среда, 4. фебруар 2015.

Omiljeni Bioten proizvodi za lice

Otkad su se pojavili na nasem trzistu, Bioten proizvodi su privukli veliku paznju i postali su veoma popularni zbog pristupacnih cena, kvalitetnih i prirodnih proizvoda bez stetnih sastojaka, parabena i parafina. Gotovo da nema devojke koja nije isprobala cuvenu CC kremu ili barem neku kremu za ruke. :) Ja sam isprobala vecinu njihovih proizvoda i zavolela sam ih za kratko vreme. U mojoj svakodnevnoj rutini ciscenja i hidratacije se vec duze vreme uvek nalazi barem jedan njihov proizvod.

Veoma su kvalitetni i zasluzuju svaku paznju. U svojim linijama imaju razlicite proizvode za negu lica, pocevsi od gela za umivanje, mleka za umivanje, sredstava za skidanje sminke, tonika pa sve do krema namenjenih za negu razlicitih tipova koze. U svom asortimanu,koji se jako brzo siri, takodje imaju i razlicite proizvode za negu tela Mislim da su maske za lice jedini proizvodi koje jos uvek nisu izbacili, ispravite me ako gresim. Danas cu vam napisati nesto o nekoliko proizvoda za lice kojima sam ja zadovoljna (pre svega namenjenih za ciscenje lica). Tu su dva gela za umivanje, jedan piling i krema za lice. Koristim ih sve oko pola godine, neke manje, neke vise, ali uglavnom i vise nego dovoljno da kreiram svoj utisak o njima. 




Zeleni gel za umivanje sam najvise i najduze koristila, on je jedini koji sam potrosila do kraja (ne zato sto je najbolji vec zato sto sam ga prvog nabavila). Gel je za normalnu i kombinovanu kozu. Obogacen je 100% prirodnim ekstratom dunje. Koristila sam ga ujutru i uvece, uvece sam dugo nakon umivanja osecala divan miris dunje na licu. U formi je gela, bez ikakvih cestica, skroz proziran, po  meni malo previse gelast. Zbog previse tecne teksture desavalo mi se da mi izadje malo veca kolicina nego sto zelim i to je ono sto mi se nije dopalo kod ovog proizvoda. Uvek mi je bezao, i sa prstiju i sa lica. Mislim da je u sustini to jedina mana, koja moze bez problema da se resi malo guscom teksturom ili mozda smanjenjem otvora na pakovanju, koji inace nije preveliki vec otprilike onakav kakav treba da bude, ali za ovako tecan proizvod nije na odmet smanjiti ga i poboljsati i olaksati upotrebu.

Ono sto je on radio na mojoj kozi bilo je sasvim zadovoljavajuce. U periodu kada sam ga koristila nisam imala problema sa kozom i nisam nanosila previse sminke u toku dana, tako da je bio savrseno sredstvo za umivanje za mene. Ostavljao je kozu neznom, cistom, hidriranom i osvezenom. Ja sam ga koristila nakon sto bih skinula sminku i ocistila lice tonikom, da ukloni eventualne ostatke sminke i necistoce. Uvek je prisutan blagi osecaj hladjenja i sam gel je neverovatno hladan, ujutru jako prija i fino osvezava.Toniranu kremu moze da skine sa lica bez problema ali vec puder malo teze. Zato mislim da je ovaj gel idealan za one koji nemaju problema sa kozom i koji ne tretiraju previse lice, jedno lepo osvezenje za kozu lica i prirodna i fina umivalica. Sadrzi 150ml a cena je prava sitnica varira od 250 do 300dinara, u zavisnosti od mesta na kome kupujete.



Gel-krema za umivanje sa pamukom - za suvu/osetljivu kozu. Nemam ni suvu ni osetljivu kozu ali mi je ovaj gel za umivanje daleko vise prijao od zelenog. U tom trenutku je mom licu bila potrebna malo jaca nega i ovaj gel se pokazao kao odlican. U jednom periodu sam kombinovala gore pomenuti zeleni i ovaj gel, koristeci gel sa pamukom uvece nakon skidanja sminke, kada je koza vise iritirana a zeleni ujutru, prilikom umivanja, radi uklanjanja mogucih ostataka necistoca ili osvezavanja lica. 

Proizvodjac kaze da je proizvod obogacen 100% prirodnim ekstraktom pamuka, koji je bogat proteinima i mineralima koji efikasno hrane kozu, sprecavaju iritacije, vracajuci kozu mekocu i elasticnost.  Ne znam koliko procenata prirodnog pamuka sadrzi u sebi ali se slazem sa vecinom opisa koji su proizvodjaci naveli. Kako ne sadrzi sapune niti druge vestacke dodatke, ovaj gel ne isusuje kozu ni najmanje, nakon koriscenja koza je glatka, hidrirana, nahranjena, osvezena i cista i vrlo blago zategnuta. Sto se same strukture gela tice, on je dosta cvrsci od svog zelenog kolege sa dunjom. Beo je, i kremast i sadrzi minijaturne crvene cestice, koje se pod prstima i na licu ne osecaju. Ja sam se u pocetku mucila sa nanosenjem na lice. Morate pazljivo da rastrljate izmedju prstiju da vam ne bi sve jednostavno sletelo sa ruke. Toliko puta mi se desilo, da ne razmisljajuci, u brzini, samo istisnem na vrhove prstiju, krenem da rastrljam izmedju dlanova i sve zavrsi u lavabou. Miris je jako lep i svez, slatkast, mene podseca na neki kolac ili secernu vunu. Ovaj gel takodje sadrzi 150ml proizvoda i kosta izmedju 250 i 300 dinara.

Generalno problem kod oba gela je doziranje. Mislim da bi proizvode za umivanje lica trebalo spakovati u tube sa dozerom na vrhu, jer je dosta lakse za upotrebu i sprecava nepotrebno prosipanje proizvoda, jer cak i ako pazite, jako cesto ce se desavati da vam izleti vise gela nego sto zelite i potrosicete ga dosta brze nego sto bi trebalo

Piling krema za normalnu/kombinovanu kozu - sa medom i kosticama kajsije. Jako puno volim ovaj proizvod. Miris mu je savrsen, zamislite miris kajsija pomesan sa slatkim medom. Piling je bele boje sa narandzastim cesticama, koje nisu ni previse blage ni previse grube, vec taman onakve kako ja zamisljam dobar piling. Mada na licu volim da koristim malo blaze i neznije pilinge u poredjenju sa ovim, iznenadila sam se koliko mi je ovaj prijao. Koristila sam ga dva do tri puta nedeljno, nakon ciscenja lica a ponekad i ujutru prilikom umivanja. Proizvodjac je naveo da poboljsava ten, teksturu koze, efikasno cisti pore i uklanja visak sebuma i mrtve celije sa povrsine koze. Ja se apsolutno slazem sa svakom navedenom stavkom. Posebno sa poslednje dve, moju T zonu je fantasticno drzao pod kontrolom. Cak nekoliko dana se nije mastila nakon koriscenja. Mislim da je idealno koristiti ga nekoliko puta nedeljno, na pakovanju je naznaceno 1-2 puta, sve preko 3 koriscenja bi bilo previse. Cestice se lagano topre prilikom masiranja lica, ostavljaju divan miris i savrseno ociste lice, svakako proizvod koji mislim da bi prijao svima i koji cu ja svakako ponovo kupiti. Kod njega nemam problema sa doziranjem, tekstura je savrsena, ni previse tecna, ni previse cvrsta, i onoliko koliko stisnete tubu, upravo toliko proizvoda ce vam i izaci.
Proizvod sadrzi 150ml i cena mu je ispod 250 dinara.




Hidrirajuca zelena krema za lice, sa dunjom, za normalnu/kombinovanu kozu ide u paketu sa prvopomenutim zelenim gelom. Krema je omanja, sadrzi 50ml ali trajala mi je iznenadjujuce dugo. Bela je i jako kremaste teksture, cak stavise rekla bih da je poput malo cvrsceg proizvoda za umivanje. Ali po meni to joj nije bila mana i meni to nije smetalno ni najmanje, jer je jako mala kolicina pokrivala celo lice. Miris joj je divan i dugo se zadrzava na licu, posebno kada sam je kombinovala sa gelom iz iste linije. Desavalo mi se, da se nakon vecernjeg koriscenja probudim pred zoru i osetim i dalje predivan slatkast miris dunje. Krema mi je izuzetno prijala, osvezavala je kozu i ostavljala je neznom i glatkom. Koristila sam je i ujutru i uvece, i nakon nekih malo grubljih tretmana lica, kada bih osetila zatezanje na licu, nakon nanosenja kreme sve bi bilo u redu. Veoma mi se dopada kako nahrani kozu, kao i osecaj koji na njoj ostavi. Veoma brzo se upija, nije uopste masna i mislim da je idealna za leto, jer hidrira kozu fantasticno i da moze da posluzi kao odlicna podloga za sminku Pakovanje je divno uradjeno, teglica izgleda jako lepo i jako je cvrsta, ne postoji mogucnost da se polomi ili osteti, ma koliko puta vam ispadala.  Mislim da joj je cena negde oko 450 dinara, do 500 najvise.


Generalno sam zadovoljna sa svim proizvodima koje sam probala iz njihove kompanije, mislim da cak jos nisam naisla na bilo koga ko je bio nezadovoljan nekim njihovim proizvodom, tako da iskrena preporuka, za koji god da se odlucite necete pogresiti. Povedite racuna samo o tome sta je potrebno vasoj kozi i u zavisnosti od njenih potreba izaberite proizvod za sebe. Ukoliko, kao ja, nemate zahtevnu kozu, onda mozete bez bojazni, isprobati bilo koji proizvod. :) Sigurna sam da cu isprobati i ostale proizvode koje sam preskocila, pre svega kreme za lice iz ostalih kolekcija. Na pocetku meseca sam sa vama podelila utiske o jos jednom, pretezno novom proizvodu, Bioten micelarnoj vodi.

Kakva vi iskustva imate sa Biotenom? :)
Pratite me i na fejsu. ☺



25 коментара:

  1. Probala bih ovu kremu, hvali je dosta devojaka, čini mi se da je skroz ok za svakodnevnu upotrebu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, upravo za svakodnevnu negu je savrsena, ja sam je koristila dva puta dnevno od kada sam je kupila pa sve dok nisam potrosila poslednju kap.. Cena nije preterano visoka ali cesto moze da se nadje na snizenju u Liliju, probaj obavezno :)

      Избриши
  2. Nisam probala Bioten proizvode jer ih nisam primjetila kod nas, vidim da imaju distributera za BiH, ali ja ih jos uvijek nisam uocila, mada sam si zapisala da obratim malo paznju jer sam procitala dosta pozitivnih recenzija, svasta zelim probati :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To mi je bas cudno, raspitaj se u Liliju, pronjuskaj malo po sajtu njihovom, mozda se uskoro i dosele kod vas :) Probaj da ih kontaktiras u krajnjem slucaju, ja bi im poslala poruku na fejsu, na zvanicnoj stranici, cisto da se informisem :) Pristupacni su jako i kvalitetni, sigurna sam da ce ti se dopasti :)

      Избриши
    2. Ima ih u BiH,ja kupujem u apotekama :-) ovaj piling prosto obozavam,savrsen opis mirisa :-) zeleni mi nije toliko dobar,za sada sam na roze liniji i prezadovoljna sam,a stvarno su im cijene prihvatljive :-)

      Избриши
    3. I zaboravih - Tanja :-)

      Избриши
    4. E pa super.. Ja sam se bas iznenadila da ih nemaju tu :) I ja sam trenutno na roze liniji, volela bih kremu iz te linije da probam, nikako da dodje na red :)

      Избриши
  3. Slažem se da bi ove gelove trebalo spakovati sa dozerima jer se svaki put mučim da ne prospem...inače trenutno koristim ovaj gel sa dunjom i odličan mi je :)
    Super post ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istu muku mucimo :D A to je mozda strateski, sto se pre potrosi, pre cemo otici po novi i ubrzati prodaju.. Hvala puno :)

      Избриши
  4. Slažem se da bi ove gelove trebalo spakovati sa dozerima jer se svaki put mučim da ne prospem...inače trenutno koristim ovaj gel sa dunjom i odličan mi je :)
    Super post ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Ah moj teren :). Kad čitam o Biotenu uvek iznova uživam i osećam se kao svoj na svome.Skoro sam sve isprobala i sve mi je odgovaralo,a najviše CC krema,piling,zeleni gel i Genovate linija pa se toga sada držim.Da ne zaboravim tu je i krema za ruke sve su mi dobre ,i crveni losion za telo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ih, samo cekam da se oglasis :) Ja nisam probala nista od Genovate linije i nije mi nesto primamljiva, a kreme za ruke imam sve, pocela sam da ih poklanjam, posto su sve bile 1+1, ne znam sta cu sa tolikim kremama.. Losion isto nisam probala ali sigurno cu, meni se vise dopada miris onog braon losiona :)

      Избриши
  6. Dobra ideja za post i lepo obradjena :) Krema iz zelene linije mi je bila odlicna ali gel mi se uopste nije dopao,pored toga sto se potrosio brzinom svetlosti,isusio mi je lice. Probacu obavezno ovaj piling i kremasti roze gel,mislim da bi mi vise odgovarao.Tonik iz zelene linije je dobar,ali i on ode dok trepnes. Od skoro trosim Bioten micelarnu i prezadovoljna sam njome,skida..pa skoro sve,stvarno je super (kupila sam je posle tvog posta,morala sam da je probam,i nisam zazalila :)) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) I ja mislim da bi ti roze gel vise odgovarao, jer je ipak za osetljiviju kozu.. Ne moras da imas osetljivu kozu ali on nikako ne moze da ti napravi problem zato sto je prilagodnjen osetljivoj kozi,sto znaci da je prilagodjen svakom tipu.. pa i ako ti se desi neka promena na licu ili se bilo sta promeni, neces osetiti nikakvu promenu prilikom ciscenja, dok bi sa normalnim gelom, za normalnu kozu (kao sto je ovaj zeleni) osetila zatezanje i peckanje prilikom svake promene na kozi :) Ja tonik nisam probala, ne volim tonike, ne znam zasto :) Ee bas mi je drago da ti odgovara micelrana :)

      Избриши
  7. Planiram da probam nešto iz njihovog asortimana.
    Inače, šminku ne treba da skidaš tonikom, jer on ne služi za čišćenje lica, već za pripremu pred nanošenje kreme, a posle umivanja. Detaljnije o tome možeš pročitati na nekom blogu posvećenom preparativi. Ovo pišem iz najbolje namere, jer bi neke čitaoce nepravilno korišćenje preparative moglo odbiti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj svakako :) Napisala sam nakon sto bi skinula sminku i ocistila lice tonikom, mislila sam na to da cistim lice tonikom nakon skidanja sminke, uvek imam poseban preparat za to, ne volim cak ni sa micelarnom vodom da skidam sminku sa ociju, mozda se nisam dovoljno jasno izrazila, hvala :)

      Избриши
  8. Bioten je meni baš iznanađenje. :) Cena, kvalitet sve je super. Delimo oduševljenje pilingom za lice, stvarno je nežan ne isušuje mi obraze a T-zonu drži pod kontrolom. Moraću da probam i ovu kremu za lice. Koristim još i tonik iz te kolekcije za kombinovanu kožu i kremu za ruke sa avokadom, sve preporuke za te proizvode. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takodje, jako prijatno iznenadjenje :) Krema je odlicna, probaj obavezno.. Tonik nisam probala, nekako ne volim tonike, ne znam zasto, retko koji se usudim da probam.. A kreme za ruke sam probala sve, jedino mi se ona sa smokvom, ljubicasta, ne dopada, odnosno miris mi se ne dopada jer me podseca na prasak za ves ali krema ima odlicnu negu :)

      Избриши
  9. Nisam probala Bioten proizvode,ali jako bih željela jer čujem da su baš dobri :).
    U mom gradu ne mogu nikako da ih nadjem :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pokusaj da ih kontaktiras preko zvanicne fejsbuk stranice, mogu da ti kazu da li negde imaju proizvode u tvom gradu, steta je da ne probas :)

      Избриши
  10. Одговори
    1. Takodje, mada sam primetila u skorije vreme da su cestice dosta omeksale posto ga nisam koristila neko vreme, skroz su drugacije :o :)

      Избриши
  11. Imam piling i baš ga volim. :)
    Isprobala sam i mleko za čišćenje lica i zeleni tonik, zadovoljna sam njima. A oduševljena kremom za ruke sa crvenim poklopcem - med i ulje makadamije. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam probala ni mleko ni tonik, a kreme su mi sve odlicne, posebno zelena sa alojom :)

      Избриши
  12. ,,Bioten'' kozmetiku još uvek nisam probala. Ušla sam na ovaj blog da bih saznala nešto o toj kozmetici. Saveti su vam dobri, međutim, kao filolog, moram izraziti svoje nezadovoljstvo u pogledu gramatike.
    ,, Cak stavise'' su reči koje me isuviše draže. Ili čak ili štaviše.
    ,,Po meni'' - po Vama može biti šećer, so , mleko ili nešto što ste prosuli, ali ,, po mom mišljenju'' je ova kozmetika dobra.
    Ovo su dve najveće greške koje ljudi često prave. Nisam pisala sve ovo zato što sam zakeralo koje gleda svaku sitnicu, već žeim da širim svoje znanje i da ukažem na greške, što očekujem i u suprotnom smeru.
    Toliko od mene :)

    ОдговориИзбриши