уторак, 24. фебруар 2015.

Omiljeno ove zime


Jos jedan lep tag post, ovog puta dolazi od Milene sa bloga Pretty and staylish, tu mozete pogledati njene odgovore na pitanja i sta je to njoj bilo omiljeno ove zime, kao i druge devojke koje je ona tagovala. :) Ja bih opet preskocila tagovanje bilo koga, jer ja zaista pratim sve vase blogove, meni stizu obavestenja kad bilo koji nas blog izbaci novi post, i ja vas stvarno sve citam i volim i pratim i komentarisem i sve ste mi drage ali jednostavno ne volim nikoga da izdvajam, a i bilo bi previse posla da krenem da pregledam sve vase blogove i da trazim da li ste vec pisali ovaj tag ili niste, tako da ko god da procita ovaj post neka se smatra tagovanim i slobodnim da odgovori na ova pitanja. :) Hvala Mileni sto me se setila. :) U ovom postu su izdvojena pitanja o nekim omiljenim proizvodima,podeljeni po kategorijama.. Ja sam izdvojila neke koje sam ja najvise koristila u prethodnom periodu :)

Omiljeni proizvod za kosu?
Batiste sampon za suvo pranje, koji sam koristila bukvalno svakodnevno. Izdvojila bih i Revlon Uniq One leave in spray mask, koji sam dobila u decembarskoj Glam Box kutiji. Odusevilo me je to sto sam probala i uveliko se stedi za full pakovanje. :D


Omiljeni karmin?
Ovo je najteze pitanje koje neko moze da mi postavi.. Volim sve karmine, volim sve sto ima oblik karmina, volim sve cime mogu da obojim usne. Kako najvise volim sve varijante ljubicastih i pink nijansi, vecina mojih karmina je upravo u tim bojama, samo je pitanje koji mi zapadne pod ruku odredjenog dana..Dva ruza koja sam relativno skoro uzela ali su se odmah izdvojili kao favoriti (trenutni) su Avon Ultra Indulgence ruza za usne u nijansama Plum Verbena i Poppy pink.


Omiljeni proizvod za obraze?
To je jedno Maybelline Colorama rumenilo u mini pakovanju koje sam skoro otkrila da posedujem i pocela da ga koristim masovno. Lepa, topla boja, breskvasta, sa sitnim simerom koji se ne primecuje previse vec lepo osvezava lice i daje mu sjaj. Nijansa je broj 101. Izgleda odlicno u kombinaciji sa NYX Taupe rumenilom.


Omiljena paleta?
Definitivno Avon cetvorobojna Mocha Latte, nisam veliki ljubitelj senki ali ova se zaista lako uklapa u svakodnevno sminkanje i malo pomalo sam pocela mnogo ceste da je koristim :)


Omiljeni parfem?
Kupila sam nekoliko novih parfema ove zime ali sam negde iskopala do pola potrosen Avonov Pur Blanca Blush koji sam puno volela ali sam ga se jedno vreme bila zasitila.. Sada sam uzivala u njemu kao da sam ga prvi put otkrila :)


Omiljeni lak?
Volim da menjam lakove na svaka dva do tri dana ali nekako sam najvise koristila Colorama Be brilliant sljokicasti lak koji sam kombinovala sa gotovo svim lakovima koje sam nosila prethodnih nekoliko meseci. Skoro uz svaki lak koji sam nosila sam morala da dodam malo ovih divnih sljokica, a nisam se ustezala i da ih nosim na svakom noktu (i to mnogo lepse izgleda uzivo, majke mi :D). :)




Omiljena mazalica?
Joj pa ja nista nemam omiljeno, ja svugde nabrajam po nekoliko stvari :o Sto se nege tela tice uvek koristim barem dva losiona istovremeno.Ove zime su to nekako bili Avonov Planet Spa puter za telo i Fennel puter sa vanilom i makadamijom kojim sam vec posvetila detaljam post (klik ovde)


To su bili neki od proizvoda koje sam najvise koristila ove zime, koja je vec na izmaku, potrudila sam se da izdvojim neke favorite pa se nadam da vam se dopalo.. Koje ste vi proizvode koristili najvise ove zime? Imamo li neke zajednicke favorite? :)

18 коментара:

  1. Baš mi se dopada Colorama rumenilo. Uopšte nisam zapazila tu nijansu. U potrazi sam za savršenom breskvastom nijansom, pokušaću da ga nađem. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj ja sam ga bas odavno uzela, moguce je da ga vise i nema ali pogledaj u svakom slucaju, pitaj prodavacice obavezno, mozda imaju u magacinu sklonjeno :) Mislim da ono Aurino, duplo, ima jako slicnu breskvastu nijansu, ako ne uspes ovo da pronadjes :)

      Избриши
  2. Jaoj ja nikad nisam probala šampon za suvo pranje moraš mi pisati o tome a sa ovim puterima mi samo praviš zazubice :).

    ОдговориИзбриши
  3. Bas mi je drago da si odgovorila na tag...☺Mnogo mi se dopadaju tvoji favoriti, narocito Batiste koga i sama obozavam..☺

    ОдговориИзбриши
  4. Mocha latte paleta senki definitivno je i moja omiljena vec duze vreme. Moze da se koristi za dan, ali isto tako i za vecernji izlazak uz male dodatke, dosta je postojna i pigmentovana. Obozavam je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se bas dopada.. Belu koristim svaki dan, najsvetliju braon uglavnom isto svaki dan za pregib.. A tamnije za neke druge prilike :)

      Избриши
  5. Jako lep odabir proizvoda :). Batiste šampon nisam probala, nikad me preterano nisu ni privlačili šamponi za suvo pranje kose. Dopada mi se odabir ruževa, senkica, lakića i mazalica za telo, skroz po mom ukusu :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu ni mene dok nisam probala a onda sam shvatila da ne mogu vise bez njega.. zaista mnogo znaci, posebno meni koja se stalno feniram i koriscenje mi odlozi feniranje barem za dva dana i bas mi pomogne :) Drago mi je da imamo isti ukus :)

      Избриши
  6. Joj po koji put već vidim da svi spominju i hvale Avon ruževe, a ja nemam ni jedan! To mora da je neki znak da si trebam nabaviti :D A i lakovi su predivni! Super post :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ruzevi, paleta i lakovi i se najvise svidjaju :) Joj ja imam problem sa tim Pur Blanca parfemom nikako mi ne odgovara miris, a moja prijateljica ga obozava :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada :) Meni se bas svidja, jedno vree sam se bila zasitila i nisam ga koristila dugo al sad sam se opet zaljubila :)

      Избриши
  8. Avon ruzevi (naravno), paleta senki (moja Stone Taupes je slicna tvojoj), bela Pur Blanca i Blush mi se takodje svidjaju, a Colorama rumenila me vec dugo kopkaju, kupila bih neko roze (iako mi realno ne treba,imam ih i previse,ali ipak..:)) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se dopada Stone Taupes ali je slicna ovoj, tako da cu malo kasnije nju nabaviti :) E pa fina su rumenila ali nisu nista specijalno sad da je proizvod bez kog ne mozes, i ja ga stavljam cisto da ga potrosim, sigurna sam da imas sasvim korektna rumenila i bez njega :)

      Избриши
  9. Bas mi se svidja tvoj izbor favorita! Avonova paletica je super, imam puno njihovih paletica i stvarno su kvalitetne. :)

    ОдговориИзбриши