среда, 18. фебруар 2015.

New in-Januar/Februar

Vreme je za novi post o novitetima  :) Ovo su manje vise sve stvari koje sam kupila od pocetka ove godine, dakle januarska i februarska kupovina. Vecinom proizvoda sam zaista zadovoljna ali ocekujte posebne postove o njima kada se svi utisci formiraju i slegnu. Slike nemaju veze sa vezom, svaka je slikana drugog dana i drugim aparatom, unapred se izvinjavam ako vase oci dozive blazi oblik soka prilikom eksplozije boja i raznih pozadina.

Godinu sam zapocela testiranjem dve nove micelarne vode, Bioten i L'oreal. Bila sam vredna malo pa sam sa prvim danima januara napisala recenzije za obe. Mozete pogledati moje utiske sa njima, za Bioten recenziju klik ovde, a za L'orealovu klik ovde. ♥
Fennel-ove putere za telo ooobooozaaavaam. Vec sam vam pisala o jednom u poslednjem postu.  Iskoristila sam jednu akciju u Liliju u kojoj se uz kupovinu jednog njihovog putera za telo dobijao jos jedan. Izabrala sam Body Yogurt Cream, sa najsavrsenijim mirisom ikada, mirisom sladoleda od jagode. Nisam neki fanatik za jagodama ali ovo tako slatko mirise da mi je nekoliko puta malo falilo da uzmem kasicicu i navalim. Krema koju sam uz njega dobila je Carrot Body Butter, sa medom i orasima.  ♥



Nista bez gelova za tusiranje, kad ne bih kupila nekoliko, zabrinula bih se za svoje psihicko stanje. Ali kako sam se zakopala u tag Potrosi 10 do proleca, prinudjena sam da do kraja marta koristim dva gela za tusiranje,odnosno dok ih ne potrosim, tako da su se u ovoj kupovini provukla "samo" dva komada. U pitanju je jedan Balein Purple Kisses, sa mirisom ljiljana i crnih malina, tako divan, tako savrsen. Svi ste vec snimili negde preslatke Avonove kupke u obliku sneska koji su bili u novogodisnjem katalogu, ja sam izabrala za sebe jednu sa mirisom brusnice i narandze. ♥



Nasla se tu i jedna Avon cetvorobojna senka. Posto vec dugo koristim jednu cetvorobojnu paleticu, u nijansi Purple Haze i zadovoljna sam istom, ovog puta sam se odlucila za malo laganiju varijantu i zemljane tonove, vec dobro poznata i svima omiljena cetvorobojna paleta u nijansi Mocha Latte. ♥


Piling za stopala sa tresnjom koji je bio na super akciji za nekih 160 din. Samo iz tog razloga sam ga i uzela jer jos uvek koristim omiljeni piling od makadamije. Jos jedan losion za telo, takodje uzet zbog smesne cene, iz popularne Naturals kolekcije, sa mirisom orhideje i borovnice. Nova Bioten Perfect hands SOS krema za ruke. ♥




Sto se nege lica tice, tu sam se opredelila sa Avon Naturals kremu za lice sa medom i mlekom, Panthenol krem gel, poznate Lili marke Veoma zdrava krema, kao i Veoma zdravu kremu za problematicnu kozu, koja se nije nasla na slici ali mislim da vam je svima dobro poznata. Kremu za lice sa arganovim uljem S kozmetike sam osvojila u giveway-u kod Tijane. Tu je i klasicna plava, nezaobilazna, Nivea. ♥



Posto sam u velikom problemu sa gomilanjem ruzeva i pokusavam da se kontrolisem pa sam se u to ime pocastila sa nekoliko novih sjajeva i olovaka za usne, prakticno ovde se nalazi samo jedan ruz, tako da je ovo ostalo zanemarljivo. :) Tu je jos jedna Aurina olovka u nijansi 34, Colorama olovka 150 Fuchsia Dream, Avon Ultra Color ruz Dream Fuchsia (tek sada sam primetila da nijanse imaju isti naziv :D) Don Juan sjaj/tecni ruz koji sam dobila od Tijane, Maybelline sjaj za usne 610 Naked Star i Maybelline ruz 720 Mocha Muse,oba ulov u januarskom Cosmopolitenu i jos jedan poklon, Essence Stay Matt fantastican mat sjaj i L'oreal Glam Shine sljokicasti sjaj. ♥ 

Naletela sam takodje na super akciju u Liliju gde sam nabavila pakovanje Beauty made easy papirica za matiranje od lavande i novu mazalicu za usne od kokosa. Naime, ako uzmete jedno od njihovih labela, dobijate popust od 50% na kupovinu papirica za matiranje. Lepa paznja. :) ♥





Sto se lakova tice, nabavila sam tri Golden Rose laka, krec beli broj 242, biserno svetlo roze nijansa broj 246 i jedna divna bordo 226. Zalutale Essence kolekcije, Cookies and cream, 04 macaron, c'est bon i Beach Cruiser 02 girl just wanna have sun. Polako moja kolekcija Aura Proffesional lakova postaje sve brojnija, ovog puta sam je dopunila sa dve nijanse ljubicaste i crnom; 37 Violette Coqutte, 56 Purple Dream, 40 The New Black


Nakon velike ljubavi koja se rodila prema ljubicastom Planet Spa pilingu, narucila sam jos dva proizvoda iz iste kolekcije sa asai bobicama. Kremu za ruke i stopala i masku za lice Amazonian Treasures. ♥


Avon Care buter za telo, lice i ruke sa kakaom, veliko pakovanje od 400ml, pravo sa akcije i Ricinusovo apotekarsko ulje, koje sam uzela ne bih li malo oporavila kosu i podstakla joj rast (takodje je korisno i za nokte, kozu oko noktiju).


Tri nove maskare, tri draga poklona. Lancome Hypnose Star, Benefit They're Real i Helena Rubinstein Lash Queen.





Dva nova Avon Ultra Indulgence ruza za usne u nijansama Plum Verbena i Poppy pink. ♥


Za kraj, moji najdrazi i najomiljeniji noviteti, Blush32 i NYX Taupe rumenilo. ♥


Sta ste vi lepo kupile u poslednje vreme? ☺

14 коментара:

  1. Odlican post...☺Toliko predivnih stvari, ali maskare su mi definitivno favoriti..☺

    ОдговориИзбриши
  2. Divno si se ti ponovila nisi mi sve prijavila hahaha :) . Sve gledam gledam i tražim gde je neki ljubičasti ruž kad tu je ,dobro je :). Dopadaju mi se sve stvari naravno naročito ovi puteri za telo i maskare , i maska za lice, i nyx , ma sve <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Paaa vidis da pise januar februar, sve sam ovo kupila u januaru osim blush i nyx hahaha :D I onaj gore medju sjajevima, zatvoreni, je ljubicast :D Paa drago mi je da ti se svidjaa ♥

      Избриши
  3. Mocha Latte sam jedno vrijeme svakodnevno koristila, dok je sad malo zaboravljena, ali i dalje ostaje da je jako dobra. Posebno ko voli neutralne nijanse :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je fantasticna za svaki dan, posebno ove dve najsvetlije nijanse.. Oko izgleda mnogo lepse a ne vidi se da si nesto mnogo radila, retko ko ce da primeti da imas senku uopste ako su ovako svetle nijanse a izgleda super :) Naravno, i za neku drugaciju varijantu, i sa tamnijim nijansama, odlicna je za sve :)

      Избриши
  4. Divni noviteti;) nisam znala da postoji krema za ruke iz te predivne Planet Spa kolekcije,kupujem je pod hitno!:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) I ja sam je slucajno primetila, jako je neobicna i lepa, namenjena je i za stopala i za ruke, probaj obavezno ako budes u prilici, u martovskom katalogu je nema cini mi se :)

      Избриши
  5. Odličan new in, mnogo lijepih noviteta :) meni je oko ostalo na maskarama i jedva čekam recenzije :) I ja imam problema sa gomilanjem ruževa, ali ne smijem ni pomisliti na kupovinu sjajila xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada :) Bice naravno i poseban post o njima :) Ja sjajeve i ne preferiram bas, samo karmine skupljam kao hrcak ali pogodilo se da sam dobila nekoliko, tj mislim da sam sve sa slike dobila, tako da sam ih nekako privolela,eto nove nevolje :)

      Избриши
  6. Sve je lepo,odakle poceti :)? Imam i rado koristim Bioten micelarnu, Avon senke Purple Haze i Stone Taupes, Pantenol krem, Glam Shine sjaj, Aura olovke, Blush 32. A svasta sam kupila..sad se odusevljavam Avon krejonima iz Diamonds/Glimmerstick Brights linija i Avon ruzevima iz raznih linija :) Citam te o cemu god budes pisala :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada i da koristimo iste stvari :) Ja sam te krejone koristila dugo dugo, a onda sam naucila da stavljam alajner i sad sam zaboravila na olovke potpuno :D Avon ruzeve volim iz svih linija, evo u ovom postu ima 3 nova i sad sam videla u katalogu opet onu ogranicenu kolekciju sa cveticima, 3 nove nijanse, a imam slicne sve tri al ne znam kako da odolim onom pakovanju :o :D Draga Kristina, drago mi je mnogo sto me pratis, predlazem ti da napravis profil na google plus-u, mislim da bi ti bilo lakse i preglednije da pratis sve i lakse da komentarises :)

      Избриши