среда, 19. август 2015.

Bourjois 123 Perfect CC cream


Svi se slazemo (vecina,nadam se) da je potpuno besmisleno u ovim letnjim i vrelim mesecima nanositi tecni puder i sve ostalo sto uz to ide.. Ima i onih koje ne odustaju, po hodaju oznojene i sarene ulicama kao da su ispale iz nekog loseg horor filma. Kapiram ja da mnoge od nas to vole, pa Boze moj, volim i ja kada mi lice izgleda besprekorno sa dva sloja tecnog pudera..ali aman zeno, asfalt se topi pod nogama. Ja sam svoju ljubav pronasla u toniranim kremama, tacnije njihovim unapredjenim verzijama u vidu BB i CC krema. Probala sam razne i BB i CC kreme. Najduze sam se zadrzala na Bioten CC kremi i potrosila sam 3 tube ali mi se koza malo zasitila i na trecoj sam primetila da dosta drugacije izgleda na mom licu nego kada sam pocela da je koristim. Nakon nje sam se opredelila da probam Bourjois CC kremu i sa njom sam se trenutno skrasila. CC kreme su naprednije vezije BB krema.Imaju sva negujuca svojstva BB krema ali i jacu moc prikrivanja.

CC - color control - korekcija ili kontrola boje



Na sajtu Jasmin parfimerije o ovoj kremi su sledeci podaci:
Bourjois 123 Perfect CC krem tečni puder, kao kombinacija tečnog pudera i kreme za negu, pruža 100% korigovan ten i hidriranu kožu, od jutra do večeri. U srcu formule ove CC Kreme nalaze se 3 nova korektivna pigmenta inspirisana 123 Perfect kolekcijom: kajsija protiv umora, zelena protiv crvenila, bela protiv tamnih fleka/pigmentacije.Ovi prefinjeni obojeni pigmenti stapaju se s kožom i istovremeno pokrivaju nesavršenosti i ulepšavaju teksturu kože, bez obzira na njen prirodan ton. Svaka nijansa sadrži nagoveštaj roze boje, za blistav rezultat na licu. Bourjois 123 Perfect CC krem impresionira svojom laganom, nemasnom formulom koja odgovara svim tipovima kože. Hidrira kožu od jutra do večeri i, zahvaljujući zaštitnom faktoru od sunca 15, štiti od štetnih UVB zraka. Pored toga, sadrži višestruko delotvoran sastojak, ekstrakt belog čaja, koji ispunjava kožu energijom i čini je neverovatno blistavom!


Proizvodi se u 4 razlicite nijanse sto je za pohvalu, s obzirom da mnoge devojke ne mogu da pronadju CC ili BB kremu u svojoj nijansi. Mislim da ce ovde svakome odgovarati barem jedna. Moja krema je u nijansi 33 Beige Rose, koja je treca po redu. Poseduje zastitni faktor 15. Naznacene je da poseduje hidratantna svojstva koja ja nisam primetila u velikoj meri, tako da je krema za lice neophodna.

Krema je jako retka i lagana, to je ono sto bih izdvojila kao jedinu mogucu manu, jer se vrlo lako moze desiti da proizvod izleti cim otvorite poklopac. Zbog toga vam preporucujem da je ne drzite uspravno na poklopcu, vec oborenu, ako je moguce.  Smestena je u plasticnu tubicu, sa jako uskum vrhom iz kog izlazi proizvod. Nema mnogo informacija na samom pakovanju a ni poseduje ni zastitnu kutiju, sto mi se takodje ne dopada, jer volim i da procitam nesto vise o samom proizvodu na kutiji, ili makar na samoj ambalazi. Krema je jako prijatnog i lepog mirisa, ali on se nece zadrzati na kozi.




Sve vise proizvodjaca i sminkera istice efikasnost prikrivanja nedostataka uz pomoc kontrasne boje, pa su se u Bourjois-u potrudili da u jednu kremu ubace cak tri korektivna pigmenta, kajsija prekriva znake umora na licu, zeleni pigment prekriva crvenilo, a bela tamne fleke, zajedno sa prikrivnom moci kreme cini dobitnu kombinaciju za blistavo lice. Pokrivna moc ove kreme je od osrednje ka odlicnoj. Ja izbegavam da je nanosim sa cetkom, jer je jako retka,pa se bojim da ce mi se najveci deo uvuci u cetku. Ali ne mogu reci da ne moze da se nanosi cetkom jer nisam probala. Razmazujem je prstima, zatim ujednacim cetkom i fiksiram bebi puderom. Jako lepo mi ujednaci ten, prekrije vecinu nedostataka i ima polu mat finis. Ja nemam nekih prevelikih nesavrsenosti a licu ali imam dosta crvenih flekica i oziljaka od bubuljica i dosta neujednacen ten..Ova krema to sve lepo prekrije. Jako prirodno izgleda na licu i daje mu svezinu. Hidratantna je, nije masna i na licu se gotovo i ne oseca. Lako se nadogradjuje.

Ja izbegavam da je koristim tokom leta i velikih vrucina jer realno na nama masnokoscima sve prosija, kamen bi na licu prosijao.. Mislim da bi bila idealna onima koji nemaju problea sa mascenjem lica, a ja jedva cekam jesen da uzivam svakodnevno u njoj. Trajnost je sasvim korektna, 5,6 sati ne mrda sa lica, osim sto nakon sat,dva T zona prosija, barem u mom slucaju. Ali ja imam taj problem za svim proizvodima, papirici za matiranje, puder u kamenu, bebi puder, pa cak i obican ubrus blago pritisnut na lice, resava situaciju. Nemam suve delove na licu, tako da ne mogu da kazem kako se ponasa po tom pitanju ali sam procitala dosta utisaka devojaka kojima je isticala i naglasavala suve delove lica, sto znaci da nije bas namenjena za sve tipove koze kao sto je navedeno.





Ja bih ovu kremicu svrstala u kategoriju laganih tecnih pudera i meni cak vise svidja efekat koji ostavlja na licu od tecnog pudera. Nije ni suvise mat ni sjajno, dovoljno blistava na pravim mestima i sigurna sam da cemo se druziti jos dugo vremena. Ako se lepo nadogradi i uz dobar fiksator moze cak i da prodje kao puder za vece. I cena joj se krece u kategoriji tecnih pudera, moze se kupiti u Jasminu za nekih 1500din. Uskoro se ocekuje i pojava DD krema, odnosno daily defense, sto u bukvalnom prevodu znaci dnevna odbrana. One bi trebalo da predstavljaju najsavrseniji oblik pocetne ideje ovih krema, a to je hidrirana koza i ujednacen ten sa prikrivenim nedostatcima, odnosno proizvod koji zamenjuje nekoliko drugih.

Jeste li probali ovu CC kremu? Koju mi preporucujete? ☺
Citamo se i na fejsu  Only girl in the world
daily defense
daily defense

9 коментара:

  1. Mnogo dugo želim da je probam , merkam je a onda se setim da ne smem da gomilam i da moram da potrošim 2-3 koje imam načete pa da nabacim novu :). Ja sam do sad od CC probala samo Bioten i miljenica mi je od kada se pojavila no sada me je Burra BB kupila skroz :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema potrebe da gomilas, kad istrosis i izgustiras sve ostale onda probaj ovu..Nece pobeci nigde a i ne propustas nista toliko spektakularno :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Onda je zima i jesen pravo vreme da je probas :D Nije toliko strasno ako se lepo pripremi lice i ako imas alat za matiranje pri ruci, makar obicnu maramicu :)

      Избриши
  3. Već duže vremena planiram da je kupim, i svaki put se nekako smetnem i ona uvijek ostane i nikako da je isprobam. Mislim da je krajnje vrijeme, jer sam dosta lijepih stvari pročitala o njoj :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isprobaj svakako cim budes u prilici, vredi zaista i sigurna sam da ce ti se dopasti :)

      Избриши
  4. Već duže vremena planiram da je kupim, i svaki put se nekako smetnem i ona uvijek ostane i nikako da je isprobam. Mislim da je krajnje vrijeme, jer sam dosta lijepih stvari pročitala o njoj :)

    ОдговориИзбриши
  5. IMAM SUVU KOŽU I TAMNIJI TEN MALO NEPRAVILNOSTI I FLEKA NAJVIŠE PO ČELU RAZMIŠLJAM SE O NIJANSI 33 I PITANJE JEL TREBA NANOŠENJE KREME ANTI AGE MULTIACTIV ZA SUVU KOŽU PRE OVE CC

    ОдговориИзбриши
  6. Godinama je koristim, inače imam osetljivu, saboreičnu kozu i jako mi je teško da nađem nešto što mi odgovara za lice. Ovo je čista desetka.

    ОдговориИзбриши