среда, 29. април 2015.

Dnevna rutina/ Body care


U ovom postu cu vam predstaviti od cega se sve sadrzi moja dnevna rutina kada je nega tela u pitanju. Kada pogledam sve ovako na gomili izgleda mi zaista kao previse proizvoda, i inace svakodnevno dok obavljam sve ove delove, neretko se pitam koliko mi je u sustini ovih proizvoda zaista i neophodno i kako bi moja koza izgledala da ne koristim sve ovo. Ali na ovakav tretman sam prosto navikla, jer od jako ranog doba sam pocela da negujem svoje telo i koristim kreme i losione prilagodjene svojoj kozi, da sada mogu da koristim bilo sta i nemam nikakav problem sa odabirom proizvoda, tako da neizmerno uzivam u ovom mom ritualu i vremenu kada se posvetim samo sebi, pa razmisljanja o kolicini proizvoda i njihovoj neophodnosti vrlo brzo padnu u drugi plan. Trenutno se slucajno pogodila da je velika vecina proizvoda koja je zatupljena u mojoj dnevnoj rutini iz Avona..To i nije neka retkost, njima sam inace dugo naklonjena, posebno kada su preparativni proizvodi u pitanju i sasvim mi odgovaraju.



Nivea Harmony time kremasti gel za tusiranje sa bademovim mlekom i laticama bele ruze. Divan, kremasti, osvezavajuci gel.. Ne znam da li vise volim Niveine kremaste ili uljane gelove, prosto su mi svi savrseni i kada su gelovi za tusiranje u pitanju uvek imam neki od Nivee, sa njima nikad ne gresim. Ovaj sam dobila na poklon, licno bih pre izabrala neki jaci miris, vocni, citrusni ili malo izrazeniji, retko kad se odlucim za neki cvetni ali daleko od toga da sam ovim nezadovoljna, fantastican je i odlicno radi posao. I njega, kao i svaki drugo gel za tusiranje, obavezno koristim uz sundjer za kupanje.

Nivea Powder touch dezodorans koji mislim da je bio u setu sa gelom iznad. Ista stvar kao i sa prethodnim proizvodom, sa njima nikad ne gresim i uvek imam bar jedan Nivein. Gotovo uvek biram one u spreju jer su mi nekako laksi za upotrebu. Brzo se susi i ostavlja kozu mekanu, mislim da ne ostavlja bele tragove po odeci, barem ja nisam primetila. Bitno je da ga zaista drzite barem 10cm udaljenog od koze prilikom prskanja jer cete u suprotnom, ako previse priblizite, imati previse proizvoda na toj regiji a samim tim ce se i mnogo duze susiti i mnogo pre vam upropastiti odecu. Ali svakako sacekajte par minuta pre nego sto se obucete. Ja obicno prvo nanosim dezodorans, pa tek onda ostale kreme mazem na telo, da bi se dezodorans sto bolje osusio, jer sam imala i previse upropascene odece belim tragovima. Miris mu je divan, puderast, slatkast, podseca na plavu Nivea kremu sa nekim slatkim zacinom i oseca se dugo na kozi. Jedina mala zamerka koju imam je sto se relativno brzo trosi. Zastita je solidna, za ovaj period bez preteranih vrucina, odlicna.


Avon piling od cokolade, najsavrsnij i najoriginalniji miris cokolade koji sam imala prilike da osetim u nekom proizvodu. Obicno izbegavam proizvode sa mirisom cokolade jer uglavnom nemaju mnogo veze sa mirisom cokolade.. Barem meni se uvek oseca neki vestacki miris kakaoa. Sto nije slucaj sa ovim pilingom, miris mu je identican pravoj, kremastoj cokoladi. Ja bih rekla da ima miris kao cokolada koja se preliva preko sladoleda na stapicu. Sto se efikasnosti tice i tu je prikupio dosta poena. Kada sam videla da su granulice jako sitne i da ih u sustini jako malo i ima, bila sam prilicno skepticna ali pokazao se odlicno. Fantasticno omeksa kozu i odradi sve kako treba.

Avon Simply delicate teen gel za intimnu negu, sa mirisom lavande. Nisam sigurna koliko je efikasan za to sto je namenjen, ali ono sto je najvaznije je da mi nije izazvao nikakve iritacije ili neprijatnosti. Namerno sam uzela onaj koji je namenjen tinejdzerkama, vodeci se time da je jos blazi nego sto bi trebalo. Pakovanje je jako prakticno, sa pumpicom na vrhu i lako se dozira i mislim da ce mi trajati vecno, s obzirom koliko malo je potrebno za koriscenje i da je bocica od 300ml. Navescu sastav ovog proizvoda, jer mislim da treba obratiti paznju na sastave kod proizvoda ovog tipa, pa ako se neko razume ili nekoga posebno interesuje, neka pogleda.

AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCOL DISTERATE, COCAMIDE MEA, HYDROXYETHYCELLULOSE, IMIDAZOLIDINY UREA, PARFUM, ACRYLATES COPOLYMER, LATIC ACID, TETRASODUM EDTA, SACCHAROMYCES FERMENT FILTRATE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, TOCOPHERYL ACETATE, POTASSIUM HYDROXIDE, POLYSORBATE 20, GLYCERIN, CHAMOMILLA RECUTITA (MATRICARIA) FLOWER EXTRACT


Avon visenamenska krema, namenjena nezi tela, ruku, stopala, lica iz Avon Care linije. Ja sam je koristila iskljucivo za negu tela i ovo je jedna od najboljih  krema za telo koje sam ikada probala. Sa maslacom kakaoa i vitaminom E, svakodnevno je hranila moju kozu dobrih 3 meseca prethodnih, ako ne i vise. Sada je vec pri kraju posude. Iskreno nadala sam se da ce duze trajati, s obzirom da sadrzi 400ml. Koza nakon nje mi je neopisivo mekana i nahranjena, a ocaravajuci miris se dugo zadrzava. Lako se razmazuje i jos lakse upija. Na pocetku je bila malo gusce tesksture, ali kasnije tokom upotrebe, premestanja, izglaganja razlicitim temperaturama, precestim otvaranjem i sl., postala je za nijansu redja, i utoliko laksa za mazanje i upijanje.

Fennel jogurt za telo, sa mirisom sladoleda od jagode.. Iz Fannelove beauty bakery jos jedan predivan proizvod. Pravi letnji, osvezavajuci jogurt za negu tela. Mislim da nema potrebe da vam opisujem miris, identican je kao pravi, domaci, sladoled od jagode. Ne zadrzava se previse na kozi, ali ipak se oseca neko vreme nakon nanosenja. Tekstura mu je pudingasta, ali bukvalno. Ne dajte da vas to zavara, vrlo lako se razmazuje i rastapa i dodiru sa kozom, ne ostavlja nikakav lepljiv trag i relativno brzo se upije. Koza je svilenkasta i mekana ali ne previse, mislim da bi bio odlicna poslastica onima koji nemaju problema sa suvom ili dehidriranom kozom. Ja ga koristim naizmenicno sa Avonovom kremom za telo, posto on pruza slabiju nego a Avon jako dobru negu pa ih rotiram cesto i menjam.


Avon piling za stopala sa makadamijom. Vec sam pisala zasebnu recenziju o ovom proizovdu klik ovde. I dalje nisam promenila misljenje o njemu, malo sam proredila koriscenje, zato se vuce jos uvek po kupatilu ali je pri kraju. Koristim ga jednom nedeljno, nekada i vise. O najsavrsenijem mirisu ikada nemam vise reci. Odlican piling, jedan od retkih koji jako zapeni prilikom koriscenja, ili barem ja nisam nailazila na takve pilinge.

Avon Planet Spa krema za ruke i stopala iz ljubicaste kolekcije sa asai bobicama. Ne znam da li mi je bolja kao krema za ruke ili kao krema za stopala. Uglavnom je koristim za negu stopala jer krema za ruke imam i previse. Fantasticna je, jako je masna ali se brzo upija, odlicne teksture i ljubicaste boje.. a kada se upije, stopala su neverovatno mekana i glatka. Koliko mi je krema od makadamije pomogla da opravim stopala ( klik ), toliko mi je to ova krema duplo brze i duplo bolje ucinila. Miris je divan, bobicast,vockast, prepreprelepost jedna.

Avon foot works velika turpija za pete. Relativno skoro sam je kupila i nisam je nesto mnogo puta koristila. Malo je pogruba, pa morate pazljivije sa njom rukovati. Pretpostavljam da je tako zato sto je nova jos uvek ali sasvim dobro uklanja mrtvu kozu sa peta.



Bioten kreme za ruke imam uvek u steku. Sve sam isprobala i sve ih volim. U poslednje vreme najvesce koristim ovde dve, crvenu sa medom i makadamijom i narandzastu sa avokadom. Jako sam zadovoljna negom koju pruzaju, nisu previse masne ali se malo teze upijaju. Meni to nije problem, posto volim da rukama priustim mini masazu prilikom svakog mazanja. Mirisi su divni,blagih nota a opet jako intenzivni. Recimo u crvenoj dominira miris meda, makadamiju gotovo i da ne osecam, a narandzasta je jako vockastog i pomalo kiselkastog mirisa.

Balea krema, kucno izdanje sa pumpicom, od 300ml. Ocaravajuci miris jagode i lotosa, odlicna kombinacija. Pakovanje je prelepo, samo zbog toga sam je i kupila, jer ovu lepotu nisam mogla da propustim. Cena je smesna, mislim da kosta negde oko 190 dinara za ovoliku kolicinu kreme. Tekstura joj je vodnjikava i nije bas previse negujuca, vise je mirisna mazalica, za po kuci, i mislim da ne bi oporavila ni suve ni ispucale ruke. Prava prolecna/letnja kremica i mislim da ce mi jako drugo trajati, presporo se trosi.
.

Kakva je vasa dnevna rutina kada je nega tela u pitanju?
Koristmo li mozda neki isti proizvod?

12 коментара:

  1. I ja koristim Bioten kreme za ruke crvenu i narandzastu

    ОдговориИзбриши
  2. Uvek jedva čekam tvoj novi post jer uživam čitajući svaki, opišeš tačno onako kako ja zamišljam da treba nekako sve u mom stilu i po mom ukusu :). Što se proizvoda tiče pa sve isti favoriti uglavnom šta tu dalje da se priča znaš sve :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno mi znaci kad cujem to od tebe ♥ Znam, znam,imamo isti ukus :)

      Избриши
    2. Samo napred i piši mi što više da čitam kvalitetno štivo o zajedničkim omiljenim mazalicama ili na neke tvoje butere da balavim opet ko na one <3

      Избриши
    3. Trudicu se draga, znas kakve su okolnosti, ali pokusacu ♥

      Избриши
  3. Dijelimo ljubav prema Avon čokoladnom mirsu, stvarno je odličan :D

    ОдговориИзбриши
  4. I ja obozavam ovaj Nivein dezadorans nekako mi je najbolji i nije mi iritantan prema kozi kao i kupka koja je kremasta i odlicne je teksture. :)
    Avon krema sa maslacem kakaoa je mmm, miris me podseca na cokoladu, a nega je super. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nivea nema promasaj, barem ja nisam naista na takav proizvod :) Jeste, prelep je, mene vise podseca na sladoled od cokolade :D

      Избриши
  5. Анониман1. мај 2015. 09:07

    Imam Avonov gel za intimnu negu, roze boje, Gentle, odlican je, blag a efikasan :). Inace, koza tela mi je normalna, nikad nije bila suva, koristim neko mleko za telo tu i tamo i to je sve. Gelove za tusiranje menjam, nemam omiljeni, dezodoranse ne koristim ali zato obozavam stikove, najefikasniji su u mom slucaju :). Kreme za ruke su takodje nezaobilazne, trenutno imam Baleinu sa maslinom. Lep post :) Kristina

    ОдговориИзбриши