четвртак, 30. март 2017.

Film/book report #2


Jako mi je drago da vam se dopao post o filmovima i knjigama od prošle nedelje, dobila sam puno pozitivnih komentara i post je neverovatno čitan. To me je ohrabrilo da požurim sa ovim pa je tako danas tu moja nova lista preporuka. Ostavite mi komentare da li ste pogledali neki od ovih filmova i ako imate neku novu preporuku za mene.



Meet Joe Black (1998)
Predivan, emotivan film. Star skoro dvadeset godina ali i dalje vrlo aktuelan. Ja volim filmove i priče o nekim nedokazanim pojavama i elementima kvantne fizike ako mogu tako da se izrazim, kao što je ovde slučaj, da smrt dolazi na zemlju, uzima telo jednog mladog dečka, dolazi po jednog medijskog magnata i nastanjuje se u njegovoj kući i zahteva od njega da ga što više zainteresuje za ostanak na zemlji jer kada krene nazad vodi i njega sa sobom. Vrlo neobično i upečatljivo, obavezno pogledajte.


Nocturnal Animals (2016)
Oborio me sa nogu. Volim filmove koji me teraju da razmišljam i koji mi ne daju sve na tacni. Mladalačka ljubav je prekinuta vrlo brzo ali se kasnije nastavlja i ponovo oživljava kroz njegov roman. Nocturnal animals su inače životinje koje su aktivne noću. Susan dobila knjigu od svog bivšeg muža i stare mladalačke ljubavi koju je posvetio njoj a koja oživljava njihovu ljubav, odnosno priča tragičnu priču njihove ljubavi. Film se odvija paralelno u sadašnjosti, njenim sećanjima o prošlosti i njihovoj vezi i u scenama iz knjige kako ih on vidi. Vrlo efektan kraj koji je ostavljen gledaocu da izabere na koji način će ga protumačiti. Imate na youtube-u video Nocturnal Animals- Ending Explained i to obavezno pogledajte različita tumačenja kraja filma kao i neke simbole koji vam možda nisu zapali za oko. Vrlo moćna priča.



Southpaw (2015)
Jako emotivna i lepa priča. Bokserski šampion Billy Hope ima sve što želi, karijeru uspešnog boksera, divnu suprugu i ćerku, kuću iz snova i sjajan život. Sve se menja kada mu žena bude ubijena na bizaran način na dobrotvornoj večeri na kojoj su bili gosti. Tada se sve menja, ostaje bez svega što je imao i shvata da je vrlo nepripremljen da sam donosi mnoge životne odluke. Počinje njegova borba za opstanak bukvalno i za svoju ćerku koju mu oduzima socijalni rad. Vrlo emotivno i potresno ali i dosta poučno, pa bacite oko na ovu dramu. Bacite oko i na predivnog Jakea Gyllenhaal, koji je u ovom filmu nosi vrlo malo odeće i pokazuje da ima neverovatan talenat za transformaciju.☝ Takođe u filmu se pojavljuje i Rita Ora kao i 50Cent.


Passangers (2016)
Tako sam dugo čekala na ovaj film da sam ga i prečekala i tek sad ga pogledala. Oduševio me onoliko koliko sam i očekivala. Za one koji ne znaju radi se o nekoj vrsti naučne fantastike, ljudi putuju na drugu planetu da bi započeli novi život, putovanje traje 120 godina i kada se odlučuju da krenu zaboravljaju svoje porodice i sav život do tada jer će narednih 120 godina putovati po svemiru do druge planete u potpunoj hibernaciji. Dzim se budi 90 godina ranije zbog kvara na njegovoj kapsuli i suočava se sa činjenicom da će umreti na tom od starosti i to sam. Odlučuje se da da namerno probudi još jednu putnicu i svesno upropasti i njen život. Obaaaaveznooo pogledajte šta će se dalje sa njima desiti, na tom brodu na kom su bukvalno zarobljeni.


Point Break (2015)
Film koji ima sjajnu priču ali meni nešto iskreno nije legao previše. Radi se o ekstremnom sportisti koji prekida karijeru nakon pogibije prijatelja i odlučuje da se zaposli u FBI-ju i radi na tome godinama. Nakon što napokon uspe, prvi slučaj koji stiže je grupa zločina koje izvršava grupa ekstremnih sportista. On shvata šta oni rade, izvršavaju čuvene Ozaki izazove koji uključuju ekstremne krađe i davanje siromašnima. Ubacuje se u grupu da bi ih uhvatio na delu i počinje da ih shvata i da mu prirastaju za srce. Ali i dalje na prvom mestu želi da reši zločin. Meni nije legao jer su me odbijale scene ekstremnog sporta, surfovanja, skijanja po planini i penjanje uz vodopod. Preporučujem vam svakako da pogledate pa procenite sami.



Za ovaj post imam dve lagane knjižice koje vam iskreno preporučujem za opuštanje i ne previše razmišljanja.
Prva je knjiga Žane Poliakov - Soulfood. Za one koji veruju u zakon privlačenja i koji vole da čitaju o takvim stvarima, ova knjiga je odlična kao jedan podsetnik na sve bitne teme zakona privlačenja. Pored toga što je prelepo urađena, sa prelepim ilustracijama, šarama i divnim stilom, sadrži gotovo sve najvažnije odrednice ove teme i meni se više čini da je neka vrsta priručnika. Vrlo je pozitivna i lepo napisana i kao što sam već napisala može da se često prelistava kao neki priručnik.
Druga knjiga je knjiga naše poznate novinarke i književnice Vesne Decić - Zauvek u srcu. Tri poznate glumice u svojim tridesetim susreću se sa spoznajom da njihov život nije onakav kakvim su ga kao ambiciozne studentkinje zamišljale. Žele da znaju gde su u tom putu pogrešile.  Postoje različita mišljenja i utisci o ovoj knjizi. Mnogo njih osporava književni rad jedne voditeljke i novinarke ali ja nikad ne govorim o knjizi dok je ne pročitam niti imam bilo kakve predrasude prema knjigama na osnovu korica, pisaca, utisaka drugih ljudi, već isključivo kad je pročitam dajem sebi za pravo da kažem šta mislim i kako mi se dopada. Meni je ovo bila fina knjiga, naterala me da razmislim malo o nekim stvarima i preporučujem vam da je prvo pročitate pa onda da sudite o nečijim spisateljskim sposobnostima. :)




0 коментара:

Постави коментар