure Active sredstvom za ciscenje lica koje je osmisljen kao gel za ciscenje + piling + maska za lice. Garnierova Pure Active linija je inace namenjena borbi protiv nesavrsenosti lica i viska sebuma.


Ja sam ga kupila pre vise oda pola godine i koristila svakodnevno ali granulice koje se nalaze u njemu i koje su namenjene za piling su bile jako grube za svakodnevnu upotrebu, barem meni. Isusivao mi je lice i cestice su me grebale. Pocela sam da ga koristim jednom do dva puta nedeljno kao piling ali sam nakon par nedelja potpuno prestala da ga koristim iz nekog razloga. Pocetkom ove godine sam opet resila da ga isprobam i shvatila da su cestice dosta neznije i mekse i da mi znatno manje smetaju. Ne znam da li se to prosto desilo od stajanja i nekoriscenja proizvoda neko vreme ili se nesto desilo sa mojim licem ali uglavnom sam ovaj proizvod pocela da koristim svakodnevno. Ali veca verovatnoca je da je moje lice postalo zahtevnije i samim tim je ovaj proizvod, koji je po meni namenjen za malo ozbiljnije ciscenje, poceo da mu odgovara. Ranije nisam imala apsolutno nikakvih problema sa kozom a u poslednje vreme je pocela dosta da se masti i cudnije da se ponasa, tako da verujem da je to uzrok novorodjene ljubavi izmedju ovog proizvoda i moje koze. Ja ga takodje trosim u okviru zadatka Potrosi 10 do proleca


Kako se koristi? 1. Gel za ciscenje: nanosi se svakodnevno na vlazno lice. Utrlja se, a zatim ispere. 2. Piling: koristi se svakodnevno. Utrlja se kruznim pokretima, posebno u predelu cela, noca, brade. 3.Maska: Koristi se dva do tri puta nedeljno. Nanesite na lice i ostavite da deluje 3 do 5 minuta. Izbegavajte naravno predeo oko ociju.

Naznaceno je da u slucaju iritacije ili isusivanja koze prekinete odmah sa koriscenjem proizvoda. Proizvod je u formi tube, od jake plastike, sa poklopcem okrenutim ka dole, sto ja licno vise preferiram kada su proizvodi ovakve namene u pitanju jer je lakse potrositi ga do kraja. Ima 150ml i jako sporo se trosi, bas sporo. Kako je proizvod gust, ne moze vam se desiti da izadje vise nego sto zelite, izlazi po malo proizvoda i veoma je lako kontrolisati kolicinu koja izlazi.


Gel je jako guste strukture i krec bele boje sa plavim granulicama. Mene najvise podseca na pastu za zube i po strukturi i po izgledu. Pomalo i po mirisu ali je miris daleko prijatniji ali ja ipak osecam dasak mente. Navescu vam moje utiske o trenutnom koriscenju ovog proizvoda jer kao sto sam napisala prvih nekoliko susreta sa ovim proizvodom su bili neprijatni, barem za moju kozu u tom trenutku.

Trenutno sam jako zadovoljna sa ovim proizvodom. Koristim ga samo uvece, ujutru koristim neki blazi gel za umivanje (B i o t e n) jer ima mnogo manje prljavstine i sminke nego uvece. Kako je u poslednje vreme T zona pocela jace da mi se masti, ovaj proizvod mi je super pomogao. Granulice nisu pregrube, sasvim su korektne sa svakodnevno koriscenje. Ni previse mekane ni previse grube. Sam gel jako lepo ocisti lice, nakon koriscenja bude osvezeno, mekano i vidno cistije i lepse, posebno T zona koja je masnija, u mom slucaju celo i brada. Ja ne volim da ga nanosim na potpuno mokro lice, kao i ostale gelove za pranje lica, jer mislim da se onda dosta rastvore sa vodom i dosta toga sklizne u lavabo ili prosto se izjednaci sa vodom. Ja pokvasim lice i onda ga blago pritisnem peskirom, samo da pokupim visak vode a da mi lice ne bude skroz suvo i onda uz pomoc Ebeline jastucica za ciscenje lica sve to lepo izmasiram u utrljam na lice a zatim isperem.. Mislim da ima lep ucinak i kao maska, dovoljno je da ga nanesete na lice, kao sto uobicajeno radite kada se umivate i ostavite tako da odstoji 3 do 5 minuta. Oseticete vec posle dva minuta da pocinje da se susi i zateze. Kao sto vidite, moze da se koristi na nekoliko nacina a ucinak je generalno isti, u sva tri slucaja. Meni jako lepo kontrolise mascenje lica. Ne isusuje mi lice i jedan od retkih proizvoda nakon cijeg koriscenja ne osecam zatezanje u predelu ispod ociju.


Posto sam jako zadovoljna time kako blog napreduje, odnosno kako ja napredujem u pisanju i ostalim stvarima a pisem ga malo vise od 4 meseca resila sam da vas obradujem jednim pokloncicem. Prva stvar je Eucerin Hyaluron-Filler dnevna krema sa SPF 15. Ja sam ovu kremu dobila na poklon ali mislim da mi je prerano za ovakvu vrstu kreme i nege i da to jednostavno nije ok za moje lice. A bilo bi mi zaista zao da propadne i da ne uradim apsolutno nista sa njom, jer znamo otprilike u kom cenovnom rangu se krecu ove kremice. Rok trajanja joj je do novembra ove godine, tako da dobitnica ima oko 8 meseci da je koristi, potrosi, isproba, pokloni nekome ili sta vec. :) Druga stvarcica je Eucerin Lip Active labelo za usne. Naci ce se tu svakako jos poneka sitnica..Postarinu placa pobednica. :) Pravila su standardna;


1. Lajkujte fejsbuk stranicu Only girl in the worldOVDE
2. Podelite fotografiju OVDE
3. Ostavite komentar ispod ovog posta koji ce sadrzati ime, prezime, email adresu kao i profil/stranicu sa kog me pratite i na kom ste podelili fotografiju.

Pravila nisu obavezna, osim naravno komentara jer moram na osnovu necega da izvucem pobednicu ali bilo bi lepo kada bi ispostovali sve korake. Pobednik ce biti izvucen preko randoma, a igramo se do kraja marta, dakle do 31. 03. :)
Nadam se da vam se dopada nagrada i puno srece svima

115 коментара:

  1. Koristila sam ranije Garnier SOS olovku za bubuljice koja mi je odgovarala u pocetku, ali onda odjednom je pocela da mi stvara kontra efekat i lice mi je bilo uzasno, tako da sam prekinula odmah sa koriscenjem. Izbegavala sam Garnier proizvode za negu duze vreme, onda sam isprobala micelarnu i zaljubila se u nju. Mozda odlucim da isprobam i ovaj gel kao piling. :)
    Ime i prezime: Teodora Mladenovic
    email: teofil.1997@gmail.com
    Preko facebooka te pratim pod mojim imenom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Micelarnu zelim da probam ali nikako da dodje na red :) Mislim da ce ti biti ok kao piling ako nemas problematicnu i masniju kozu, jednom nedeljno ce ti biti super :) Baci pogled na prethodni post, tagovala sam te za tag post ;)

      Избриши
  2. Garnier generalno volim i uglavnom me oduševi sve što uzmem ali nekako retko stigne na red u zadnje vreme , sad me vuče ova nova krema a i ono sredstvo sa četkicom za čišćenje da isprobam. Volim jako njihove šampone i pakovanja za kosu, nekad sam i farbe koristila i moja prva BB krema bila je njihova. Ja se neću javiti za igru ali te podržavam i pratim svuda i volim puno . Dobila sam testera mnogo sada Eucerina nedavno pa neka dobije priliku i neko drugi <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sa cetkicom sam i ja htela da kupim ali sam uzela ono Ebeline jastuce i prezadovoljna sam, tako da ce da saceka :) I moja prva BB krema je bila njihova ^^ Ti si divno drago predrago bice <3

      Избриши
    2. Jaoj sad moram i ja da stavim to na wl to čudo od jastučeta :D <3

      Избриши
  3. Tatjana Obodjan
    tatjanaobodjan@gmail.com
    FB:Tatjana Djuricic-Obodjan
    Nagrada je odlicna <3 Svaka cast <3

    ОдговориИзбриши
  4. slavica djokic
    fb slavica caca
    slavicadjokic52@gmail.com
    volela bih da dobijem ovu eucerin kremu jer je za moje godine a iskreno nisam jos probala ti kozmetiku.pa ako budem imala srece volela bih da je moja.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман21. март 2015. 02:56

    FB: Jovana Markovic
    slobamarkov@gmail.com, Zelim Vam puno uspeha u daljem radu. ..

    ОдговориИзбриши
  6. Ana Nikolić, anannikolic983@gmail.com, na facebook Ana Nikolic. Garnier Pure Active 3 u 1 sam ranije koristila jer sam imala bubuljice. Imala sam masniji ten i bubuljice i baš mi je prijao garnier pure active ali sada ga ne koristim jer mi se lice manje masti i nemam bubuljce.
    Nisam koristila Eucerin kreme. Svi ih hvale ali su za mene malo skuplje i zbog toga ih nisam kupovala. Eucerin Hyaluron-Filler dnevna krema sa SPF 15 bih volela da probam imam 32 godine i već se vide znaci umora na licu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nije pomogao da se resim bubuljica ali mi je odlicno cistio kozu i smanjio mascenje koliko toliko.. Nadam se da ces imati srece. :)
      Broj 6. :)

      Избриши
  7. Trenutno koristimnjihovu kremu,a i majka im je vise godina bila verna,pa smo obe zadovoljne,Tatjana Petrovic,tatjanariba@gmail.com,pozdrav i sve najlepse.

    ОдговориИзбриши
  8. Hristijana Mitic hristi981@yahoo.com fb:Hristijana Mitic

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман21. март 2015. 03:33

    MakuljevicJasmina
    jassm23@gmail.com
    Pozdrav,

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман21. март 2015. 03:40

    Aleksandra Pantelic
    FB Aleksandra Pantelic
    anapantelic.86.ap@gmail.com
    nagrada je fenomenalna

    ОдговориИзбриши
  11. fb Tatjana Stanišić
    tatjanastanisic77@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  12. danijelaperisic73@gmail.com ,FB Danijela Perisic,,Pratim Only girl in the world super su proizvodi :)

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман21. март 2015. 04:05

    Sanja Stanišić
    stanisicsanja8180@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  14. Marina Nerandzic
    marina84makeup@gmail.com
    fb Marina Suncica
    dopadaju mi se proizvodi,nisam imala prilike do sada da ih probam.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  15. Meni je ovaj gel skroz isusio lice. Cak i kada bih ga povremeno koristila bilo bi isto. Ukoliko jento cesce cak mi i odreaguje lice. Mada eto nekima odgovara. Nije svaka koza ista.
    pilence85@gmail.com
    Ana Stanojevic
    pratim preko profila Anita Milenkovski

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno , nije svaka koza ista.. i moja koza nije svaki dan ista a kamoli kod razlicitih osoba :) I meni je tako bilo u pocetku a onda sam zaboravila na njega i nakon 6 meseci mi je potpuno odgovarao.. :)
      Hvala ti puno, srecno! :)
      Broj 16. :)

      Избриши
  16. Анониман21. март 2015. 04:53

    pratim preko fb podelila sam.
    milena spasic peric
    milenaspasic92@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. meni je super ,inace mi je masna koza tako da meni licno odgovara ....super je vredi svaku paru !!!!
    julijanakrstin@gmail.com
    Julijana Lula Krstin
    pozzzzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je sad odlican :) a cini mi se da nije ni skup plus jako dugo traje..
      Broj 19. :)
      Hvala ti puno, srecno! :)

      Избриши
  18. Marija Stojisavljevic
    stojisavljevicm@live.com

    https://www.facebook.com/mstojisavljevic
    https://www.facebook.com/mstojisavljevic/posts/10155526754120495?pnref=story

    Srecno svima :)

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман21. март 2015. 05:51

    Marija Ilic
    masacz48@gmail.com
    FB - Marie Ilic
    https://www.facebook.com/marie.ilic.9/posts/555400921263710

    ОдговориИзбриши
  20. Sladjana Jovanovic
    sladjajovanovic12@gmail.com
    FB Sladjana Jovanovic
    https://www.facebook.com/sladjana.jovanovic.90

    ОдговориИзбриши
  21. Garnier micelarna i ovaj gel/piling/maska su jednini koji mi odgovaraju u moru njihovih proizvoda. Probala sam tonu i moja koza ih jednostavno ne voli. Micelarna mi je presavrsena za svakodnevno ciscenje, dok ovo malo cudo koristim jednom nedeljno jer imam jako osetljivu kozu. Ali savrseno radi svoj posao :)
    Jovana Veljkov
    jovanaveljkov@hotmail.com
    FB post: https://www.facebook.com/jovanaveljkov/posts/666009043527383?pnref=story
    Twitter post: https://twitter.com/JovanaVeljkov/status/579272713799352320
    G+ post: https://plus.google.com/u/0/104772905712712788043/posts/JqRiLrDqyX1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja tonike inace ne volim, odlicnu zamenu za taj deo nege sam nasla u micelarnim vodicama.. Garnierovu jos naisam probala ali nameravam :)
      Broj 24. :) (preskocila sam slucajno tvoj komentar, da znas zasto nije 23.)
      Hvala ti puno, srecno!

      Избриши
  22. meni je ovo jedan od najomiljenijih Garnier proizvoda, koristim ga vec nekoliko godina i prezadovoljna sam. Moram ti reci da je i meni prilikom prvog koriscenja bilo malo cudno, ali mislim da je to tako dok se koza ne navikne na nesto novo :)
    Fb: Suzana Petrovic
    suzanasezovem@yahoo.com
    https://www.facebook.com/suzanapetrovic011/posts/588197611316503

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno je to ili mojoj kozi nije odgovarao u tom trenutku :)
      Broj 23. :)
      Hvala puno, srecno! :)

      Избриши
  23. Dosta dugo ga koristim pa sada pravim pauzu! :) Znam da je nekima prilično agresivan ali meni odgovara :)
    Pokloni su super :)

    ОдговориИзбриши
  24. Анониман21. март 2015. 07:05

    Marina Đikić
    marina.djikic94@gmail.com
    https://www.facebook.com/NinaLovesAlex

    ОдговориИзбриши
  25. Анониман21. март 2015. 08:43

    Renata Ristic, email: ristic.renata52@gmail.com
    Na fb: Natka Renata

    ОдговориИзбриши
  26. Miljana Čović
    miljana_covic@yahoo.com
    FB: Miljana Čović ( https://www.facebook.com/miljana.covic10 )

    ОдговориИзбриши
  27. Iva Pavlovic, virdzinija_landuci@hotmail.rs
    FB Iva Pavlovic
    Divan giveaway :),srecno svima!!

    ОдговориИзбриши
  28. Анониман21. март 2015. 09:41

    fb Slavica Stanisic
    slavicastanisic58@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  29. Анониман21. март 2015. 09:42

    Milanka Pavlovic; FB Mikica Vladimir Pavlovic
    mikicapavl@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  30. Katarina Pavlovic
    katarinapavlovic991@gmail.com
    FB: Beauty by Keti

    ОдговориИзбриши
  31. natasa.bajat@gmail.com
    Fb: Natasa Bajat

    Srecno u radu bloga! :)

    ОдговориИзбриши
  32. natasa.bajat@gmail.com
    Fb: Natasa Bajat

    Srecno u radu bloga! :)

    ОдговориИзбриши
  33. Milena Mika Petrovic
    milenastojiljkovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  34. Kristina Djokic
    fb: Kristina Đokić
    kristinadjokicesn@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  35. Анониман22. март 2015. 02:18

    Maja Markovic fb:Nenad Maja Markovic meil: nenadmarkoni10@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  36. Zorica Simijonovic
    fb:Zorica Simijonovic
    simijonoviczoka@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  37. Nevena Jovanovic
    nevena88jovanovic@yahoo.com
    FB Nevena Jovanovic

    ОдговориИзбриши
  38. Pratim te kao Milica Vanilica, mejl mvanilica@gmail.com

    Do sad sam samo imala jedan Eucerin proizvod, neko mleko za telo i to sam bila odusevljena. Ali mi uvek bude nekako skupo, pa kupim nesto jeftinije :)

    Puno uspeha u daljem radu!

    Veliki pozdrav!

    Milica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam cula da je mleko odlcno, ali kao sto kazes uvek nadjem nesto jeftinije a takodje dobro :)
      Broj 41. :)
      Hvala puno, srecno! :)

      Избриши
  39. Анониман22. март 2015. 05:41

    Pratim na fb Ana Buculov,bozanam1966@gmail.com
    Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  40. Olivera Babić
    olivera 499@gmail.com
    Volim Eucerin mleko za telo, neverovatno je za suvu kožu. :-*

    ОдговориИзбриши
  41. Анониман23. март 2015. 07:20

    Branka Mladenovic
    brankamladenovic100@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  42. Анониман23. март 2015. 14:48

    Fb. Jagodinka Peric
    milenaspasic92@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  43. Анониман23. март 2015. 16:27

    Ime i prezime: Ivana Milojevic
    e-mail: ivana.milojevic71@gmail.com
    profil: https://www.facebook.com/ivanica.ivamilojevic
    evo ga : <3 :)

    ОдговориИзбриши
  44. Анониман24. март 2015. 03:21

    pratim kao Mala Mina, post> https://www.facebook.com/profile.197855489287603/posts/413398652175542?pnref=story
    mail. andjelijatm92@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  45. Ja redovno citam tvoje postove,ne koristm facebook,
    Koristila sam tu eucerin kremu i ponovo bih,nadam se sreci.
    Sladjana Lalic Gajica
    mail> predrag,gajica@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Broj 49. :)
      Mnogo mi je drago da to cujem, nadam se da ti se dopadaju, hvala ti puno i srecno! :)

      Избриши
  46. Анониман26. март 2015. 07:04

    Jasmina Kovar
    FB: MIna Kovar
    ladyno13@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  47. FB Jasmina Draskovic Zdravkovic
    jaca_1979@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  48. Анониман28. март 2015. 06:05

    FB Tanya Babjak
    mejl tanyababjak@gmail.com
    Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
  49. Анониман29. март 2015. 10:58

    Fb andrijana ana vucinic email ohilipp.thuerkauf.Itr@gmail.com

    ОдговориИзбриши