четвртак, 17. септембар 2015.

Avon Planet Spa/Perfectly Purifying- maska i piling



Avonova Planet Spa kolekcija mi je jedna od omiljenih linija iz njihove kataloske prodaje, ako ne i omiljena. Najvise koristim proizvode za negu tela a od skoro sam pocela i da obracam paznju i na proizvode za negu lica. Imala sam srece da su neki od prvih proizvoda za negu lica koje sam isprobala iz ove linije bili apsolutni pogodak i veliki favoriti, pa sam obnovila njihovu kupovinu i shvatila da definitivnu zasluzuju svoju sopstvenu recenziju. Danas vam pisem o pilingu i maski iz Perfectly Purifying sive linije. Ova linija je namenjena dubinskom ciscenju lica.




Maska za lice sa mineralima iz Mrtvog mora je meni najdraza maska za lice koju sam ikada koristila. Skroman opis proizvodjaca kaze: Upija visak povrsinske masnoce i umanjuje pojavu prosirenih pora cineci kozu mekom, blistavom i glatkom. Nanesite na cistu kozu, ostavite da deluje 5-10min,potom isperite temeljno. Koristiti 1-2 puta nedeljno. Rok trajanja 3 godine od datuma proizvodnje.



Ono sto najvise volim kod ove maske je sto je prava glinena, sto pruza potpuni ugodjaj i dozivljaj kao da je sama glina na licu. Kod svake maske koju koristim jedna od bitnijih stvari mi je onaj osecaj kada maska pocne da se steze na licu i da zateze, tada imam utisak da zaista nesto i radi. Ova maska je jako guste teksture i sive boje. Lepo se i ravnomerno nanosi na lice. Miris mi se jako dopada, najvise me podseca na neki jako lep muski after shave losion. Ja volim da drzim maske na licu i do pola sata, nikada ne postujem pravilo koje je naznaceno na pakovanju, volim da se lepo zacementiram.

Moja koza je nakon ove maske lepo osvezena, pore su manje vidljive, uklonjena je sva masnoca, glatka je i vidno bolje izgleda. Obicno maske koristim preko dana jer retko kada imam vremena pre spavanja za drzanje maske, ali ako se desi situacija da je uvece drzim na licu, koza mi je ujutru duplo manje masnija nego inace. Moja koza je trenutno masna i ova maska mi jako prija. Zaista imam osecaj kada je uklonim da mi je koza cista potpuno. Nakon ove maske je obavezno nahranim hidratantom kremom. Mislim da bi svima odgovarala, samo bih osobama sa suvljom kozom preporucila da je koriste samo na T zoni.. Moze se nabaviti samo putem Avon kataloga, i cena joj se krece od 300 pa do 500 dinara, u zavisnosti od kataloga.



Sastav maske; AQUA, KAOLIN, GLYCERIN BENTONITE, ALCOHOL DENAT, BUTYLENE GLYCOL, TALC, DIPROPYLENE GLYCOL, STEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE SE, BEHENYL ALCOHOL, PHENXYETHANOL, XANTHAN GUM, HYDRATED SILCA, DISODIUM EDITA, ZINX OXIDE, PARFUM, SEA SALT, SILT

Piling za lice sa mineralima iz mrtvog mora me odusevio na prvo koriscenje. Kremast je, beo,  sa jako sitnim granulicama, koje su pomalo grube. Mene najvise podsecaju na sitan secer. Naravno sami odredjujete intenzitet koriscenja, kolicinu proizvoda i vode pa se tako lako moze pretoviti u blagi piling za malo cesce koricenje. Na pakovanju postoji uputstvo po kome bi ovaj piling trebao da se nanese na lice, nezno umasira, ostavi da se osusi nekoliko minuta i zatim ispere. Ja ga ne koristim na ovaj nacin, pronasla sam svoj sistem kojim sam zadovoljna. Ja ga koristim jednom nedeljno, i to tako sto ga prvo utrljam dobro u suvo lice, zatim malo po malo kvasim ruke i masiram i pilingujem lice dok se granulice potpuno ne istope ili nestanu i zatim se umijem. Takodje na pakovanju pise da se koristi 3 puta nedeljno ali iskreno mislim da je to previse, narocito za ovako grublji piling, koji je namenjen malo ozbiljnijem ciscenju. Posebno ako imate osetljivu kozu. Mislim da je jednom nedeljno sasvim dovoljno i da nema potrebe za eksperimentisanjem.




Moje lice je nakon koriscenja ovog pilinga jako lepo i osvezeno. Prokrvljeno je, cirkulacija je pojacana i dobija se ono lepo, prirodno, zdravo rumenilo. Uklanja visak masnoce, sebuma i raznih zaostalih prljavstina koje bi sigurno napravile problem na licu, u vidu bubuljice ili neke druge vrste upalnog procesa, ako bi prenocile. Mirise identicno kao maska (muski), ali malo ublazeno. Takodje se moze nabaviti samo preko kataloske Avon prodaje i cena mu se krece negde slicno kao i maski, od 300 do 500 dinara. 


Oba proizvoda imaju po 75ml, sto je prilicno velikodusno za tu cenu i potrajace vam zaista dugo. Pakovanja su odlicna, plasticna, oba sa kvalitetnim klik zatvaracem i odlicnim dozerom iz kog nema sanse da vam izadje vise proizvoda nego sto zelite. Nijedan mi nije izazvao nijednu nezeljenu reakciju niti bilo kakvu neprijatnost, nisu mi isusili lice ni najmanje i ako sam to iskreno i ocekivala, narocito od pilinga.

Sastav pilinga; AQUA, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, HYDROGENATED POLYDENCE, STEARYL ALCOHOL, POLYETHYLENE GLYCERIN, GLYCERYL STEARATE, CERA ALBA, ALCOHOL DENAT, PEG - 40 STEARATE, CETYL ALCOHOL, C12-15 PARETH - 12, TRIETHANOLAMINE, MAGNESIUM ALUMINIUM SILICATE, METHYLPARABEN, PARFUM, CELLULOSE GUM, SEA SALT   

Jeste li probali neki od ova dva proizvoda i koji su vasi utisci? 

This entry was posted in

11 коментара:

  1. Nisam probala ovu masku jesam neku drugu i super mi je , ova mi deluje privlačno skontala sam da mi te glinene prijaju , super ti stoji :)

    ОдговориИзбриши
  2. Da probala sam,i savrsene su...isto tako sam probala iz njihove kolekcije kremu za ruke,i kremu za stopala,miris mi se jakoo dopada! :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam probala onu ljubicastu kremu za ruke i stopala,sa acai bobicama,nju sam obozavala :)

      Избриши
  3. Planet Spa proizvodi su odlicni, konkretno nisam probala ovu masku ali sigurno je i ona super. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu,slazem se :) Ova maska je u trenutnom katalogu manje od 300 dinara, eto super prilike ako zelis da probas :)

      Избриши
  4. miris maske je bajannnnn :) bolja je freemanova glinena maska, ali ovu obozavam jer je blaga i miris me odusevljava

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlicno mirise :) U potrazi sam za tom glinenom maskom,zato nisam ponovila kupovinu ove :)

      Избриши
  5. Nisam probala ovu masku, inače su mi te iz Planet Spa sasvim ok, neke bolje rade posao, neke manje...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam probala 4 ili 5 iz Planet spa kolekcije, jedino sam sa ovom bila zadovoljna..ostale su mi nesto ni tamo ni ovamo, nemam bas utisak da bilo sta rade :)

      Избриши
  6. Nisam probala ni masku ni piling (sokirana sam kako je to moguce :D )
    Masku sam vec nabavila, samo da isprobam. A piling planiram da porucim i pre citanja ovoga, ali sada je to definitivno. :)

    ОдговориИзбриши