понедељак, 29. децембар 2014.

Tag - omijeno ove jeseni

Malo kasnim sa odgovorom na ovaj post,tj malo vise, ali znam da ce mi Tiki oprostiti.(Njen divan blogic kao i njen post na ovu temu mozete pogledati ovde). Priznajem da me namucila sa ovim postom, jer ne volim pitanje omiljeno,nikad nisam volela da odgovaram u leksikonima na ta pitanja jer sam uvek ja bila ta koja zauzme dva reda dok ne ispise bar pola onoga sto voli, sve sto je lepo i  meni je omiljeno,kako god to zvucalo, tako da sam morala dobro da razmislim i da se opredelim samo za neke omiljene stvari, da ne bih pokvarila sustinu ovog posta. :) Dakle,izdvojila sam neke stvari koje su meni bile omiljene u poslednje vreme, da zaokruzimo pricu o jeseni,posto nam je zima vec stigla :) 


1.Omiljeni proizvod za kosu ove jeseni?
Nisam mnogo vodila racuna o svojoj kosi ove jeseni, priznajem. Koristila sam razne sampone i maske, isprovala i miksovala, ali sve u cilju isprobavanja i zabave a ne pomoci mojoj ostecenoj kosi. Tome planiram da se posvetim u skorije vreme, a za sad mogu da izdvojim Nivea Straight and gloss, tecno pakovanje za ispravljanja kose bez ispiranja. Njega koristim nakon feniranja i prilicno mi umiri kosu i donekle iskontrolise njeno uvijanje, posebno kada je vreme lose. Izdvojicu i Nivea Intense repair balzam za suvu ili ostecenu kosu, koji divno mirise i super umiri kosu i olaksa rascesljavanje.






2.Omiljeni karmin ove jeseni?

Jako je tesko odluciti se samo za jedan. Nosila sam svaki dan barem neki karmin ove jeseni, bas sam ih zavolela poslednjih  meseci, uvrstila sam razlicite nijanse u svakodnevnu rutinu. A ponajvise ljubicaste, koralne i roze nijanse. O nekim sam pisala u postu  o make up dnevnoj rutini, pored toga sam najvise koristila Color drama olovke nekoliko razlitih nijansi.Najvise predivnu ljubicastu 110 Pink so chic. Pored njega jos jedan prelepi essence ruz, u nijansi 09 wear berries.



slika je skinuta sa interneta


3.Omiljeni proizvod za obraze?
Pa prvo cu, recimo, da izdvojim Biotenovu CC kremu (I ona valjda ide na obraze). Ona mi je ubedljivo najomiljeniji proizvod uopste ove jeseni bez kog ne izlazim iz kuce. Nemam naviku da stavljam bronzer ili rumenilo svakodnevno. Ponekad u svrhu bronzera koristim Aurin Velvet matte puder u kamenu, koji je jako taman, i koji sam uzela u nekom ludilu kupovine ne znam zasto, jer je zaista pretaman pa ga koristim u svrhu bronzera. Rumenilo neka bude Maybelline Colorama Blush u nijansi 101, takodje jako retko korisceno ali ipak se koristi. :)

4.Paleta senki koju najcesce koristim?
Nisam veliki ljubitelj velikih paleta jer nikad ne mogu da ih potrosim, ali kao i svaki ljubitelj sminke volim da ih imam. Tada se radije opredeljujem za neke manje paletice, tipa cetvorobojne Avon ili Essence paletice, zato sto najvise volim da naglasavam usne, pa tu nekako preovlada razum i onda odustanem od kupovine velikih paleta sa preko 20 senki. Dosta imam onih mini senkica i njih najradije koristim. Uvuce se tu i poneka paleta. Kao na primer Avonova cetvorobojka Purpule Haze(dole na slici) kao i Mocha latte koju sam izgubila i svakoga dana iscekujem da mi stigne nova koju sam porucila. :) Avon senke su super pigmentovane, jedno vreme sam bila u ljubicastoj fazi pa sam koristila samo ovu paleticu (ali opet ljubicasta faza nije bila dovoljna da pobedi ljubav prema sivoj,vidite da je najvise potrosena upravo siva). Pored se nalazi jedna no name paleta koju ubedljivo najvise koristim kada naglasavam oci ili za klasicam smokey eyes. Dobila sam je na poklon i zaista ne znam ni gde je kupljena ni kako se zove ali jako volim da je koristim. Ima jako sitne sljokice, koje se presijavaju na oku, dopada mi se izbor boja. Postoji i drugi deo senke, koji se otvara kada se podigne deo sa sivim bojama, ispod se nalaze 6 zlatnih senki, takodje razlicito nijansirane kao ove sive, od najsvetlije do najtamnije.



To nekako ovako izgleda sa sivom paleticom :) :D



5.Omiljeni parfem ove jeseni?
 Huh,pa kako da izaberem jedan?! Ne volim da koristim jedan parfem, ako mi se neki bas svidi kupicu ga opet ali kad prodje neko vreme, kad ga bas pozelim.U poslednje vreme sam najvise koristila Avonove parfeme, Luck i Femme, kao i jedan prelepi Zarin parfem.


6.Lak za nokte koji mi je najcesce na noktima?
Lak se na mojim noktima obicno zadrzava 3,4 dana, najduze 7, ali to je bas ekstremna situacija koja se retko desava. :) Do skoro sam radila nokte sa gelom u boji i nosila sam jednu boju mesec dana a onda mi je to dosadilo i pocela je prava eksplozija nijansi ove jeseni. :) Nosila sam mnogo razlicitih boja ,vecinu imate u postu o Aura lakovima, kao i slicice istih..Upravo sam te iz posta najcesce i nosila. Pored njih i nekoliko Colorama lakova, pre svega roze i zeleni iz Neon blanched kolekcije i  klasicni bordo lak u nijansi 16 i jos jedan Aurin lak iz iste kolekcije long lasting u koji sam se zaljubila, nijansa 56 Purple Dream






7.Omiljeni odevni predmet ove jeseni?
Ovde cu zaista sa teskom mukom da odvojim samo dva odevna predmeta koja sam najvise nosila ove jeseni. U pitanju je jedna NewYorker klasicna teksas kosulja i kozna jakna,sa kojom sam posledjih dana prkosila velikoj hladnoci, ne odustajuci od nosenja, pa makar se pretvorila u kocku leda :D

8.Omiljeni detalj ili aksesoar?
Nakita imam dosta ali retko sta nosim, volim da ga imam ali trenutno zbog prirode posla nemam prilike da ga nosim svakodnevno..U poslednje vreme cak ni mindjuse ne nosim. Nesto sto obavezno nosim svakoga dana je sat,ponekad narukvica ili neki prsten. Posto me jesen asocira na zlatnu boju,evo par zlatnih detaljcica koje volim. :) Avon Love prsten, NewYorker zlatna narukvica i Michael Kors sat






 
9.Omiljena boja?
 Nisam neko ko ima odredjenu omiljenu boju, ne diskriminisem nijednu :) Sve zavisi od trenutnog raspolozenja, nekad i od vremena, dana, prilike, godisnjeg doba, ali uglavnom nema boje za koju mogu da kazem da je bas ne volim i da ne mogu nesto da uradim sa njom. Ako neku boju ne volim da koristim prilikom sminkanja, onda nosim neki odevni predmet u toj boji i obrnuto. Sto se smikanja tice tu ne volim preterano da eksperimentisem, drzim se proverenih boja.Ove jeseni sam za oci uglavnom koristila crnu svakodnevno, od senki sve varijante nude boja, od bele, bez, krem, svetlo roze pa opet do bele, kao i sve nijanse sive za klasican smoky eyes i to je to. Na usnama volim sve nijanse ljubicaste i pink, ponekad i vino crvene, volela bih da mogu da nosim i narandzaste nijanse ali mi prilicno lose stoje. Sto se odece tice tu zaista variraju razlicite boje i trudim se da mi garderoba bude sto raznobojnija, ali nekako se uglavnom opredeljujem sa razlicite nijanse sive, bele, krem, crne, sa nekim jarko zutim ili pink detaljem :) I uvek mi sve boje lepo stoje :)



Poslednje slicice su preuzete sa interneta

Ne znam zaista koga bih tagovala za ovaj post jer vecina blogerki koje ja volim i koje pratim su vec uradile ovaj post, a posto vas koje pratim ima zaista mnogo, a da ne bih procesljavala opet svaki blog da vidim jeste li odgovorile na tag, ja vas pozivam sve koje niste uradile da uradite, da zaokruzimo kraj ove jeseni sa omiljenim stvarcicama i predjemo na zimske detalje. :)

Pratite me naravno i na fejsu klik klik, hvala vam. ☺♥

6 коментара: