уторак, 21. април 2015.

Nude nijanse na noktima/Golden Rose Color Expert,Malena


Danas sam tu sa utiscima o dva jako slicna laka, dve prelepe nude, karamel boje. U pitanju se lakovi kompanija Golden Rose i Malena. U poslednje vreme me uhvatila manija ovakvih boja. Ova boja je idealna za sve, za sva godisnja doba i sve kombinacije. Izgleda jednostavno, lepo i otmeno, ruke izgledaju negovano pristaje svakom obliku nokta i sto ja najvaznije sa njom nikad ne mozete pogresiti. Ljudi obicno za rec nude vezuju jednu, eventualno dve nijanse i uvek se iznenade sirokim spektarom boja koje ova paleta nudi.

Golden Rose je poznata Turska kozmeticka kompanija i u svojim kolekcijama lakova imaju bukvalno sve boje koje mozete da zamislite. Zaista nema koju boju ne mozete pronaci. Mislim da je Color expert najbolja linija Golden rose lakova. Takodje su jako povoljni, mislim da su najjeftiniji lakovi na nasem trzistu a po kvalitetu su u rangu sa najskupljima. 
Malena je Makedonski proizvodjac lakova, jako povoljan i kvalitetan i postaje sve vise popularan kod nas. Mnogo devojaka se odlucuje upravo za njih jer su jako povoljni i imaju sirok spektar boja, pre svega akcenat stavljaju na jarke i neon nijanse.


Golden Rose lak u nijansi 02 je prelepa krem nijansa, najlepsa i najoriginalnija nude nijansa koju sam imala prilike da probam. Vuce na smedju nijansu. Puna boja se dobija nanosenjem dva sloja,kao i kod vecine lakova. Jedan sloj je takodje ok ako se oslobodi visak sa cetkice i onda precizno nanese. Cetkica je malo poveca i podeblja u poredjenju sa standardnim, odnosno ima veci broj dlaka i iz tog razloga mislim da ostaje dosta laka na njoj. Na cetkici ostane dovoljno proizvoda da mozete bez problema namazati 3, cak i 4 nokta jednim slojem, zato je drugi neophodan. Imam utisak i da je cetkica dosta kraca. Tekstura mu je odlicna, nije previse retka a ni gusta. Lak se jako brzo susi i na mojim noktima, koji su ojacani gelom, traje i do 5 dana bez guljenja i ljustenja.


Malena lak u nijansi 07 je takodje krem/nude nijansa, koja vise vuce na rozikasto ali je u prirodi jako slicna prethodnom Golden Rose laku. Cetkica je dosta duza u odnosu na GR i tanja, tako da na njoj ostaje manje laka. Malo je redje teksture ali nije previse strasno,nista sto dva sloja laka ne moze da sredi. Zbog malo redje teksture morate pazljivije mazati i osloboditi se dosta proizvoda sa cetkice da ne bi ostale pruge na noktu i jasni prelazi na mestima gde se lak proredio. Cetkica je tanka i moze sa njom lepo da se rukuje, posebno je lagana nama koji imamo usku noktnu plocu i muke mucimo sa debelim cetkicama kojima nalakiramo i zanoktice i prst i okolna sela. Takodje se prilicno brzo susi, trajnost mu je malo diskutabilnija, vec posle dva,tri dana se ljusti sa vrha ali meni to ne smeta, jer svakako jako cesto menjam bolje na noktima.



Oba laka mozete nabaviti u Liliju, DM-u i svim manjim i vecim parfimerijama.. Cena im nije preko 150 dinara. Malena lakovi su obicno 99dinara, barem na mestima gde sam ih ja nalazila a GR su do 150 din najvise. Moj licni favorit je GR Color Expert, jer kada biram nude nijanse vise volim da vuku na braon i smedje tonnove, ali i Malenin lak mi se takodje jako dopada. :) 
Koje nude boje vi koristite ovih dana? :)

6 коментара:

  1. Jako ti lepo stoje ove nijanse kad imaš lepe nokte mada te ja više volim sa jačim bojama nekako mi idu uz tebe više :). Ja nude ne volim nikako ni lakove ni karmine baš ništa, kod mene samo jarke i jake boje, inače obožavam i Malena lakove i GR :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa znas da i ja obozavam jarke boje i samo neka sljasti,posebno ruzeve, ali na noktima izgledaju super, lepo je malo za promenu :)) A lakovi su im fantasticni :)

      Избриши
  2. GR je divotica ^_^ Moram da ga potrazim :)

    ОдговориИзбриши
  3. Malena mi je bas lepa nijansa, dopada mi se kako ti stoji, prelepo. :)

    ОдговориИзбриши