петак, 20. март 2015.

The Versatile Blogger Award

Versatile Blogger Award je priznanje koje se daje blogerima sa zanimljvim i kvalitetnim sadržajem. Nominovani bloger bi trebalo da podeli 7 činjenica o sebi i da nominuje 15 njemu zanimljivih blogova. Mene su nominovale drage blogerke  Tijana sa bloga Sreca je zdravlje i Tanja sa bloga Velike sitnice  i hvala im puno na tome :)  






1.
 Imam fobiju od skakavaca. :o

2.
 Obozavam da citam knjige i da ih kupujem posebo..Volela bih jednog dana da imam biblioteku u svom domu. :)

3.
 Radim vec 3 godine kao konobarica i treci put ove godine pokusavam da upisem zeljeni fakultet, nadam se i poslednji. :)

4.
 Obozavam zivotinje, kuca mi je puna macaka, trenutno ih imam 6 + kuca Ljubica. :)

5.
Ne volim da izlazim u grad,u bucne i zadimljene diskoteke

6.
Uopste ne umem da stedim. Ni pare, ni emocije, ni sebe :)

7.
 Imam (imala sam) prirodno kovrdzavu kosu koju ispravljam otkad sam saznala da je to moguce, otprilike nekih 8 poslednjih godina. :)


Drage devojke, nisam imala vremena da pregledam da li ste odgovorile na tag, ako sam vas tagovala i ako jeste,ne zamerite :) Sve vas volim i sve citam redovno ♥

Zeljku sa bloga  In relationship with beauty
Andjeliju sa bloga Cosmoholic
Milenu sa bloga Pretty and stylish
Mariju sa bloga Head in the Clouds
Tijanu sa bloga Kozmeticka svastarica
Lejlu sa bloga Il Rossetto Rosso  
Dve Dragane sa bloga Lipberries
Teodoru sa bloga Women's corner
Jelenu sa bloga Moj neseser
Dijanu sa bloga Sasvim obicna devojka
Mariju sa bloga Little obsessions
Dana sa bloga Lover of beauty
Aleksandra sa bloga Make up in serbia
Jovanku sa bloga Smizletina
Milicu sa bloga Le prettiness
Anu sa bloga Wake up then make up



16 коментара:

  1. Puno sreće pri upisu na fakultet (nadam se da nije FDU :D) i hvala na tagu!
    Nisam sigurna da li ću uspeti da ga sastavim (kad nema konkretnih pitanja, nekako ne umem da pričam o sebi), ali obećavam da ću se potruditi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno.. Nije :D Nije obavezno nista, nema frke :)

      Избриши
    2. Za pripreme se koristi tvoj rokovnik, cisto da znas da je posluzio svrsi, ipak sam ga iskoristila ove godine kao sto sam obecala :)

      Избриши
  2. Ja ovo sve manje više znam osim ovog sa kosom , mora da sam to zaboravila, a za fax me već fige bole to znaš <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znas i za kosu, samo si zaboravila :) Popusti malo stisak, ako budes drzala tako jos do jula, otpasce ti :D <3

      Избриши
  3. Vec sam pisala ovakav post nedavno, ali hvala ti punoo na tagu..❤Imamo dosta zajednickih stvari, narocito to sto ni ja ne volim da stedim i ne volim izlaske upravo zbog buke i zagusljivosti..Drzim ti palceve da ove godine upises faks..☺

    ОдговориИзбриши
  4. Takodje zelim da imam malu biblioteku jednog dana. Obozavam citanje. :)
    Imam kovrdzavu kosu i mnogo vise volim kada je ispravim, mnogo lepse mi deluje, iako se svi dive loknama, meni su dosadile.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne znam ni kad sam zadnji pu nosila lokne, otkad sam u osnovnoj skoli saznala da mogu da ih ispravljam od tada ih stalno maltretiram :)

      Избриши
  5. I ja ti držim fige da upišeš fakultet ove godine (bila sam u istoj situaciji tako da poznajem tvoju muku :D )
    Za diskoteke se takođe u potpunosti slažem sa tobom, par puta sam se prevarila u životu i posetila ih, ali sad više ni ne prolazim pored njih :P

    Hvala puno na tagu, baš sam skoro odgovorila na blogu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Ja sam radila neko vreme u jednoj i tad mi se i smucilo :D
      Nema na cemu, hvala tebi na odgovoru :)

      Избриши
  6. 2,5,6 isto :D i ja imam kovrdžavu kosu,međutim ja je rijetko peglam,feniram je-to da ali nije nikad potpuno ravna kao što je to slučaj sa peglom.
    Sanjam da imam svoju biblioteku,i na dobrom sam putu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja nikad nisam peglala kosu.. Prosto mi je lepse kad je isfeniram, izgleda kao da je zaista ravna a kad se ispegla izgleda kao da sam sedela 3 sata u salonu da bih imala kosu pravu kao strela, prirodnije mi je nekako feniranje ako zna dobro da se odradi :) Drago mi je, i ja lepo napredujem :D

      Избриши