недеља, 28. децембар 2014.

Decembarski GlamBox ♥

 Dosao je na red i dugoocekivani decembarski GlamBox :) Ja sam sa velikim nestrpljenjem ocekivala svoju kutiju, i videvsi da je vecina devojaka dobila u cetvrtak, vec u petak popodne sam se pomirila sa cinjenicom da se moj zagubio ili da mi nisu poslali. :) S obizrom da mi paketi koji se salju preko Post Expressa stizu jako rano, vec oko 8 ili 9 sati ujutru bas sam se iznenadila kada su me pozvali u petak popodne, do tad sam vec bila izgubila svaku nadu da ce doci. Ali stigao je napokon :)
 

Potpuno sam se ocarala izgledom kutije i crvenom masnom koja je sve to upotpunila. Ovog puta nije bio u onoj sivoj vrecici, vec je kutija bila upakovana u kesu sluzbe za dostavljanje. Nisam mogla da odolim pa sam vec pogledala nekoliko postova devojaka koje su dobile svoje kutije, tako da sam manje vise znala sta ce se unutra nalaziti. Moram da primetim da je ovaj put bilo mnogo manje postova nego za novembarsku kutiju. Tek nekoliko devojaka je zabelezilo otvaranje svoje kutije, koliko sam ja primetila, dok je proslog meseca bilo na desetine postova. Mislim da je nezadovoljstvo proizvodima iz prosle kutije u velikoj meri uticalo na to. I ja sam svoje utiske o kutiji i proizvodima podelila u ovom postu. Ovako to sve izgleda kada se masna odveze i ova prelepa kutija otvori.

Pocecu sa prospektima. Tu se naravno na vrhu nasao prospekt o konceptu Glam Box-a i uopsteno o proizvodima koji su se nasli u kutijama. Zatim tu je jedna velika Eucerin knjizica o celokupnom asortimanu njihovih proizvoda, jako lepo i korisno uradjena.Jos dva prospekta krase kutiju, jedan o Revlon proizvodima za kosu i drugi jako simpatican, u obliku Nivea mleka za negu ispod tusa, sa sve detaljnim uputstvom kako se ovo mleko koristi :D Jako simpaticno :) Naravno tu je opet vaucer za popust od 20% na Revlonove proizvode koji se moze iskoristiti do 15.januara. :) Prethodni nisam uspela da iskoristim ali ovaj cu svakako.


Dve Eucerin kreme u prelepim belim vrecicama sa cestitkama za predstojece praznike. Veliko iznenadjenje je velicina pakovanja, obe kreme imaju po 20ml i izgledaju preslatko u ovim vrecicama. To su Eucerin hyaluron-filler dnevna i nocna krema. Na nekoliko mesta se povela rasprava da li devojke sa mladjom kozom mogu da koriste ove kreme, posto su anti-age. Ja prvo nisam imala nameru da ih koristim vec da ih poklonim,malo sam se na prvu loptu razocarala izborom, jer neke informacije koje sam ja nasla na sajtu vezane za ove kreme navode da su ove dve kreme namenjene za 50+ populaciju. Opet, s druge strane, iz GlamBox-a uveravaju da nema nista lose u tome da mladja osoba koristi ovako jake kreme i da ne moze naskoditi, to misljenje sam cula i od nekih iskusnijih blogerki koje volim i u ciju rec verujem, tako da cu ih svakako isprobati. 

Malo divno Nivea mleko za negu pod tusem. Ovaj proizvod sam vec koristila i bila sam jako zadovoljna. Koristila sam Niveino mleko za negu pod tusem sa kakaom, konkretno ovo koje sam dobila nisam probala ali uopste ne sumnjam da ce mi se i ono dopasti. Uzorak sadrzi 50ml.

Tu se nasao i RosalLip Balm, u nijansi Flash Nude. tek nedavno sam se susrela sa ovim balzamima, kada sam dobila Morning Rose. I ovaj balzam mi se dopada, ostavlja lepu nude boju, ne previse jaku i nema mnogo sitnih sljokica koliko sam ja primetila. Nega nije preterano izrazena, ali ja to ni ne ocekujem od obojenih balzama. Koristicu ga sa zadovoljstvom sigurno.

Sothys hidratantna krema za lice. Nisam znala mnogo o ovom brendu, nacula jesam ali nisam imala nikakvu informaciju. Onda sam proguglala malo i videla da je to jedan luksuzni brend za negu koze, kao i da imaju predstavniste u Srbiji. Isprobacu je svakako, nadam se da ce mi odgovarati.




Dva uzorka Max factor pudera - prvi je 3in1 Face finity primer + concealer + foundation, koji obecava celodnevnu potpunu prekrivenost, drugi je Max factor Whipped creme foundation. Oba su u nijansama 75 golden i sadrze po 2ml pudera. Ja sam isprobala oba uzorka. Nisam do sad imala prilike nijedan od ova dva pudera da isprobam i potpuno sam se odusevila. Face finity mi se vise dopao, lepse mi izgleda na licu a sto se tice pokrivenosti oba su fantasticna. Oba su tako lagane strukture i odlicno se razmazuju i koza ih upija rekordnom brzinom. Whipped creme je neverovatno svilenkast,oba uzorka sam nanosila prstima, a nakon sto sam utrljala whipped creme na lice, imala sam utisak da sam na prste nanela kremu za ruke, koliko su bili svilenkasti i nezni. Tekstura mi se vise dopada kod njega, ali meni lepse stoji prvi, face finity, tako da cu definitivno uzeti jedan full size, mozda cak i oba. Odlicna stvar, fenomenalna :)

Ova zelena stvarcica je Collistar piling za telo. Piling na bazi esencijalnih ulja obnavlja i revitalizuje kozu i daje osecaj mekoce. Kako kaze Collistar,tajna je u ekskluzivnoj mesavini 90 vrsta morskih soli.Uzorak sadrzi 40g i jedva cekam da ga isprobam. :)




U kutiji se opet nalaze Revlonovi proizvodi. Dva uzorka sampona Uniq One (all in one conditioning shampoo). Oba po 20ml. Kao i cuvena Leave in spray maska u spreju, od 9ml. O ovim proizvodima sam cula velike hvalospeve i nisam imala prilike da ih probam do sad i jedva cekam da isprobam svoje uzorke.



Jedno obavestenje za devojke koje nisu uzele decembarsku kutiju a volele bi da probaju neki od Revlonovih proizvoda koji su se nalazili u kutiji. U Vulkan knjizarama postoji akcija tokom koje mozete izabrati jednu od tri knjige na akciji i uz nju dobiti jedan od Revlonovih proizvoda kao poklon uz knjigu. Vise o akciji i koje su to knjige uz koje dobijate ove proizvode,pogledajte  OVDE
Jos jedna divna Vulkanova akcija, takodje vezana za Revlon proizvode, uz svaku kupovinu u knjizari do 20. januara dobijate vaucer za popust od 20% na Revlonove proizvode, ovakav kao sto se nalazi u kutiji, i popust se moze iskoristiti do 31. januara :) O toj akciji procitajte OVDE. Trk do najblize Vulkan knjizare po svoje Revlon poklone. :))





To su bili proizvodi koje sam ja dobila u decembarskoj Glam Box kutiji. Potrudili su se dosta vise nego u prethodnoj, vidi se da su kritike uticale na njih. Mislim da nijedna kritika koja im je upucena na racun kolicine i velicine proizvoda nije bila zlonamerna vec da bi se poboljsali, i da bi zadovoljstvo bilo obostrano. :) To me samo navodi na zakljucak da ce sledeca biti bolja, a svaka sledeca jos bolja i kvalitetnija. :) Sustina ove ideje nije da dobijete mnogo proizvoda za manje pare, odnosno da kalkulisete i racunate koliko sta kosta i da li cete ustedeti ili potrositi vise. Po meni,sustina ove ideje, je da probamo nesto novo i nesto sto nismo imali prilike do sad da probamo.. Ja veliku vecinu ovih proizvoda, kao i onih iz prethodne kutije, nisam probala i mislim da ne bih ni imala priliku, osim kad bih kupila full size pakovanje, a proizvodi koje biraju za kutiju su uglavnom ekskluzivni, da ih nazovemo tako i nisu za svaciji dzep,prilicno su skupi..Ja se iskreno ne bih usudila nijedan od tih proizvoda da uzmem i da dam toliki novac bez ikakve probe, ideja je da se usudite da castite sebe skupim i kvalitetnim proizvodom, koji ce vam trajati i koristiti, a to mozete samo kada ga isprobate.Ja bih sada mogla sa sigurnoscu da dam veci novac za neki od ovih proizvoda u velikom pakovanju, posto znam sta me u njemu ceka i kako ja reagujem na njega..I mislim da cena ovog zadovoljstva i iskustva isprobavanja nije velika, toliko bih svakako dala na razne gluposti koje mozda ne bih ni koristila, a moze da vam pomogne da pronadjete nesto sto cete zavoleti i koristiti dugo.. Glam Box ekipa je u januaru na pauzi, tako da svoju narednu kutiju mozete da porucite u februaru. :)

Kako vam se dopada novogodisnja kutijica? Da li cete poruciti svoju februarsku kutiju? ☺☻

2 коментара: