петак, 16. јануар 2015.

Tag- Liebster Blog Award

 Iskoci mi za ovo popodne jedan super tag, naravno od Tijane, njene odgovore procitajte ovde. Dopala su mi se mnogo njena pitanja i odgovorila sam na njih za manje od 10min. Uzivajte u slicicama koje sam pronasla na internetu i koje su fantasticne. :) 


1.Kako i zašto ste započeli blog?
Spojila sam ljubav prema kozmetici i pisanju i uredjivanju. Ideja i zelja se javila citanjem i pracenjem mnogih nasih blogerki.. To jos ne izgeda ni blizu onoga sto ja zelim i kako zamisljam svoj blog, ali radim na tome. :)



2.Vaš životni moto?
Zivi i pusti druge da zive 



3.Verujete li u snove?
Verujem da svako moze da ostvari svoje snove ako to dovoljno zeli, snovi su previse lenji da se sami ostvare,ali svakako znaju put, dovoljno je samo da ih pratimo :)

4.Vaš hobi osim blogovanja?
Ucenje jezika, svaki cas ucim neki drugi, kupujem neke recnike, trudim se da zapamtim reci, na kraju to ispadne komicno kad pokusam nesto da kazem pa pomesam nekoliko jezika u recenici. Pored toga, recimo svaki vid opustanja sebe vidim kao hobi,posto za to imam retku priliku, citanje knjiga, redovne setnje, topla kupka i nenormalne kolicine kafe. :)

5.Da li vaši prijatelji i rodbina prate vaš blog i prihvatate li kritike?
Uglavnom prate.. Svakako, one mi pomazu da napredujem. :)

6.Recite nam nešto o sebi što do sada nismo znali?
Zivim sa 5 macaka (trenutno, nekad ih je i vise) i jednim psom i ne mogu da ih pohvatam po kuci. :)
7.Po vama koje su to tri najbitnije stvari u životu?
Zdravlje, porodica, obrazovanje


8.Omiljeni preparativni proizvod?
Losioni i puteri za telo, vocnih i slatkastih mirisa. :)

9.Bez čega od šminke ne izlazite na ulicu?
 Bez tonirane kreme, maskare i alajnera :)
10.O čemi najviše vodite računa na sebi?
O kozi tela i lica.
11.Vaš životni cilj?
Da budem zdrava,srecna i uspesna u onome sto budem radila u buducnosti, upisem fakultet i na vreme ga zavrsim i da se bavim blogom jos dugo vremena i upoznam jos mnogo vedrih i divnih ljudi. :)


Izbegla bih ovom prilikom da tagujem bilo koga, jer je dosta njih vec tagovano ili je odgovorilo na pitanja.. volela bih da se odazove svako ko pozeli,bez ikakvog pritiska moranja, bilo bi mi drago svacije odgovore da procitam, ja sam svakako veoma uzivala u pisanju istih. :) Hvala Tjani jos jednom. :) ♥

8 коментара:

  1. Svaka čast za učenje jezika, ja se trenutno borim sa usavršavanjem njemačkog jezika, a uskoro planiram da počnem španski da učim :) i mogu samo zamisliti kako je super živjeti sa toliko životinja :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nije to nista specijalno, nikako da se posvetim jednom i naucim ga kako treba posto nemam vremena, ovako samo kad uhvatim vreme citam razlicite recnike i trudim se da naucim sto vise reci :) kako kad, znaju da budu prilicno nezgodne ali slazem se, super jeste :D

      Избриши
  2. Brze smo žemske nema šta ,i još nešto zajedničko ni manje ni više nego životni moto <3

    ОдговориИзбриши
  3. Ijaoooo, pet ili više mačaka, pa to je divno! :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daa, i svi su ista familija, imam jednu najstariju koja samo stancuje nove macice, barem jednom godisnje se maci, oni rastu, neke dajemo, neki ostaju, ali uvek ih ima 5,6,i to sve razlicitih velicina, da ne poverujes kad ih vidis, najstariji su ogromni, kad stanu pored malih to je haos, plus jedno blesavo kuce na sve njih koje ih obozava :)

      Избриши
    2. Hihihi, prava mala porodica! :) Najstarija znači udara tempo i dinamiku života :D Dobro je da ih kuče prihvata i da nije ljubomorno! Zaista divno, volim životinje i volim kad čujem tako neku lepu priču :)

      Избриши
    3. Prava su porodica :) A kuca Ljubica nije ljubomorna ali voli da ih maltretira, tacnije da se igra sa njima, pa najmanji najgore prodju zato sto su mnogo mali i nosi ih u zubima kao lutkice a veliki je isamaraju za cas i smire je :D I ja ih isto obozavam. :)

      Избриши