уторак, 20. јануар 2015.

Avon Amazonian Treasures piling za telo


Piling za telo je odavno postao nezaobilazan deo moje rutine u nezi koze tela i lica. Piling je vazan deo nege jer uklanja mrtve cestice sa tela i cisti kozu, oslobadja je od svega sto je nepotrebno  na njoj. Omeksava je i hidrira. Moze vam vam biti samo od koristi i pomoci na nekoliko nacina,na primer ako zelite da koristite kremu za samopotamnnivanje najbolji efekat cete postici mazanjem kreme nakon dobrog pilinga. Piling je takodje odlicna priprema za suncanje, tako da je leti obavezan. Takodje je i zimi jako koristan, kada je koza prekrivena sa nekoliko slojeva odece, razlicitim grubim materijalima, izlozena cestim promenama temperature..Svi navedeni faktori znaju da isuse kozu, veoma cesto se javlja perutanje delova koze, usled nedostatka hidratacije i osecaja suvoce. Odlicno resenje za to je piling i hidratantna krema za telo. Trziste je veliko i mozete birati izmedju razlicitih brendova, gotovo svi u svom asortimanu imaju pilinge. Ono sto je najvaznije za piling jesu sitne cestice, koje u dodiru sa kozom, odnosno utrljavanjem  proizvoda u kozu, ciste njen povrsinski sloj, odstranjuju kozu koja je suva i sklanjaju svaki visak losih materija. Mozete birati, u zavisnosti od toga sta volite i sta vam prija, pilinge sa meksim ili grubljim cesticama, one sa krupnim ili jako sitnim. Licno, na licu ne volim grube cestice, na telu mi mnogo vise prijaju grublje cestice pilinga.

Stalno sam u potrazi za nekim novim i volim da isprobavam razlicite, jer mi koza nije problematicna tako da nemam potrebe za nekim jakim i dubinskim pilinzima, vec samo radi preventive, i da bih odrzala kozu netnom. Poslednji proizvod koji sam kupila u te svrhe i u koji sam se momentalno zaljubila je ujedno postao moj omiljeni piling za telo iikaaadaaa.U pitanju je Avon Planet Spa, Amazonian Treasures sa asai bobicama. Planet Spa je fantasticna Avonova kolekcija, svima omiljena. Po meni, to je jedna luksuzna linija namenjena uzivanju, opustanju i stvaranju spa atmosfere u svom domu. Sadrze pretezno kreme i putere za telo, pilinge i maske za lice i razna ulja za opustanje.

Slika je sa Avonovog sajta


Miris ovog pilinga je presavrsen, dominira slatkast, pomalo kiselkast miris bobicastog voca. Mene najvise podseca na borovnicu. Analizirajuci sastav primetila sam da sadrzi shea puter i crno bobicasto voce (crne maline i borovnice). Miris je veoma umirujuci i opustajuci i dugo se zadrzava na kozi.

Samo pakovanje je od cvrste plastike, donji deo kutijice je providan a poklopac je ljubicast sa zlatnim obodom. Malo je nezgodno koriscenje, odnosno kopanje prstima po kutiji ali meni je drazi taj estetski momenat jer mi pakovanje, i sam proizvod izgleda dosta privlacnije u ovakvim kutijama. Dopada mi se sto kutija nije oblepljena sa bezbroj nalepnica, etiketa i uputstava za koriscenje tipa ne stavljajte u oci. Na dnu kutije postoji nalepnica koju mozete otvoriti i odlepiti, procitati sastav i slicne informacije i zatim je ponovo vratiti u prvobitni polozaj. Kada otvorite poklopac prvo nailazite na zalepljenu foliju koja odvaja sadrzaj od poklopca. Folija je jako cvrsta i dosta tesko se skida. Sadrzi 200ml i rok trajanja je 12 meseci od datuma otvaranja. Preporucljivo je da se koristi 2 do 3 puta nedeljno

Sam piling je ljubicaste boje. Ja sam inace u poslednje vreme poludela za ljubicastim stvarima i vocnim, bobicastim mirisima, tako da cu pokusati to da stavim na stranu i sto objektivnije vam prenesem utiske o ovom proizvodu. :) Sadrzi sitne cestice koje nisu vidljive i one malo krupnije cestice,koje su tamno ljubicaste boje. Mene ove cestice podsecaju na sitne kostice koje se nalaze u malinama i borovnicama, i uz fantastican vockast miris, imam utisak kao da se mazem borovnicama. Sitnije cestice bih uporedila sa sitnim secerom, najveci deo proizvoda utrljam i koza ga upije, sitne cestice tek onda ostaju na kozi i moguce ih je videti. Tekstura je divna, piling nije gust a nije ni previse redak, vec rekla bih bas onako kako treba da bude.





Sto se ucinka tice, ovaj piling ostavlja kozu neverovatno neznom, ocisti je i divno nahrani. Sto je najvaznije, ne isusuje je i nije previse grub za kozu. Ja na primer volim da ga koristim najvise nakon depilacije jer imam utisak da je efekat tada najbolji. Koza je nakon depilacije vec glatka a onda je ovaj piling jos vise omeksa i nahrani i onda je osecaj fantastican. Posto se miris dugo zadrzava na kozi, ne volim da koristim gel za tusiranje nakon njega. Prvo iskoritim gel za tusiranje a tek nakon njega ovaj piling, koji dobro umasiram u kozu i nakon toga isperem. Ja uvek nanosim neki losion za telo nakon tusiranja, ali i pored losiona ostane trag ovog predivnog mirisa.

Ja sam morala da pribegnem ekstremnim merama i da ga krijem od sebe, jer bih ga ja najradije koristila svaki dan, a onda bi ga potrosila jako brzo a i nema otrebe za svakodnevnim koriscenjem. Koristim ga uglavnom dva,tri puta nedeljno, najcesce na rukama, vratu, ramenima i dekolteu a jednom nedeljno otprilike na celo telo. Mozete da vidite koliko je proizvoda ostalo a kupila sam ga i pocela da koristim pocetkom novembra, pa procenite sami kako se trosi, ja sam zadovoljna brzinom kojom ga trosim, mislim da ce mi trajati sigurno jos par meseci.


Mozete ga naruciti uglavnom u svakom Avon katalogu, cena varira od 400 do 600 i nesto dinara. Ja mislim da sam ga platila oko 550din, dok je na primer u proslom katalogu bio 380din. Ako imate zivaca pratite, i iskoristite kada je najpovoljniji da narucite, moju preporuku svakako imate da isprobat ovaj proizvod. :)

Jeste li vec probali ovaj piling? Koji vam je omiljeni piling? :) ♥

8 коментара:

  1. Eto gaaaa :)! Bas ono sto sam i ocekivala od njega, definitivno ide u korpu :). Meni licno pilinzi odgovaraju iskljucivo pre depilacije, a nakon nje sto neznija i bogatija nega jer je koza vec iziritirana i treba mi nesto da je umirim. Hvala na divnoj i brzoj recenziji :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni pomogne nezan piling da je umirim i nakon toga dobra krema za telo :)) Drago mi je da ti se dopada, javi utiske :) Nema na cemu :*

      Избриши
  2. Draga, tagovala sam te u izazovu, nadam se da se ne ljutiš :) pozdrav!

    ОдговориИзбриши