понедељак, 19. јануар 2015.

Potrosi 10 do proleca

Svi smo uzivali u skorasnjim tag postovima Potrosi 6 do Bozica. :) Ja sam sa uzivanjem citala postove i gledala video snimke i razmisljala da li bih ja uspela da koristim proizvod jednog tipa narednih nekoliko meseci bez prestanka. Ja volim da gomilam kozmetiku, pre svega najvise gomilam stvari koje mi nisu preko potrebne u tom trenutku. Desavalo mi se da nekoliko dana nemam kremu za lice ali je bitno da sam kupila super ruz u najjacoj vristecoj nijansi koja postoji i koji cu staviti nekad, negde, mozda i nikad. Volim da gomilam gelove za tusiranje, njih uvek imam najvise i ne mogu da im odolim. Kreme za ruke i za telo takodje, uvek imam po nekoliko koje istovremeno koristim i neke cak vucem i jako dugo, skoro godinu dana. 

Posto sve drzim u sobi i nosim u kupatilo po potrebi, u poslednjih nekoliko dana sam pocela da ostavljam u kupatilu jedan gel za tusiranje, jedan losion za telo, jedan piling, da bih malo smanjila gomilu (i to mi je jako tesko palo). Tijana kao da mi je citala misli, tagovala me za ovaj post i nije mogla da pogodi bolji trenutak. :) Njen post i proizvode koje je izabrala mozete pogledati OVDE. A posto je napomenula da se tagovi ne odbijaju, kao kumstvo, onda nema dileme i znam sta mi je ciniti. :) Sa teskom mukom sam izabrala 10 proizvoda koje cu najvise koristiti do 21. marta. Gledala sam da izaberem proizvode koji mi najduze stoje, da bih izbegla njihovo bacanje, ukoliko ih uskoro ne potrosim. Takodje sam pazila da ne biram mnogo dekorative, i nadam se da mi necete zameriti i pomisliti da mi je zadatak samim tim laksi ali jednostavno nemam mnogo prostora za sminkanje trenutno, zbog prirode posla. Volim naravno da nosim omiljene ruzeve tokom slobodnih dana, ali ipak njih nece biti dovoljno da potrosim bilo koji ruz do isteka zadatka.




Prve dve stvari koje sam izabrala za ovaj post su dve kreme za ruke. Kreme za ruke trosim u nenormalnim kolicinama ali uvek ih imam mnogo vise nego sto mi u sustini treba. Prva je Essence Cookies and cream krema za ruke. Svi se secate kad je ova kolekcija bila i koliko su se svi odusevili ovim kremicama. Ja svoju nisam potrosila iz razloga sto mi je bilo zao :D Da, bilo mi je zao da je trosim. Jer tako divno mirise i tako divno izgleda da sam pomislila ako je potrosim vise je nemam i tako sam je zapostavila i stajala je na polici kao ukras. Medjutim, mislim da je malo pocela da menja teksturu sto znaci da je vreme da se konacno potrosi, da je ne bih na kraju bacila.

 Drugu kremu za ruke sam kupila na sajmu kozmetike prosle godine na Eveline standu. Krema je marke Farmona Sweet Secret. Nisam do sad nailazila na njihove proizvode kod nas, malo sam istrazivala po internetu i videla sam da imaju razlicite proizvode sa svakakvim vocem, mirisima, prelepa sarena poakovanja, odusevila sam se. Nakon malo detajnije pretrage pronasla sam sajt sa koga se kod nas mogu poruciti, cene su im pristojne skroz. Ako vas zanima asortiman KLIK OVDE Mirise na bananu i kokos i samo iz tog razloga sam je uzela, mislim da do sad nisam videla nijedan proizvod koji mirise na bananu. Obozavam i je tako je slatka i takodje se nalazila medju ukrasima ali bojim se da ne mogu vise da je zadrzavam dugo. Nega je odlicna.


Naredna dva proizvoda su gelovi za tusiranje. Prvi je Balein gel za tusiranje sa kokosom i nektarinom. Imam i dokaz da sam ga odavno kupila (i jos ni pola potrosila) jer je jedan od prvih postova, tacnije drugi post na mom blogu bio o ovom gelu ( taj post mozete pogledati OVDE). Drugi je Avon kremasti gel za tusiranje sa shea puterom koji sam iskoristila par puta i zabacila ga na neku policu da bi skoro primetila da je postao kao puding. (pominjala sam ga ovde) Skroz se zgusnuo mucenik, i mislim da je krajnje vreme da se napokon potrosi.





Peti proizvod je jedna umivalica za lice koju sam odavno uzela.U pitanje je Garnier PureActive 3in1, namenjen za ciscenje lica, piling i maska za lice. Kada sam prvi put isprobala ovaj multi Garnier proizvod bio mi je previse grub za lice. Cestice su bile zaista pregrube za moje lice za svakodnevno koriscenje. Pocela sam da ga koristim nekoliko puta nedeljno kao piling a zatim sam i sasvim zaboravila na njega. Nakon nekog vremena stajanja cestice kao da su nestale i omeksale, u svakom slucaju mnogo mi je lakse sad da ga koristim svakodnevno i sada prija mom licu tako da je vreme da se koncno potrosi da ne skuplja prasinu vise.

Dove GoFresh dezodorans mi takodje dugo stoji. Obozavam ovaj miris krastavca i celu liniju sa ovim mirisom. Ovaj sam zapostavila jer mi je ostavljao bele tragove na majci, potrebno je nekoliko trenutaka da se osusi koje ja obicno nemam ali pronacicu ih da bi ga konacno potrosila.

Sedmi proizvod je Nivea Intense Repair regenerator za kosu. Kupila sam i sampon i balzam iz ove kolekcije. Sampon sam brzo potrosila a balzam mi se nekako oduzio i nikako da ga potrosim, ima ga vise od pola. Nekako se sakrio na polici izmedju ostalih bocica i skroz sam zaboravila na njega. Namenjen je za suvu i ostecenu kosu i mirise jako lepo.



Labello Fruty Shine  sa lubenicom. Bas odavno sam ga kupila, nije mi se dopalo zato sto ostavlja dosta sjaja na usnama a posle sam i zaboravila na njega. Ostalo ga je mozda pola, mislim da nece biti problem da se potrosi do marta.

Maybelline Affinitone 24h tecni puder u nijansi Golden. Volim ove pudere i dopalo mi se unapredjeno pakovanje sa pumpicom ali sam malo omasila nijansu. Nije previse pogresna ali nisam htela da eksperimentisem posto imam jako belu kozu. Pronasla sam nacin da ga kombinujem sa drugim tecnim puderom tako da cu pronaci nacin da ga potrosim, mada je nezgodno jer bocica nije providna i pakovanje ne moze da se otvori tako da nemam predstavu ni koliko je ostalo ni kako cu ga potrositi.

Poslednji proizvod i najveci izazov ovog zadatka je Aura Lipliner u nijansi 52. Obozavam njihove olovke i imam ih skoro sve,toliko su kremaste i dobre da ih nosim kao ruz,odnosno cele usne popunim sa njom. Ovu sam nijansu kupila prvu, zarezana je nekoliko puta ali je i dalje prilicno velika. Nijansa nije previse vristeca tako da je ok za svaki dan. Mada ja volim da menjam nijanse na usnama i retko kad nosim jednu nekoliko dana za redom, pokusacu da se uklopim sa ovom, nadam se da cu uspeti bar pola da potrosim. :)






Naredni post cu uraditi po isteku ovog zadatka, odnosno 21. marta 2015. Kao sto vidite vecina bocica nije providna tako da nema smisla da pravim neke preseke i izvestavam vas o stanju kada to ne mozete da vidite kako treba. Vecina proizvoda je potrosena do pola ili vise, retko koji je pri kraju. Svakako vas krajem marta, a pocetkom proleca ocekuje izvestaj o uspesnosti, odnosno neuspesnosti ovog zadatka. :) Ja cu se potruditi koliko je do mene da to bude 100% uspesan zadatak, a mozda u medjuvremenu iskrsne i neki detaljniji post nekog od ovih proizvoda. Pisite ako zelite neki specijalno, puno srece svima u trosenju i pozivam sve koji nisu tagovani nigde da odrade ovaj tag. :) ♥

Pratite me i na fejsu. :)

11 коментара:

  1. Naprosto deo mene se izgubi u nepovrat kada vidim ove Essencove cookies kreme! Nikad nisu došle u moje vlasništvo i ne mogu da ih prebolim, aaa! :/
    Nadam se da ćeš uspeti da potrošiš Garnier 3u1, meni je baš doosta trajao! Inače mi se sviđa odabir!
    Srećno u trošenju! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A jesi pogledala negde na netu, mozda ima negde da se naruci, iz inostranstva ili tako nesto? Ja iskreno nisam gledala nikad ali pade mi na pamet sad ta opcija :) I ja se nadam, hvala ti puno, i tebi takodje sa trosenjem tvojih proizvoda ♥

      Избриши
    2. Gledala sam jedino na njihovom sajtu u kojim državama ima ta kolekcija krema, između ostalog u Češkoj gde sam bila ali nisam našla. To mi se jedino ne dopada kod Essenca, što ne stižu iste kolekcije u sve države :/
      Hvala ti od srca <3

      Избриши
    3. Steta :/ Kladim se da ce cim stigne nesto slicno brzo zaboraviti na ovu, potrosimo i bacimo, nije vredno brige :) nema na cemu :) ♥

      Избриши
    4. Tako je, novih proizvoda barem ne manjka! :) <3

      Избриши
  2. Joj ova cookies krema kad god je gde vidim krene mi voda na usta a nisam je nikad probala ni videla :). Mislim da ti je super izbor ali da ćeš se sa olovkom namučiti baš kao i ja ,no vredi probati,srećno nam bilo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumes onda zasto je meni zao da je potrosim, cuvala bih je ovako zauvek. :) Uskoro nam u jednoj kolekciji stizu slicne, bar sam videla u okolnim zemljama, nadam se da ce doci i kod nas. :) Haha sigurno da hocemo, srecno nam bilo. :)

      Избриши
  3. Ovaj Garnier piling i ja imam i ako mi je lice suho, kao sto inace je, koristim ga samo na t-zoni ili samo tamo gdje imam nekih pristica, npr na bradi cesto. I super je :) bas ocisti sve detaljno i drugi dan mi sve nestane s lica. Zao mi je da nema vise ovih Essence krema, ja sam svoju slicnu potrosila a sad patim za njima :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je u pocetku isusivao lice a ona je nakon vremena promenio teksturu, cestice su postale dosta redje i mekse i sad mi je skroz drugaciji osecaj kad ga koristim :) Nadam se da ce stici one sa lizalicama, sa mirisom nekih slatkisa, vidim da ih ima u zemljama oko nas :)

      Избриши
  4. Sto puta sam mislila da zadam sebi ovakav neki zadatak, ali ne vredi, žao mi je da se skoncentrišem na samo nekoliko proizvoda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je isto, koristim istovremeno po nekoliko krema za ruke, pa za telo, pa za lice.. ali drugacije je kad ti neko zada zadatak i ocekuje da ga ispunis, barem kod mene.. Meni je ovaj tag pomogao d rasteretim police malo, evo ja tagujem tebe, pa pokusaj ako mozes :)

      Избриши