субота, 29. август 2015.

TAG - Sisterhood of the World Bloggers Award



 Tijana me tagovala za ovaj lep tag post. Njene odgovore mozete pogledati ovde a moje u nastavku. :)


1.Koji je prvi blog/youtube kanal koji si počela pratiti i kada?
 Prva youtube-erka na koju sam uopste naisla i pocela da gledam povremeno bila je Carli Bybel,
zatim sam pod uticajem medija, drustvenih mreza itd saznala da i mi konja za trku imamo pa sam nabasala na Zorannah. Prva koju sam pocela da pratim jer sam cula sve najbolje i pozelela iskreno da je gledam jeste Ana 2Cats i nju i dalje pratim stalno. Nemam bas mnogo vremena ni zivaca da sedim i gledam video snimke na yt, ali kada imam vremena, obicno dok se sminkam ili spremam za posao, pustim neki da mi prica, u poslednje vreme je to pored Ane Iva The Casual Princess.
  

2.Koje su po tebi pozitivne i negativne strane bloganja?
 Ja iskreno na neke negativne strane nisam nailazila, mada znam da mnogo devojaka jeste i da su imale jako lose price sa drugim devojkama.. Mada desilo mi se skoro da sam usla na post jedne devojke da pogledam njenu recenziju o proizvodu koji me interesovao. Ja sam nekoliko dana pisala o istom proizvodu samo drugog proizvodjaca..Usla sam na njen post i citajuci recenice shvatila da su gotovo sve moje.. Prepisane iz mog posta, cak i istim redosledom.. Jako neprijatan osecaj ali tu ne mogu  nista da ucinim pa se nisam previse ni potresla.. Pozitivnih strana ima mnogo. Za mene, kao nekoga ko voli da pise i ko planira time da se bavi u buducnosti, pisanje posta je pravo uzivanje, pa cela organizacija bloga i sve ostalo, sve mi je jako zanimljivo i lepo.. Volim to sto mogu da pisem o stvarima koje me zanimaju, o kozmetici i proizvodima za ulepsavanje.. Dobra stvar je sto pre nego sto pozelim bilo sta da kupim, pregledam recenzije drugih devojaka i neretko ustedim pare koje bih bacila na nesto sto sam jako zelela.. takodje saznam za neke nove,povoljne proizvode i citam o proizvodima kojih nema kod nas. Dobra strana je i puno devojaka koje dele istu ljubav i uvek su spremene za saradnju i bilo kakvu pomoc.Ja uzivam u lepim stranama i trudim se da izbegavam i ne obracam paznju na negativne :)

3.Da narednih pet godina smiješ koristiti preparativne proizvode samo jednog brenda koji bi to brend bio?
Ovo mi je jako tesko pitanje, jer imam mnogo brendova koje jako volim da koristim sto se preparative tice.. ali recimo izabracu Dove, ne kao omiljeni ili zato sto ga najvise koristim, vec zato sto je proveren i Dove mi je asocijacija na beskrajnu neznost i mekocu i biram taj osecaj :)

4.Koji si zadnji film pogledala i šta misliš o njemu?
Ne pamtim kada sam zadnji put gledala neki film.. Mislim da je bio 22 Jump Street, svideo mi se jako, najvise zbog Wentwortha Milera.



5.Koji je tvoj posao iz snova (osim bloganja)?
 Ne sanjam poslove i zanimanja, ali najvise bih volela da se bavim novinarstvom i radim na tome da to i ostvarim. :)

6.Da sutra možeš posetiti bilo koje mesto na Zemlji, da ti je sve plaćeno i da imaš savršeno osiguranje, gde bi otišla?
Bilo koje mesto u Italiji. :)

 7.Zamisli se u nekom ludom filmu u kojem moraš organizovati večeru za deset poznatih osoba bilo iz povesti, bilo da su živi, kojih deset ljudi bi pozvala?
Janka Tipsarevica, Beyonce, Wentwortha Milera, Sindija Seldona, Brankicu Stankovic,Milu Kunis, Nikolinu Pisek, Nicole Scherzinger, Cedomira Jovanovica (iskljucivo da bih gledala u njega, ne verujem da bi nesto pametno govorio :D) i recimo Kim Kardasijan.

8.Tvoj savršen menu?
 Nisam bas tip za ovakva pitanja.. Jedem cisto da ne bih bila gladna i najcesce se hranim u pekarama i restoranima brze hrane.. Nije da ne volim da jedem, koga god pitate za mene reci ce vam da non stop jedem nesto, ali to je na nervnoj bazi, iz dosade, svega i svacega i to su uglavnom grickalice, sedvici itd..ali kada bih morala da biram meni, bilo bi to neko meso, snicle dobro przene, rostilj, dobra salata i neka torta sa plazmom za dezert. :D i hvala Bogu, vec dugo godina zivim sa 50,51kg. :)

9.Što radiš kada se opuštaš?
Pijem kafu na terasi, citam knjige, casopise, dnevne novine,recnike.. citanje me najvise opusta pa citam sve sto mi padne pod ruku.. Slusam muziku, druzim se sa svojim mackama i gledam Pingivne sa Madagaskara. :)

10.Tvoje omiljeno godišnje doba je? 
U svakom godisnjem dobu uzivam i u svakom pronadjem nesto sto volim..Ako moram da izdvojim jedno, izdvojila bih leto, zbog sunca, kupanja, bazena i tamnog tena.. Ja sam vam od onih ljudi koji leti kukaju na vrucine i traze zimu, a zimi kad je prehladno kukaju kad ce leto ali uglavnom se trudim da uzivam u svakom danu, ne dozvoljavam da me vreme ogranicava u bilo cemu. :)


Hvala puno Tijani koja me se uvek seti i ne preskoci nijedan tag post a da me ne taguje, jako su mi se dopala pitanja i bilo mi je bas zanimljivo da odgovorim na njih. Ja sam dosta dugo gledala po stranicama i postovima i videla sam da je 99% devojaka tagovano vec ili je odradilo..onih 1% ni ne postoje..tako da ja necu ni sastavljati nova pitanja ni tagovati uzalud nekoga, jer su svi zahvaceni. :)

Citamo se  na fejsu - ovde :)

2 коментара:

  1. Uživanje je čitati se o čemu god da pišeš i znam da ćeš uspeti biti to što želiš i da ćeš u toj branši biti jedna od najboljih 😊 A onda ćeš se setiti mojih reči ja ću tad već biti bakica dok završiš fax i gledati te recimo na prvoj i čitati tvoje članke svuda pa i knjige ko zna😊

    ОдговориИзбриши