уторак, 11. август 2015.

Avon Nutra Effects/sredstvo za ciscenje lica i tonirana krema



Avon kompanija je nedavno izbacio novu liniju za ciscenje i negu koze, Nutra Effects, koji se bazira na Active Seed kompleksu, kombinaciji ekstrakta semena i esencijalnih masnih kiselina, antioksidanta i vitamina. Svaka linija se bavi razlicitim potrebama koze i transformise moć ekstrakata semena u lepu i zdravu kožu. Formula bez parabena i vestackih boja čini ovu liniju pogodnom za osetljivu kozu. (izvor ). Ja sam za sebe izabrala penasto sredstvo za ciscenje lica i toniranu kremu sa zastitnim faktorom. Planiram i da isprobam cuvene kreme za lice sa cia semenkama kada potrosim sve otvorene kreme za lice.


Na sajtu Avon kompanije je navedeno: Nežni proizvod bez sapuna sa Active Seed kompleksom sadrži ekstrakt ploda sapunskog drveta, lako uklanjaj višak sebuma i u dodiru sa vodom stvara bogatu penu. Prepun  hranljivih sastojaka koji uklanjaju nečistoće i ostatke šminke, dubinski čisti kožu bez isušivanja. Pogodno za sve tipove kože i sve starosne dobi.

 Pakovanje je jako lepo uradjeno, od cvrste plastike, sa kvalitetnom pumpicom i poklopcem preko. Prilikom zatvaranja se cuje klik, tako da ste sigurno da se proizvod nece lako otvoriti. Proizvod izlazi pritiskom na pumpicu. Miris je jako lepo.. ako ste imali prilike da koristite nesto iz ranije Solution linije za negu koze, koja je povucena pre ove, miris ce vam biti jako poznat. Identican je.


Sredstvo za ciscenje lica je penaste strukture. Sto je meni prilicno nezgodno za koriscenje. Kada istisnem kolicinu na ruku, pena pocne da se razliva i sliva niz ruku,tako da morate da se uhodate i pronadjete svoj princip za koriscenje koji ce vam najvise odgovarati. Ja koristim tako sto istisnem malo na vrhove prstiju i odmah nanesem na jedan obraz, zatim jos malo za drugi, za celo i na kraju za bradu, jer bi svaka veca istisnuta kolicina zavrsila u lavabou. Kada nanesem na lice utrljam je kruznim pokretima ali pena lagano nestaje, tako da i nemam osecaj da cistim lice vec da se onako bezveze igram. Bukvalno imam osecaj da mi nestaje pod prstima i da trljam samo mokro lice. Uz koriscenje Ebeline jastuceta je situacija malo bolja, odnosno, pena se malo razradi i imam osecaj da zaista nesto i radi na licu i ne nestane odmah.


Namenjen je vlasnicima normalne do kombinovane koze, pogodan i za osetljivu. Sto se ucinka tice mislim da je najbolje koristiti ga nakon ciscenja lica micelarnom ili nekim drugim sredstvom. Ja ga koristim nakon sto skinem sminku i ocistim lice temeljno micelarnom vodom i na kraju se umijem sa njim da uklonim eventualne ostatke prljavstine ali i drugih sredstava za ciscenje.

Mislim da za neko ozbiljnije ciscenje nije. Nikakve negativne reakcije ne izaziva, ne isusuje kozu i ne ostavlja osecaj peckanja, zatezanja.  Ja sam iskreno ocekivala malo vise, bolju teksturu pre svega ali mozda su i moja ocekivanja bila preuvelicana usled velike reklamne kampanje koja je pratila ovu liniju i hvalila je na sav glas. Sve u svemu solidna umivalica, koja lepo osvezi i ocisti lice, nazalost ne bih se slozila sa proizvodjacima da je prepuna hranljivih sastojaka i da duinski cisti kozu. Ja sam je uzela prvenstveno jer me privukao podatak da lako ocisti visak sebuma i kontrolise njegovo lucenje.. Proizvod taj visak sebuma i ocisti, sto bih realno mogla i sa obicnom vodom da uradim.. ali nista vise od toga. Bitno je da ne proizvodi nikakve negativne posledice, a znamo da svaka od nas ima razlicitku kozu i da svakoj odgovara drugaciji tip proizvoda..Mozda bi nekom ova umivalica cudo napravila. Svakako je probajte, u trenutnom katalogu je samo 319 din (ja sam je platila oko 600).

Nutra Effect tonirana krema je zamisljena kao krema koja hidrira lice, tonira ga, ujednacava ten i obezbedjuje minimalnu zastitu od sunca uz pomoc zastitnog faktora 20. (kad kazem minimalnu mislim minimalnu za ove paklene uslove i kolicinu sunca, svakako potrazite veci faktor za ovo vreme!)

Pakovanje je plasticno, od cvrste plastike sa kvalitretnim poklopcem, sadrzi 50ml sto je u poredjenju sa drugim toniranim kremama i vise nego velikodusno. Proizvod nema kutiju i nema mnogo informacija o njemu. Ni u katalogu a ni na ambalazi. Osim naznake da je u pitanju tonirana krema koja ujednacava ten i sadrzi zastitni faktor, druge informacije nisu dostupne..Ostavljeno nam je da samostalno otkrivamo sta radi ovaj proizvod i kako se ponasa.

Tekstura ove kreme je prilicno retka i nezgodna. Bele je boje sa sitnim cesticama i jako je retka, gotovo uvek mi izleti vise proizvoda nego sto zelim ali vec sam naucila da pazim kada je koristim jer znam koliko je retka, posebno sto meni stoji na poklopcu pa je sav proizvod koncentrisan na vrhu.
 Ne znam da li je zbog ovih sitnih cestica ili neceg drugog ali kada je nanesem, moje lice se sija kao da sam se uljem umila, bukvalno. Ukoliko ne nastavljam nakon nanosenja da se sminkam, onda nanesem malo bebi pudera da matiram lice.

Lepo ujednacava ten, cak malo i vise nego sto sam ocekivala ali neko ozbiljnije prekrivanje ipak ne radi..uostalom, za to nije ni namenjena. Ja volim da je koristim recimo na bazenu, nakon izlaska iz vode, nanesem je da malo ujednacim ten, hidriram lice i ujedno obnovim zastitni faktor. Koristim je pre sminkanja, ali se ne zadrzavam na njoj, vec preko nje nanosim CC kremu i zajedno cine dobru kombinaciju. 
Sa ovom kremicom sam u sustini zadovoljna, jedina star koja mi smeta je izuzetno mastan trag koji ostavlja na mom licu, sto ne mora nuzno da znaci da je do kreme..Ali ne bih vam je preporucila ako imate makar i jedan deo lica koji se masti. Sto je prilicno nemoguce u ovim letnjim mesecia, tako da sam sigurna da ce mi biti idealna u toku jeseni i zime. Lepo mi hidrira lice, ujednaci ten i prekrije sitne nedostatke. Ali jako sitne, ako vam treba krema za prikrivanje, bolje se opredelite za negu sa jacim pigmentom, kao recimo Bioten CC krema ili neka slicna. U aktuelnom katalogu je oko 450din.




Jeste li probali nesto iz ove linije i kakvi su vasu utisci? :)
This entry was posted in

11 коментара:

  1. Od pre par meseci imam ovu penu i zadovoljna sam njome, nemam nijednu zamerku, lepo ocisti moju mesovitu kozu :). Tonik iz ove linije sam potrosila ali ga ne bih preporucila jer ima alkohol i prilicno je jak, bar po mojim kriterijumima. Jeste da odlicno matira ali ipak je jak tonik. Nameravam da kupim i Balance kremu iz ove linije :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da tebi odgovara..:) Ja nemam zelju da uzimam tonik, imala sam slicna iskustva sa svim tonicima iz Avona..dovoljno je da prinesem nosu tufer natopljen tonikom i osamutim se od alkohola..sad imam neke iz Naturals kolekcije i svi su isti.. I ja planiram da isprobam neku od krema uskoro :)

      Избриши
  2. Nisam probala nista, izgledaju primamljivo ali definitivno nisu za moju masnu kozu :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim, odnosno tvrdim da se varas. :D
      Ja imam mesovitu kozu i koristim Nutra tonik i penu i obozavam ih.
      Takodje, smatram da su oni i namenjeni vise masnoj i mesovitoj kozi. Suvoj kozi bi bili preagresivni.
      Pisacu jednom prilikom na blogu detaljnije o njima, pa mozes procitati :)

      Избриши
    2. Ja imam masnu kozu i meni ne radi ono sto treba, necem se ubedjivati da li bi nekome odgovaralo ili ne, svi smo individualni, i svima razliito reaguje, cak je i nasa licna koza razlicita na razlicitim delovima, prijaju joj razlicite stvari a kamoli koza razlicitih osoba :)

      Избриши
  3. Ne znam kako propustih ovaj post , mislim da prođe bez mene to ne ide :).Šalu na stranu nisam nikad probala od Avona nešto baš za lice, većinom za kosu i šminku, nisam sigurna kako bi mi lice reagovalo pa se tu držom proverenog , mada u zadnje vreem nema šta nisam probala al je većina bila na prirodnoj bazi što se lica tiče. Toniranu kremu bi probala to sigurno :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim stvarno i ja sam se pitala gde si :D Pa i ja retko kada uzimam za lice, ovo sam uzela zbog pompezne reklame i kud svi turci tu i mali mujo :) Mislim da bi ti bila ok tonirana krema :)

      Избриши
  4. Draga, ti si skroz pobrkala "loncice" :D
    Pena je namenjena za umivanje lica (tj otklanjanje sebuma). Istina je da nije neko agresivno sredstvo, ali ja sam prilicno zadovoljna.
    Imam mesovitu kozu, i koristim penu ujutru i uvece (tokom leta i jos koji put u toku dana) kao pocetak svoje dnevne/nocne nege. Mojoj kozi izrazito prija i obozavam je. Nakon njen ide tonik, krema i ostalo. Nijednim sredstvom za umivanje ne mozes lice upotpunosti ocistiti, u tu svrhu je namenjen tonik, koji ide nakon sredstva.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takodje pise da je namenjena za dubinsko ciscenje..Naravno da se ne cisti lice u potpunosti sredstvom za umivanje ali se najveci deo prljavstina cisti tako, tonikom se vraca prirodan balans kozi i eventualno odstrani jos neka necistoca..ali u svakom slucaju najveci deo prljavstine treba da ode u toku umivanja a meni se to sa ovim sredstvom ne desava :) Drago mi je da tebi odgovara i da si zadovoljna :)

      Избриши
  5. Ne mogu da kažem da sam nešto posebno zadovoljna penom, valjda kao što i ti kažeš - usled jake medijske kampanje očekivah nešto jače :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, mislim da su nam ocekivanja bila povelika..ali daleko od toga da je losa ali nije ni nesto posebno.. :)

      Избриши