петак, 20. фебруар 2015.

DIY/Prirodni piling za usne

Prirodni napravljeni pilinzi i maske su sve popularniji. Sve vise devojaka se okrece prirodnim sastojcima, koje vec ima u svojoj kuhinji, kako bi osvezila svoju kozu, lice, telo, ili u ovom slucaju usne. Kao i nasem telu ili licu, tako je i nasim usnama potreban redovan piling, odnosno uklanjanje mrtvih celija sa povrsine koze. U zimskom periodu potreba za hidratacijom i negom je pojacana, usne su nam izlozene svakakvim uticajima, telo nam je pokriveno, lice mozemo da zastitimo, a usne nekako uvek ostaju nedovoljno zasticene, sto moze da proizvede osusivanje a to ne izgleda ni lepo ni privlacno.

Kako u poslednje vreme jako cesto nosim tamne ruzeve, manje vise svakodnevno, sto pored hladnog vremena, dodatno isusuje moje usne, dosla sam na ideju da sama napravim piling za usne. Posebno sto je jako tesko pronaci ruz u odredjenoj nijansi koji nece dodatno naglasiti suve delove usana Do sada sam piling radila starom, mekanom,cetkicom za zube ali mislim da je ova varijanta delotvornija i daleko efikasnija.




Izgleda da sam konacno iskoristila neku stvar koju sam sacuvala po principu "zatrebace nekad za nesto". U ovoj teglici se nalazio dzem koji sam pojela i nakon toga sacuvala, iz gore pomenutog razloga. Pronasla sam selotejp traku sa ovim slatkim motivima Mini Maus i oblepila teglicu a onda se bacila na sklapanje pilinga. Ono sto sam ja napravila je jako jednostavno i delotvorno, kao i dostupno vecini vas. Ja sam koristila sledece sastojke :

      • posudica
      • secer
      • mleko
      • aroma limuna
      • crvena boja

Secer je fantastican za uklanjanje mrtvih celija sa usana i suve koze a mleko ih hidrira i omeksava. Pozeljno bi bilo da dodate i malo vazelina, za pun ugodjaj usnama, ali ja ga nisam imala pri ruci u trenutku pravljenja.


Kolicinu sastojaka cete naravno odrediti prema velicini posudice. Ja sam iskoristila dva kasicice secera i kasicicu mleka, jer nisam zelela previse redak piling. Aroma limuna i crvena boja su dosli kao odlican bonus.



Osim sto odlicno hidrira i omeksa usne, ovaj piling ima i divan kiselkast ukus. Dovoljno je da lepo istraljate usne, mozete ga i ostaviti nekoliko minuta na usnama, jer mleko ima jako pozivino dejstvo na kozu, posebno na neznu i osetljivu, kao sto je koza na usnama. A onda ga mozete slobodno pojesti, em cete se zasladiti em cete imati divne, mekane i hidrirane usne. Ja obicno ovaj ritual sprovodim uvece, pred spavanje i nakon toga nanesem masniji balzam za usne u debljem sloju ( na primer Lip Butter). Nakon ovih rituala, moje usne uspesno podnose svako bojenje i popravljanje u toku jednog dugog dana, a ja imam obicaj da popravljam ruz cak i kada je sve u redu.



Nadam se da vam se dopala ova ideja. :) Cime vi negujete svoje usne ove zime? Imate li neki slican recept da mi preporucite? :)

14 коментара:

  1. Odlično! :D I ja radim svoje diy pilinge za tijelo, ruke i usne :D Uvik glavni sastojak šećer, nekad dodam ulje, nekad vazelin, nekad mlijeko.. :) I Nedavno sam radila šećer, mlijeko i malo meda, taj mi je najbolji do sada :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo deluje zanimljivo..☺ Potpuno izgleda kao onaj Lush piling za usne, samo sam sigurna da je ova tvoja ideja dosta bolja, i da svako moze kuci da napravi ovako nesto..☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala Lush piling ali ovaj radi posao odlicno, tako da nemam ni potrebe, bas iz tog razloga sto mi je dostupan stalno, kad god pozelim :)

      Избриши
  3. I ja sebi pravim piling za usne, ali koristim samo secer i med, pomjesam malo na dlanu i eto ga :D Svidja mi se ova tvoja kombinacija, trebam naci neku posudicu pa i ja napraviti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka varijanta sa secerom je dobra, jer je on kljucni za ciscenje, kao prave granulice u pilingu.. Sa malo maste moze i da izgleda lepo i da odlicno radi posao :)

      Избриши
  4. Čitaš mi misli baš mi ovo treba, stalno muke mučim sa usnama em pucaju, suve su em ih često grickam :/

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideja, samo što bih ja uzela neku drugu aromu :P ako budem imala živaca, napravit ću i sebi, jer sam inače jako lijena za takve stvari. Nažalost :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) I ja bih uzela mozda neku drugu aromu ali sam bila previse lenja da trazim, iskreno :D Mada ni ovako nije ispalo lose, probaj svakako :)

      Избриши
  6. Koristim slican piling, obozavam u poslednje vreme te DIY pilinge, kremice, maske. Zimi usne mazem balzamom (nisu mi suve i nemam problema), mada kad sam kod kuce imam obicaj da ih namazem medom ili limunom. :)

    ОдговориИзбриши