понедељак, 26. јануар 2015.

Trosimo testere TAG

Ova godina mi je pocela u znaku tagova, ovo je vec treci a jos nije prosao ni prvi mesec ove godine :) Tagovi su super ideje za komuniciranje i zblizavanje izmedju devojaka koje vode blogove, naravno sve u cilju zabave i druzenja. :) Ovakvi vidovi postova su korisni za vecinu devojaka, posebno tag postovi tipa Potrosi do.. jer nam pomaze da se oslobodimo nekih proizvoda koje ne koristimo i da treniramo volju, takodje nije ga tesko odraditi, ako nemamo inspiraciju da pisemo a znamo da treba da pisemo o necemu, jer jel'te zato i vodimo blog, onda je super resenje odgovoriti na neki tag. :)

Kao sto sam napisala ovo je treci tag post od pocetka godine, prvi je bio Libster Blog Award, koj mi se bas dopao, koji je u formi pitanja na koja treba da odgovaramo, o nama samima i nacinu na koje provodimo slobodno vreme. Drugi je bio Potrosi 10 do proleca, koji je vecina vas odradila u nekom obliku, neki sa malo drugacijim brojem proizvoda ili drugim datumom. :)




Za ovaj post sam pripremila izvestaj o tagu koji je osmislila jedna lepa plavusica Ana, sa bloga Wake up then make up (njen post pogledajte ovde). Ideja posta je da trosimo testere, koje sam sigurna da svi imamo u vecoj kolicini, sto iz razlicitih novina, kupovina, poklona. Ja nisam neko ko gomila testere, i baca ih u neki cosak cim ih dobije.. obozavam testere i volim da isprobavam svasta, jer mi vrlo cesto pomognu da se odlucim da li da uzmem full size proizvod ili ne. Trenutno ih nemam nesto preterano mnogo, mislim nemam ih mnogo koliko znam da ih nakupim, s obzirom da kupujem sve moguce novine koje izlaze.. Primera radi u Lepoti i zdravlje cesto imate 2,3 uzorka, a ja svakoga meseca uzmem barem 5 casopisa slicnih Lepoti i zdravlju. Volim i da ih poklanjam i da ih trosim, ovo je trenutno gomilica koje posedujem i rado cu ih trositi do februara. Na ovim slikama se ne nalaze bas svi testeri koje imam, nisam imala mnogo vremena da ih potrazim sve, neke sam pronasla posle slikanja, a neke sam zaboravila da ubacim ali svakako cu do kraja februara trositi sve na koje naidjem.

Inace ove mini karmine, odnosno testere Avon ruzeva, koristim jako cesto i jako dugu traju i boja je originalna kao u katalogu. Cesto se razocaram kada narucim full pakovanje karmina jer ne moze da se poredi sa testerom, tako da vam je  moj predlog da obavezno pri svakoj kupovini Avon proizvoda narucite nekoliko ovih malih testera, mislim da vam vasa Avon dama nece naplatiti a i ako vam naplati, cena je smesna, 20ak din po komadu a moze zaista dugo da traje :)



Hvala Ani jos jednom ste me se setila, ukoliko vam se dopada ova ideja i zelite da se oslobodite raznih testera, znate sta vam je ciniti, smatrajte se tagovanim. :)



16 коментара:

  1. Meni je bolest sakupljanje testera :D... Uvek se obradujem kada u nekom časopisu dobijem tester, to se ipak računa kao mali znak pažnje :). Ili kada je prodavačica u parfimeriji ljubazna pa mi ubaci neki u kesicu :). Imam ih previše, pa stalno poklanjam, a ne znam zašto sama ne trošim...A volim da ih skupljam :D... Eto, bolest :D...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja ih bas volim a volim i da ih trosim, kao da dobijem poklon toliko se obradujem, cuvam cak i prazne kesice testera, kao da su dragocenosti, ali samo onih koji su mi se bas svideli :D eto ako te ne mrzi mozes da se prikljucis tagu, da se oslobodis malo :)

      Избриши
  2. Jao ovo je baš fino, mada ja još nikad nisam dobila tester iako često kupujem po drogerijama ili parfimerijama :(

    Više volim da čitam blogove i tekstove na internet nego časopise pa ih više i ne kupujem, možda samo neki ponekad vidim da propuštam. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno ni ja ne pamtim kad sam dobila neki tester u parfimeriji a kupujem cesto, jednom sam zatrazila i izvadila mi je kutiju prepunu testera, ogromanu kutiju testera samo jednog proizvoda, nije mi jasno za koga ih cuvaju :)

      Избриши
  3. Pa ti imaš testera za dva meseca :). Ja na primer ne volim testere i sve koje dobijem delim dalje,osim kad dobijem baš nešto što me zainteresuje ili sama tražim neki da isprobam kad se dvoumim oko nečega. Jedino volim te male karmine i testere parfema :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma cini ti se, na gomili je pola tvojih, sto si mi poslala :D ja ih bas volim, posebno karmine..a sve tvoje testere kremica sam isprobala :)

      Избриши
    2. To je divno čuti nadam se da ti je neka posebno odgovarala :)

      Избриши
    3. Sve su mi bile skroz ok, jedan tester mi je trajao bogami i nekoliko dana.. ona sa bademom mi je super, sigurno cu neku uzeti od njih kad potrosim ove silne sto sam skoro kupila i dobila :)

      Избриши
  4. Uh, testeri. Ne znam zašto, ali ja ih gotovo nikada ne koristim. Sve ih skupljam u jednu kesu, a bilo bi i vrijeme da se potroše :D Avon testere stalno naručujem i onda ih ne koristim xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ponavljam kao papagaj da su mi uvek bolji proizvodi u testeru nego kad kupim celo pakovanje, meni niko ne veruje haha :D Ja narucim po 10 avon testera ruza i onda imam sve nijanse, ne mogu da ih potrosim godinu dana, na kraju ruz ni ne kupim, isprobam sve nijanse, potrosim testere i ja zadovoljna D

      Избриши
  5. Ja imam dosta testera i retko kad se setim da neki i iskoristim. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slobodno ih koristi, ja znam mnogo vise puta dobila bolji proizvod u testeru nego kad sam kupila full pakovanje :D

      Избриши
  6. Ima nesto u tim malim pakovanjima..:) Neke iz novina cuvam (pojma nemam zasto),neke sam odmah potrosila. U parfimerijama gde sam stalna musterija cesto mi daju testere,ali zato u DMu i Liliju ama bas nikad - samo jednom sam pitala radnicu u Liliju da li ih imaju uopste,rekla je Nemamo mi to (sta je prava istina, nikad necemo saznati). Inace,obozavam Avon/Oriflame testercice ruzeva,parfema,krema,i sa zadovoljstvom ih trosim :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako i ja isto, neke cuvam ne znam iz kog razloga.. Neke jedva cekam da potrosim , ali svaki put kad dobijem neki osecam kao da sam dobila poklon, toliko se obradujem :) Imaju, ja sam jednom naletela na jednu ljubaznu devojku kojoj sam trazila tester skupog pudera, izvadila je ispod pulta ogromnu kutiju, ne moze da se izbroji koliko ima.. verovatno ih trose same, i nose kuci :)

      Избриши
  7. A ja sam mislila da ih imam previše :)))
    Drago mi je da ti se sviđa ideja ali izgleda da smo same u ovoj borbi ;)
    Samo napred, i ja ih trošim uveliko :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam pola zaboravila da slikam, posto su rastrkani na razna mesta :) Nema veze, oslobodicemo se malih dosadnih kesica :))

      Избриши