среда, 11. фебруар 2015.

Puteri za telo; Avon VS Fennel

Puteri za telo su nesto bez cega moja koza i ja jednostavno ne mozemo da funkcionisemo. Uopsteno, puteri za telo, kreme, losioni, svaka vrsta mazalica za negu  koju kupim se neraskidivo veze sa mojom kozom sve dok proizvod ne dodje do samog dna. Imam tu srecu da nemam preterano zahtevnu kozu i da mi je svaki losion odgovara i da nisam imala lose iskustvo ni sa jednim (svakako, ne biram bilo koji i ne uzimam bas svaki). Mislim da velika zasluga ide tome sto vec dosta godina unazad nisam propustila nijedan dan da nakon tusiranja naranim svoju kozu nekim hranljivim mlekom za telo. Secam se da sam kao devojcica u osnovnoj skoli imala suvu  i osetljivu kozu tela koja se perutala, od tada sam pocela redovno da je negujem. Naravno da tada nisam obracala paznju niti znala sta treba da koristim ali sam znala da treba nesto da uradim. Od tada sam probala mnogo losiona i mleka  za telo i sada odlicno znam sta mojoj kozi odgovara i sta mogu da koristim u odredjenom periodu i vise nikad od osnovne skole nisam imala bilo kakav problem sa kozom tela. Sada mislim da mogu bez problema da kazem da bi mi svaki losion za telo odgovarao i izvukao samo najbolje iz moje koze. Tako da, ono sto je po meni najvaznije, je redovna i uredna nega, kao i navika da negujete svoje telo. 

Danas cu vam preneti utiske o dva putera za telo koja sam koristila najcesce u prethodnom periodu i sa kojima sam jako zadovoljna i koje sam zaista uzivala da koristim, bez preteraivanja, jedva bih cekala deo dana kada treba da se namazem jednim od ova dva lepotana. U pitanju se Avon Planet Spa Blissfully Nourishing puter i Fennel puter sa vanilom i makadamijom. Oni su se svakako s razlogom nasli u mojim favoritima meseca decembra., gde su dobili kratak opis ali mislim da su sa velikim razlogom zasluzili svoju sopstvnu rezenciju.


Oba putera sam koristla istovremeno. Jedan dan bih mazala jedan, drugi dan drugi, nekad bih pola tela mazala sa jedim a pola sa drugim ali koristila sam ih svakodnevno. Oba dolaze u plasticnim kutijama od jako lepe i cvrste plastike. U poslednje vreme sam se vise priklonila ovakvim pakovanjima i dala prednost losionima u kutijama a ne u tubama ili bocama, jer kao sto sam rekla imam tu privilegiju da mogu da ih biram po pakovanju i po mirisu a ne po sastavu, tipu koze,  ocenama i sl. :) Pakovanja su jako zanimljiva, pakovanje Planet spa putera je providnoskroz, izuzev belog poklopca, bez suvisnih etiketa i nalepnica a pakovanje Fennel putera je braonkaste boje, sa lepom nalepnicom na poklopcu sa slikama ove dve biljke. Unutra je pregradjen na dva dela, u prvom delu se nalazi puter od vanile a u drugom puter od makadamije.


Miris Fennel putera je ocaravajuci. Nailazila sam na podeljena misljenja po pitanju ovog mirisa, vecina nije bila zadovoljna mirisom makadamije ali meni se izuzetno dopao. Miris vanile je sladak, nezan, topao, kolacast miris ali makadamija mirise intenzivnije i jace i licno meni je predivan. Ja sam obicno mesala po malo od oba dela i nanosila na kozu. Ono sto sam obozavala je to sto se miris jako dugo zadrzavao na kozi i u tome ja apsolutni poednik po pitanju svih losiona koje sam probala. Cak posle 4,5 sati bih iznenada osetila miris kada bih se presvlacila. Mislim da sam retko nanosila samo losion od vanile ili samo od makadamije ali cini mi se da je pojedinacan miris malo manje intenzivan na kozi. Kada se oba pomesaju onda je apsolutni pogodak






Sto se mirisa Avonovog putera tice, on u pocetku nije bio bas moj omiljeni miris. U katalogu je naznaceno da je u pitanju miris shea putera. Jako je specifican i potrebno mi je bilo neko vreme da se naviknem na njega ali sam ga kasnije obozavala. Prilicno je neodredjen miris, mene najvise podseca na neku kafu na primer ili topljenu karamelu. Na kozi mirise malo drugacije, nekako sveze i cisto, skroz puterasto, ako mozete da zamislite kako izgleda takav miris. Nije previse intenzivan na kozi, ali miris koji ostavlja se takodje dugo zadrzava samo sto ga necete osetiti kao kada mirisete direktvno miris iz  kutje vez dosta blaze i sladje.

Sto se strukture ova dva proizvoda tice, sa oba sam bila jako zadovoljna. Avonov proizvod je dosta cvrste strukture, bas prava puterasta mesavina, skroz je cvrst, ne postoji sansa da se prospe ili pomeri pa makar ga okrenuli na poklopac na duze vreme (isprobano) ali se u dodiru sa prstima topi i fantasticno razmazuje po kozi. Fennel puter od vanile je za nekoliko nijansi kremastiji i tecniji od drugog od makadamije. Krema od makadamije je po meni savrsene strukture, neka zlatna sredina izmedju avonovog putera i vanile, ni previse cvrst ni previse kremast. Ali kao sto sam napomenula, u tom pogledu sam sa oba bila prezadovoljna jer se oba jako lepo razmazuju, stapaju sa kozom, upijaju, ne ostavljaju mastan trag.


Nega oba putera je vise nego zadovoljavajuca. Ja sam napomenula da nemam problematicnu ni suvu kozu ali garantujem da bi bili idealni osobama sa suvljom kozom i da bi je potpuno oporavili. Dosta su hranljivi i negujuci i predstavljaju pun pogodak za ove hladne dane.  Meni su iskreno bili savrseni. Posle svakog mi je koza bila izezetno mekana,glatka, zaista nahranjena i duboko hidrirana, i mislim da nema potrebe bilo sta da dodam o tome. Bila sam, blago receno, tuzna kada sam dosla do kraja ova dva divna proizvoda (sto se desilo pre nekoliko dana). Koristila sam ih prilicno dugo, Avonov oko 4 meseca a Fennel sigurno 6 meseci. Ne razumem se previse u sastav ali sam primetila da su na listi sastojaka oba proizvoda pri vrhu nalaze hranljiva ulja (kod oba je prisutno ulje shea putera), dok se pri dnu nalazi nekoliko vrsta parabena, eto ako nekome znaci takva informacija. Oba sadrze po 200ml proizvoda.

Planet Spa kolekciju vec znate gde mozete da nabavite, zavirite u najblizi Avon katalog, cena mu varira od kataloga do kataloga ali je to najcesce negde izmedju 500 i 600 dinara, s tim sto se neretko moze naci i na akciji. Fennel-ove putere sam vidjala po vecim supermarketima, i svakako u Liliju i verovatno u DM-u. Ja sam vec nabavila dva nova Fennel-ova putera i uveliko ih vec testiram i uzivam u njima. :) Za koji god da se odlucite, mislim da se necete pokajati.




Da li ste probali neki od ovih putera? Koji je vas omiljeni? :) ♥

13 коментара:

  1. Fennel puter prodato;) prvom prilikom ga kupujem...
    Odlična recenzija :)

    ОдговориИзбриши
  2. Po prvom delu teksta rekla bih da imamo identicno misljenje o mazalicama za telo! Fennel sam koristila i super je a nikako da narucim neki iz Avona jer imam u zelihama svega i svacega :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je, volela bih da svi tako razmisljaju :) Pa eto cim malo rasteretis zalihe, isprobaj malo Planet Spa liniju, imaju bozanstvene stvari za negu, dopasce ti se sigurno :)

      Избриши
  3. Ženo ceo dan ću maštati o ovom vanila macadamia puteru kako si mi ga dočarala divno, još ta dva mirisa obožavam, must have :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E bas je lep, ja sam se davila u mirisu, kutiju nisam bacila, sve dok se malo oseca zadrzacu je :D a da vidis novi kakav je sto sam kupila, jogurt za telo od sladoleda od jagode, fantazija.. nemaju svi onaj zastiti poklopac, pa cim odes u Lili otvaraj mirisi :D

      Избриши
  4. Super si opisala miris Planet Spa maslaca, baš tako miriše, imam ga i odličan mi je :)

    ОдговориИзбриши
  5. Kao veliki obožavatelj svih mazalica za tijelo, već neko vrijeme patim za Fennelom :D meni, nažalost, nije dostupan, ali Avon mi se dopao, mada se ni meni nije baš svidio miris te linije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pokusaj da ukucas na google fennel-ove proizvode, iznenadila bi se gde sve moze kozmetika da se naruci, preko sajtova tipa kupujem prodajem, uvek ima delova sa kozmetikom i to po nizim cenama nego inace, mozda pronadjes negde neki od njih :) Meni se kasnije svideo, a mozda sam se jednostavno i navikla na njega, ali uglavnom nije mi kasnije nije smetao :)

      Избриши
  6. Obozavam mazalice za telo, narucito Avonove body buttere <3 Trenutno i ja koristim ovaj, meni takodje jako lepo mirise, dok je mom bratu mucan i tezak i mora da provetri sobu kada se mackam unutra :D. Idealan mi je za ovo doba godine, miris je nezan i topao.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takodje :) I meni je bio takav dok se nisam navikla, nije mi se ni kasnije nesto preterano dopao, kao na primer ovaj od vanile, ali mi je bio skroz ok i podnosljiv, za razliku od prvog puta kada sam ga pomirisala, htela sam da ga bacim :D

      Избриши