субота, 22. новембар 2014.

Aura Professional lakovi


       Tek skoro sam u Liliju, na odeljku sa Aurinom kozmetikom, primetila Aura Professional Extra Long Lasting lakove za nokte. Dosla sam po crveni lak, i privukao me je ovaj aurin, zbog lepog pakovanja, sasvim pristupacne cene od nekih 160 din, zbog kojeg sam iz prve bila skepticna.. Sutradan sam se vratila po jos jednu nijansu, a dan kasnije po jos dve, a onda sam pozelela da ih skupim sve :)



 49 Rouge in Love, 42 Skinny Jeans, 62 Loving me is easy, 50 Lovely Nude 
(nijanse po redosledu na slici)
. Ne znam za vas, ali ja se odusevim kad vidim ovakve nazive nijansi, odnosno kad nisu samo brojevi upotrebljeni za odredjenu nijansu ili prosto sama boja. Ovo mi je skroz originalno i presimpaticno.

.

Jako sam zadovoljna ovim lakovima.Izuzetno su postojani i jako brzo se suse.Desilo mi se,da mi se po 7 dana ni na jednom mestu ne oguli. Cetkica je idealne sirine i duzine. Ja, koja sam inace smotana za tako pazljive stvari, nemam preciznu ruku i jos manje imam zivce da nastavim ako mi krene kako ne treba, sam uspela da nalakiram nokte iz prvog puta, bez prelazenja i mrljanja. Lak je gust i dovoljan je jedan sloj ali bas za pravi efekat i punu boju moraju dva sloja. Posebno za nude nijansu zato sto je svetla, kao i za roze, koja mi se najmanje dopala, boja je malo redja od ostalih i razliva se, boja ostane pomalo neravnomerna na noktu, ali nista strasno sto drugi sloj ne moze da popravi. Plava mi se najvise dopala, nijansa je prelepa i jako efektna, posebno na dnevnom svetlu.Crvena je isto jako efektna, bas prava crvena boja,cista klasika.Nude je takodje predivna, prava nijansa za svaki dan. Roze je jako lepa ali se meni licno nije previse svidela, zato sto je negde izmedju roze i crvene,malo mi je neodredjena nijansa, a ja sam ocekivala da ce biti vise pink.Skidaju se magicno. Kada sam namerila da skinem plavi lak naoruzala sam se sa celim pakovanjem tufera i punom bocicom acetona, ali skinula sam ga neverovatno brzo i lako, iz nekoliko poteza, cak mi ni na kozi oko noktiju nije ostao ni trag plavog. Sa crvenim je bilo isto, kao i sa svim ostalim nijansama. Dopada mi se njihovo pakovanje, koje je jako simpaticno,volim lakove u ovako valjkastim staklenim bocicama, sve pohvale za dizajn. :) Sve u svemu, mislim da sam pronasla jako kvalitne i dobre lakove, za bas mali novac  i imate moju iskrenu preporuku da isprobate neku od zaista mnogo razlicitih nijansi koje nudi ova Aurina kolekcija, koju god da uzmete necete se pokajati, ja sam sigurna da cu nabaviti jos ovih malih cuda. :)


42 Skinnny Jeans
62 Loving me is easy
50 Lovely Nude

49 Rouge in Love



Jos jedna divna nijansa koju sam u u medjuvremenu nabavila je 61 Scale Coctail. :)

 61 Scale Coctail



Ovih dana,osim u isprobavanju nijansi divnih Aura lakova,uzivam u novom broju Lepota i zdravlje. Korisno i zanimljivo stivo za svaku devojku koja vodi racuna o sebi i za sta zeli :) Plus,sto pored mnogo sjajnih tekstova,dobijate gomilu testera za isprobavanje.. U ovom broju su u pitanju uzorci novih Niveinih krema, po jedan uzorak za kremu za predeo oko ociju, hidratantnu dnevnu kao i uzorak nocne kreme, zatim Bioten Genovate anti-age seruma za lice i Vichy Teint Ideal tecnog pudera. :) Uz prelistavanje omiljenog casopisa ovih dana ispijam novu Doncafe 4in1 kaficu, sa dodatkom toffee caramela. ♥







Da li ste isprobali neku od ovih lakova i koji vam je omiljeno? :)









12 коментара:

  1. Imaš lepe nokte ,sviđa mi se ova nijansa 62 Loving me is easy,a u ovim štiklama svaka čast kako hodaš :*

    ОдговориИзбриши
  2. 61 je predivan a ti imaš prelepe nokte i svaki ti divno stoji!!! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Skinnny Jeans je savršen :) Lijepe su mi i ostale nijanse, ali on je poseban.

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam ni znala da postoje ovi Aurini lakovi,izgledaju fenomenalno...kao i tvoji nokti;)
    Loving me je moj favorit :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno..Meni su omiljeni, ima 15ak nijansi ove kolekcije i jos nekoliko mi fali da ih imam sve, ja ne znam da l ih ima svugde ali kod mene u Liliju u Valjevu vec jako dugo stoje na Aurinom standu, godinu dana sigrno..mnogo ih volim i jako su lepe nijanse i specificne a i cena im je skroz ok :)

      Избриши
  5. auu koje divote! ovaj drugi mi je najljepši! meni dođe plakat od muke jer mi se Aura proizvodi jako sviđaju, počevši od tekučih ruževa, rumenila, lakova...

    ОдговориИзбриши
  6. Hmmm.. Kakav propust! NIsam ni znala za ova Aurina čudesa. :-(
    Loving me is easy je po mojoj meri. :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro je pa si sada saznala, oni su standardna postava na standu njihovom, uvek su tu, obrati paznju sledeci put i izaberi neku lepu nijansu :) :*

      Избриши