уторак, 2. децембар 2014.

New in #1


Dosao je na red i prvi post ovog tipa. :) Ako ne racunamo onaj sa New in Avon kozmetikom.Pisacu posebno new in postove kada mi dodje paket iz avona posto bi zaista bilo previse sastaviti sve zajedno. 

Ne volim da pisem kratke postove, uvek imam dosta da kazem i uvek samo jos nesto da dodam ali svrha ovakvih postova je samo ukratko predstavljanje onoga sto je novo kod mene na polici u kupatilu ili na polici sa sminkom. :) Trudicu se da ne duzim previse, zato sto cu o vecini proizvoda pisati kasnije kada ih isprobam lepo. Nisam ovog meseca bas bila uzorna sopingholicarka ali bolje ista nego nista,nisam bas bila u svom elementu kada je kupovina u pitanju,pa evo nekih stvarcica koje sam kupila a koje ce vas mozda zanimati. :)

Dugo sam odolevala Baby Lips balzamima. Kada sam konacno kupila jedan,razocarala sam se. Prvi sam uzela Pink Punch. Negu ne pruza nikakvu, a ni boja mi nije bas najsjajnija. Barem za moj ukus. Dugo mi je trebalo da se odlucim da li da pruzim sansu jos jednom i izbor je pao na zuti Intense Care, koji je, moracu da priznam, za jedan dan oproravio moje usne, koje su u poslednje vreme bile u katastrofalnom stanju. Obozavam ga, non stop ga nosim sa sobom i svaki cas mackam. :) Sad  mi je i roze nekako drazi i potrudicu se da i njega iskoristim. :) Tu je i drzac za ruzeve iz Alexandar Cosmetics asortimana.Ja ne mogu bas sve karmine da smestim u njega, delom zato sto ih imam previse, i sto bi mi trebalo nekoliko ovih drzaca, a delom zato sto su otvori napravljeni uglavnom sa ruzeve sa okruglim pakovanjem, cetvrtasti retko koji staje. Takodje sam primetila da nisu sva polja iste velicine. Na primer jedan karmin staje u jedan otvor opusteno a u drugi jako tesko. Ali apsolutno nista im ne zameram, odlicna, prakticna stvar, sjajna ideja zaista. :)
















Nabavila sam dva nova Avon ruza.Prvi je Ultra Color ruz za usne u  nijansi Hibiscus. Drugi je takodje Ultra Colour ruz iz Hollywood kolekcije, nijansa je Hollywood Siren na ambalazi a u katalogu pise Cherry Rush. Bordo nijansa mi je dosta lepsa, i pink je jako lepa ali meni ne stoji bas najbolje ali iskoristice se u kombinaciji sa nekom drugom bojom.(Na primer, ova dva ruza ne mogu da stanu u stalak)



Tu su tri noviteta koja sam narucila sa sajta Freshka Gora. Moram prvo da ih pohvalim za urednost sajta, dostupnost svih informacija, jako pristupacne cene i divna pakovanja proizvoda i za jako brzu uslugu. Mislim da mi je paket stigao odmah sutradan ili nakon jednog dana, nisam sigurna i postarina je besplatna,sto je divno zaista.Za njih sam saznala citajuci Andjelijin post na blogu Cosmoholic. Izabrala sam da isprobam prirodnu pastu za zube sa ukusom i mirisom nane, rucno pravljenu, zatim dezodorans u stiku sa lavandom i divnu sumecu kupku Ljupku,od lavande takodje. :) Kada ih detaljno isprobam, napisacu nesto vise o ovim proizvodima. :)


Tu je jos jedno pakovanje Garnier Pure maske za lice, sa glinom i cinkom, koju naprosto obozavam i trosim vec ne znam ni ja koji put po redu. O njoj spremam deteljnu recenziju, ali ako ne mozete da sacekate, trk do Lilija po jednu. :)

Maske za lice; Balea sa bademovim mlekom i bagremovim medom i Multiactiv Spa relax, 2in1 piling maska,sa ekstraktom manga, zelenog caja i piling zrna masline. Ove Multiactiv maske kostaju oko 50 dinara u Liliju i jako su dobre, jedva cekam da isprobam ovu 2in1. :)

Kao sto rekoh, poslednjih dana nisam bas nesto bila u ljubavi sa kupoivnom a o tome najbolje svedoci DVA kupljena gela za tusiranje,da samo dva,to je inace jako neobicno za mene. :) To su Nivea free time,divan kremasti gel sa alojom, prelepi osvezavajuci miris, koristim je bas svakodnevno i Nivea me bas nikad nije razocarala i drugi je Avon senses, mood therapy, sa shea buterom. :) Hidratantan i kremast, prelepog mirisa, ja obozavam ovaj miris, sto bi jedan moj drugar rekao, tera me na romantiku. :)


Bioten Anti Ageing kremu za ruke sam uzela samo iz razloga sto mi je jedino ona nedostajala od svih Bioten krema za ruke (u poslednje vreme sam kupila toliko krema za ruke da bi to bila idealna donacija jednom omanjem selu, koje bi moglo njima dozivotno da se macka). Odlicno neguje ruke, kao i sve Bioten kreme, mozda cak i za nijansu bolje od ostalih, zaista je hidrirajuca ali mi miris jako smeta. Naznaceno je da sadrzi ekstrate smokve ali ona tako mirise na prasak za ves, da je to strasno. Pitala sam jos dosta ljudi oko sebe na sta im mirise i svako mi je rekao isto. Nisam sigurna da smokva mirise bas tako, u svakom slucaju potrosicu je nekad, kod mene se nista ne baca. :)






Tu su jos dve kreme za ruke, verovali ili ne. Obe su iz Avona, jedna je nova sa maslinovim uljem, Smoothing oil, koju trenutno koristim svakodnevno i nosim je sa sobom u torbi, prezadovoljna sam i negom i mirisom i kvalitetom. Druga je Royal Jelly krema sa medom, koja je dosta masna i zelasta, tako da imate utisak da zaista mazete ruke medom. Ali je takodje fantasticna i predivno neguje ruke i mirise preslatko. :) Obe imaju po 100ml, mnogo mililitara za potrositi. :D

Tu je i neizostavni, decembarski broj Cosmopolitan-a. :)


 Za kupovinu knjiga mi ne treba da budem raspolozena, ne treba mi nista, samo osecaj da ce mi se dopasti.:)


I jedan divan slatkasti parfem iz Avona, koji sam uzela najvise zbog prelepog pakovanja. U pitanju je Treselle.Stari avonov parfem, koji postoji vec dugo,cvetni miris, slatkast, sa lotosom i orhidejom. Bocica je od 30ml i bez rasprsivaca.


To bi bilo sve sto se mojih trenutnih noviteta tice, sigurna sam da ce u sledecem to biti dosta veca gomila i dosta vise razloga za pisanje i druzenje sa vama. :)

13 коментара:

  1. Parfem divno izgleda. Vjerujem da je i miris očaravajuć :) Super proizvode si nabavila..nadam se samo da će ti Avonov gel za tuširanje bit bolji nego meni, jer mi je poprilično isušio kožu i izazvao iritacije, tako mi je jedan od možda najgorih proizvoda koji sam ikad probala :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste,super je :) Meni je divan, nikakvih problema nisam imala, bas mi osvezi i ocisti kozu, ne znam zasto je kod tebe izazvao takvu reakciju :/

      Избриши
  2. Pa lepo si pazarila šta bi ti još hehe ,šalim se naravno :). Bioten kremicu obožavam mažem je svaki dan,ovu knjigu od Šeldona još nemam ali polako skupljam i ja,čekam neka sniženja uvek.baby lips imam jedan i baš sam zadovoljna njime,bez Niveice naravno ništa,uglavnom uvek pronađem sebe u tvojim postovima :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ovo nista kako zna da bude nekad :D Imas li ovu ljubicastu, kako tebi mirise? :D Sidnija potrazi na trafikama, redovno su njegova izdanja po 300 dinara, ako ti nisam rekla vec :) Imamo dosta slican ukus :)

      Избриши
    2. Miris mi smeta zaista za moju glavobolju jako je jak i ni nalik smokvi,ali to osetim tek sad kada je duže koristim ali ona toliko dobro hidrira kožu i oporavlja je da joj totalno opraštam miris,iovako mi je zapušen nos non stop :D. Šeldona i kupujem tako al nisam davno videla nigde :/

      Избриши
    3. Bas je jak, meni se bas ne svidja, steta sto je takav posto je krema izvandredna, ne znam sta se desilo sa mirisom ali ocajan je :( Te akcije rade novine Blic i Vulkan knjizare, stavljaju obavestenje svaki put na sajt kad treba da se pojavi, sad treba da bude Nista nije vecno od Seldona, i od Gijoma Musoa Zov Andjela, vec su pocele da se pojavljuju,ja sam ih obe uzela za 300din, tako da ce stici i kod tebe uskoro :)

      Избриши
    4. Imam ništa nije večno,čekam dalje onda,a ti mi javljaj obavezno :).

      Избриши
    5. Hocu naravno :) Zov andjela uzmi obavezno ako naletis, veruj mi da ces se oduseviti :)

      Избриши
  3. Meni je ovo fina gomila noviteta:) Multiactiv maske su me odusevile,probala sam ih nekoliko,sve su odlicne.Avon Indulgent krem.gel trosim i divan je,kao i krema za ruke sa maticnim mlecom,ali ona meni nije masna,stavise,upija se instant.Cherry Rush je prelep ruz:) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam probala sve osim ove, samo jos nju da isprobam :) Upija se brzo ali mi je nekako previse zelasta, ne znam ni ja, kao da mazem ruke medom, ali upije se relativno brzo :) Jeste, nijansa je bozanstvena :)

      Избриши
  4. Garnier maska je vrhunska :)

    ОдговориИзбриши