субота, 2. мај 2015.

Kako je nastao blog Only girl in the world?

 Volim ove tagove sa konkretnim pitanjma, mnogo je lakse odraditi ih. Posebno ako su pitanja ovako interesantna pitanjca. Ovaj put me tagovala Tijana, njene odgovore pogledajte ovde. :)

1. Zašto si počela pisati blog i koliko dugo se baviš ovim poslom?

 Kao i vecina devojaka, blog sam pocela da pisem iz ljubavi prema kozmetici ali i prema pisanju. U prvom planu i na samom pocetku, veca zelja mi je bila da pisem i da uredjujem neki svoj kutak, to mi je sve bilo beskrajno zabavno, da se bavim tako necim kao sto je vodjenje bloga. Kao buducem novinaru, bilo mi je veliko zadovoljstvo da istrazujem blogove, da razmisljam o cemu se tu zapravo radi i sta to toliko devojke toliko prate i na prvom mestu da pisem tekstove.. Proslo je svega mesec dana, mozda cak i manje, od kad sam snimila prvi blog pa do dana kada sam otpocela svoj. Kozmetiku sam naravno koristila i ranije i uzivala u tome, ali nisam obracala paznju na mnogo stvari, koristila sam svega nekoliko brendova.. Tako da se i uz blog javila i neka nova i drugacija ljubav prema kozmetici. To se desilo negde krajem oktobra, tako da moj blog postoji vec skoro 6 meseci. :)

 2. Koji su bili prvi blogovi koje si redovno pratila?

Kao sto sam napisala, ja sam malo manje od mesec dana lutala blogosferom i razgledala blogove pre nego sto sam zapocela svoj. To sam radila tako sto sam ulazila na stranice na kom se objavljuju postovi beauty blogera i tamo citala sve postove koji su mi po naslovu zvucali interesatvno ili koji su me zanimali. Na konkretna imena i osobe sam se manje koncentrisala, citala sam manje vise sve postove koju su te stranice objavljivale. Prvi blog na koji sam pocela cesce da ulazim i prvi konkretan koji sam zapamtila je  Andjelijin blog Cosmoholic. Privukla me je njena opsednutost NYX proizvodima i tada sam u tom trenutku pomislila da je nemoguce da neko ima toliko sminke i proizvoda, kad li stigne da ih potrosi?! :D Pocela sam cesce da ulazim na njen blog i preko njega sam otkrivala i druge blogove, njoj bliske i zapamtila mnogo veci broj. Upravo ona je i prva osoba koju sam pitala za savet prilikom pravljenja svog bloga i izasla mi je u susret. Naravno, ja i dalje citam sve postove koje pomenute stranice objavljuju, nemam listu blogova koje volim ili ne volim, jednostavno ako me zainteresuje naslov posta ili konkretan proizvod, naravno da cu uci da procitam.Moram da izdvojim neke koje posebno volim da pratim.. Jelenu ( Moj neseser ) i DijanuSasvim obicna devojka ) koje se izdvajaju po stilu pisanja,koji se meni izuzetno dopada i ocigledno velikom trudu koji ulazu u svoje blogove. Njihove tekstove obozavam da citam, bez obzira o cemu su jer devojke imaju stila i znaju da drze paznju citalaca. Nemam mnogo zivaca da sedim i gledam youtube tutorijale i snimke, i retko koja osoba mi prija za slusanje i gledanje na taj nacin, ali kada imam strpljenja , tu je obavezno, od samog pocetka, sjajna i beskrajno zabavna Ana 2Cats. Beskrajno sam odusevljena mastovitoscu i kreativnoscu Ivane sa bloga The Casual Princess
Tu je jos mnogo mnogo dragih devojaka koje pratim svakodnevno i citam sve o cemu pise jer daju sve od sebe i trude se da budu sto originalnije, svaka na svoj nacin. :)
 3. Koji je bio prvi proizvod koji si kupila čitajući recenzije blogerki? Je li proizvod opravdao tvoja očekivanja?

 Ne mogu bas da se setim tacno, mnogo proizvoda sam kupila citajuci recenzije blogerki, bas dosta.. Rekla bih da su to bili neki Bioten proizvodi. Tada sam preko blogova prvi put cula za njih, mislim da sam tada kupila kreme za ruke i zeleni gel za umivanje lica i bila sam prezadovoljna.

4. Navedi pet stvari koje su ti najdraže kod vođenja beauty bloga?
 
Mislim da u sustini i nema stvari u vezi sa vodjenjem bloga u kojima ne uzivam i koje mi nisu drage.  Volim da pisem pre svega, volim da se raspisem o necemu i samom tekstu posvetim najvecu paznju. Volim to sto sam pocela da obracam paznju na to kakve zaista efekte ima neki proizvod, sto razmisljam o mnogo stvari dok koristim bilo koji proizvod, odmah su mi u glavi ideje sta mogu da napisem o njemu i kako da ga predstavm.  Volim to sto sam upoznala divne osobe i drage devojke.. Volim to sto znam da neko cita ono sto sam ja napisala i da nekoga interesuje moje misljenje.. Najdraze od svega mi je kada dobijem povratne informacije u vidu komentara koleginica ili citateljki ili bilo koga drugog, na svojim postovima ili na fejsbuk stranici. Volim to sto sam naucila mnogo toga o raznim stvarima o kojima pisem ja i moje koleginice i svaki put kada udjem u parfimeriju i pozelim da kupim neki proizvod, odmah mi se u glavi jave utisci koje sam o tom proizvodu procitala, obozavam taj osecaj. :)

 5. Šta si naučila od kada pišeš blog?

Naucila sam, pre svega, da tamo iza druge strane ekrana, iza drugih blogova, iza jednog obicnog broja koji predstavlja pregled jednog citaoca stoje divne devojke,divne zene, uvek spremne da pomognu i da caskaju sa tobom o bilo kojoj stvari na ovom svetu i da posavetuju. Ja moram da napomenem da nisam imala nijedno lose iskustava ni sa jednom osobom od kada sam pocela da vodim blog, iz razloga sto vidim da je mnogo devojaka ogorceno i revoltirano raznim stvarima. Na sve strane se prica o tome kako su devojke jako ljubomorne, zavidne, podmecu noge jedna drugoj, pljuju se najstrasnije krijuci se iza laznih profila i nisam srela nijednu koja nije imala barem neko slicno iskustvo. Ja sam izgleda imala srece sto se toga tice i nadam se da ce tako i ostati.


Sa druge stranu,mogu da kazem da sam,kao laik,  naucila i dosta toga o kozmetici, sminkanju, nacinima sminkanja, prosto kako da olaksam sebi svakodnevno sminkanje.. Naucila da ne mora da znaci da je sve sto je skupo, nuzno i dobro i kvalitetno. Naucila sam kako da pronadjem dobar proizvod za sebe, kao i da budem otvorenija prema svim brendovima, prema kozmetici raznog tipa i da neprestano istrazujem i isprobavam nove stvari.


 6. Šta se kod tebe promenilo od kada pišeš blog?


Ono sto se kod mene nije promenilo a sto bih ja jako volela da jeste, jeste to sto sam jako lenja i sto mi se desi da po 15,20 dana ne napisem nijedan post, ne pogledam uopste sta se desava a to ne volim.. Nadala sam se da ce se to promeniti jer mi je zaista uzivanje da ovo radim, pa sam jelte i mislila da je to i dovoljan razlog da to i radim redovno. Ali ne lezi vraze, moja lenjost ima svoj samostalni zivot i svoja raspolozenja, tako da se trudim da se uklopim sa njom i radimo na tome da se popravimo. :) Ono sto se konkretno promenilo je sto sam postala slobodnija u pogledu koriscenja boja, pre svega na licu, raznih senki, ruzeva, novih nacina sminkanja.. Ranije sam se godinama drzala jednog istog nacina sminkanja  i nikakvu zelju nisam imala bilo sta da menjam niti da probam bilo sta novo.. Sada bih sve zivo probala, sad, odmah. :) I naravno kupujem mnogo vise kozmetike.. Ali najveca razlika je u tome sto danas pre nego sto pozelim nesto da kupim, pretrazim recenzije drugih blogerki i obavezno procitam kako se kome pokazao. I uvek kupujem kada pogledam nekoliko razlicitih iskustava i tako sam mnogo vise sigurnija. Jeste da mnogo vise kupujem ali mnogo manje toga i bacim.





 7. Imaš li neki savet za one koji nameravaju pisati beauty blog?

 Mislim da nisam previse relevantna da dajem bilo kakav savet, jer smatram da sam jos uvek na pocetku.. Ali kako sam pregurala prvih nekoliko koraka, prva stvar koju bih napomenula onima koji zele da pisu ovakvu vrstu bloga jeste da se dobro raspitaju kako sve to funkcionise.. Da imaju neku osnovu  i bazu o beauty blogovima, da citaju sto vise blogova ali da ne pokusavaju nista da pozajme za svoje, jer ce se to vrlo lako provaliti. Budite svoje i pisite onako kako se vama svidja, a ne kako mislite da ce se nekom svideti. Pitajte, trazite pomoc, postoji mnogo njih koji ce vam izaci u susret i posavetovati vas. Trudite se da budete originalne i mastovite i radite to pre svega ako volite i ako se u tome pronalazite a ne da bi imale neku korist ili ako jurite eventualnu zaradu ili neku popularnost, jer je mala sansa da cete to ovde i pronaci.





4 коментара: