недеља, 9. новембар 2014.

New in : Avon


           Godinama radim i saradjujem sa Avonom i Avon damama, i sama sam jedna od njih, i gotovo sam sve proizvode isprobala i redovno ih koristim vec dugo vremena. Generalno sam zadovoljna vecinom proizvoda.. Naravno, imaju i oni svojih promasaja i ne moze sve svima da odgovara ali kad se sve sabere i izvaga,mislim da imaju dosta toga kvalitetnog da ponude.Cene su im takodje skroz korektne. S obzirom da postoji vise od 125 godina, za veliku je pohvalu sto u svakoj kampanji imaju nove proizvode, nove ponude, akcije,kolekcije i sve vise ubacuju nekozmeticke stvari, tipa nakita, torbi, odece i slicno. Evo sta sam ja odvojila za sebe u poslednjoj kampanji..radi se, pre svega,o preparativi, dekorative ima jako malo :)




Prvo su tu dve kupke za intimnu negu. Jedna je osvezavajuca kupka sa mirisom tresnjinog cveta (zelena) a druga je nesto neznija, kremasta kupka za tinejdzere, sa mirisom cveta jabuke.


 Gel za tusiranje i hidratantni losion za telo sa mirisom slatke smokve i vanile. Miris je prelep i ocaravajuci, kao i svi mirisi cele Naturals kolekcije losiona i gelova za tusiranje. Uvek su pristupacni i na nekoj akciji  i pruzaju sasvim solidnu negu. Uzela sam ceo set, zajedno sa sprejem za telo ali sam njega u medjuvremenu poklonila pa se zato ne nalazi na ovoj slici.



Ovaj roze kremasti gel za tusiranje sam uzela najvise zbog velike militraze (500ml) i smesne cene od nekih 200 dinara, i sto sam ne citajuci,pomislila da je neki slatkasti miris jer mi je prva asocijacija na ambalazu bila da je neka lizalica u pitanju ili neki slatkisi ali sam se prevarila, u pitanju je miris ruze i jasmina. Daleko od toga da je miris ruzan, prilicno je osvezavajuci i dopadljiv,cak i meni koja nisam ljubitelj cveca i cvetnih nota.
Pored njega je svetlucavi losion za telo sa zimskim bobicama i sea puterom. Miris je obozanstven, ostavlja male svetlucave cestice na kozi koje se ne primecuju previse ali ne bih rekla da je nesto preterano negujuci.


Neizbezno, tu je nesto i iz Planet Spa kolekcije koju obozavam. Ovog puta su to hranljivi puter za telo sa africkim sea puterom, prelepog slatkog mirisa, i dva presavrsena pilinga za telo (zasto samo jedan kad moze dva), Amazonian Tresuares, sa ekstratima brazilske asai palme i amora bobica.




Paleta korektora za prikrivanje nedostataka. Lila boja pruza sjaj, bez umanjuje vidljivost nedostataka i ujednacava ten, boja kajsije prosvetljuje ten a zuta prekriva crvenilo. Nisam sigurna da ovo funkcionise,izgleda prilicno lose uradjeno ali necu da sudim dok ne isprobam par dana kako treba.


Dva Extra Lasting ruza u nijansama Cappuccino i Pink Peach. Nijanse su svetlije nego na slici, Cappuccino je prava nude nijansa a Pink Peach vise vuce na narandzasto nego na pink.




Dva preslatka notesa sa magnetom, sa ruzicastom vrpcom. Proizvodi sa ruzicastom vrpcom simbolizuju borbu protiv raka dojke, ali predstavljaju i simbol ljubavi - prema nasim voljenima i nama samima. ♥
100% prihoda prodaje proizvoda sa ruzicastom vrpcom i proizvoda za hrabrost namenjeno je Avon akciji za borbu protiv raka dojke, odnosno Avon akciji Reci NE nasilju u porodici.
Ne budi deo statistike, uradi pravu stvar. Otkriven na vreme rak dojke je izleciv u preko 90% slucajeva. Ne postoji nijedan razlog da od njega godisnje uzgubi zivot najmanje 1600 nasih drugarica, mama, komsinica, rodjaka.


I za kraj nesto u cemu neizmerno uzivam ovih dana, to su knjige Sidnija Seldona, trenutno su to Krvne veze i plazma sejk u kesici, Shake&go. :)







8 коментара:

  1. Odlicna recenzija, Avon ima dosta kvalitetnih proizvoda. Sve pohvale za tebe i tvoj trud . Samo tako nastavi :)

    ОдговориИзбриши
  2. Radujem se ovom postu kao malo dete, kao da sam upravo otvorila kutiju. :P
    Naturals smokva vanila fantastično miriše, oduševila sam se! Planet Spa je uvek dobar izbor! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daa,znam kako je..i ja se obradujem kad vidim slican post uvek, a tek kad mi stigne paket, pa pomislim da je sve za mene..radosti nema kraja :) Da li si mozda narucila ovu paletu korektora? Bas me zanima da li moze da se iskoristi nekako, na mom licu bas nema efekta

      Избриши
    2. Nisam uzela tu paletu korektora, trenutno mi ne treba.. Videla sam da je par blogerki kupilo, možda možeš sa njima da podeliš utiske. :)

      Избриши
  3. Obozavam Avon,sa svakom brosurom bankrotiram:) Od navedenog sam koristila gel za intimnu negu,kremasti gel za tusiranje i paletu korektora.Meni je ona ok,jeste da nije nesto extra posebno ali mi zavrsava posao,bez i kajsija boju koristim za prekrivanje nepravilnosti,zutu za crvenilo,a ljubicastom prekrivam podocnjake.Sad otkrih blog,svidja mi se,cekam nove postove:) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pricaj mi o bankrotiranju :) A ja na primer bez koristim za podocnjake, zutu stavljam na predeo ispod obrva a ljubicastu na crvenilo ali isprobacu svakako tvoj nacin :) Hvala puno :*

      Избриши