недеља, 27. септембар 2015.

Dermix Body Balm


Nedavno sam od kompanije Dermix dobila njihov cuveni hidratantni losion za telo koji je mnoge odusevio.
Cula sam mnoge pohvale i procitala dosta dobrih recenzija o ovom proizvodu pa sam se jako obradovala prilici da ga i sama isprobam. Inspirisan naukom, Dermix je sinonim za lepu i zdravu kozu,a pre svega kompanija sastavljena od preljubaznih i predivnih clanova i svaka komunikacija i bilo kakav vid saradnje sa njima je pravo uzivanje. Proizvode prodaju putem online prodavnice i  OVDE mozete pogledati i ostale njihove proizvode i poruciti ako vam se nesto dopadne. Za vecinu proizvoda postarina je besplatna.


Losioni za telo su inace moja slabost, volim da negujem telo i tome posvecujem veliku paznju. Uvek nakon tusiranja nanosim losion, kremu, puter, sta u tom trenutku koristim od brade do peta, na sve delove tela. Ako to ne uradim ne racunam da sam se tusirala, tako da taj korak vec godinama ne preskacem ma koliko zurila ili me mrzelo. Izuzetak su stopala i lice za koje koristim druge proizvode. S obzirom na taj ritual moja koza je jako negovana i iole pristojan proizvod izvuce samo ono najbolje od nje. Ovaj losion je jako prijao mojoj kozi, potrosila sam vec vise od pola pakovanja tako da mogu u potpunosti da vam prenesem svoje utiske.

Proizvod dolazi u lepom, neobicnom, valjkastom pakovanju sa logoom firme. Zapakovano je u zasebnu kartonsku kutiju koja sadrzi sve potrebne informacije o samom proizvodu. Sama boca sa losionom sadrzi sve identicne infomacije kao i kartonska kutija. Dakle, sadrzi 200ml i rok trajanja mu je 12 meseci od dana otvaranja. Proizvodjac kaze da ovaj proizvod sadrzi originalan kompleks za hidrataciju koji se brzo apsorbuje, pa kosa postaje dugotrajno meka, nezna i glatka. Ne ostavlja mastan i lepljiv film. Naneti jednom dnevnona citavu kozu ili suve delove. Pogodno za upotrebu kod beba, dece, trudnica i odraslih.


Odmah ispod je naveden i spisak sastojaka. Na visokom drugom mestu se nalazi Shea Butter, takodje se u sastavu moze pronaci i bademovo ulje kao i ulje jojobe. Miris mozda najvise podseca na gore pomenuti shea puter, koga sudeci prema sastavu, ima u vecoj kolicini u ovom proizvodu.. Rekla bih da je miris mesavina kakaoa, nekog cokoladnog kolaca i shea putera. Sladak i intenzivan. Zadrzava se na kozi oko sat, dva. Takodje jedan od podataka je da obezbedjuje celodnevnu hidrataciju koze. Ja sam ovaj proizvod nanosila uglavnom oko podneva, jer se uvek tusiram pre izlaska iz  kuce a ne kad ustanem. I moja koza je bila hidrirana najveci deo ostatka tog dana. Nakon 5 ili 6 sati osecam da je izrazito mekana i hidrirana, kao i kada sam ga tek nanela, ali o celodnevnom efektu ne mogu bas da govorim jer nemam iskustva sa tim..ali ne sumnjam da je tako, s obzirom na tim obecavajucih sastojaka ovog losiona.


Samo pakovanje je dobro uradjeno, plastika je jako kvalitetna i cvrsta i boca je jako zanimljivog izgleda..ali ono sto mi se ne dopada jeste sto boca nema dozer, a otvor je poprilicno veliki. Tako da mi se u pocetku mnogo puta desilo da mi izleti vise proizvoda nego sto zelim, neretko i da se prolije po podu. Navikla sam se svakako, da vodim racuna i da je minimalno stiskam i naginjem kada sipam proizvod u ruku ali bilo bi lepo kada ne bi morali da se navikavamo i kada bi se ovo pakovanjce malo unapredilo.
Nakon sugestije ljudi iz Dermixa, skontala sam da ovaj cep poseduje jako mali otvor na samom vrhu kroz koji je moguce koristiti proizvod. Ja to iskreno nisam do sada primetila,rupica na vrhu poklopca je jako mala i tu se nalaze jako sitna slova open/closed koje treba da ukazu na to na koju se stranu otvor otvara a na koju zatvara. Slova su u boji cepa. Vrh se otvara odvrtanjem cepa do pola i zatvara vracanjem u prvobitni polozaj. Ja sam ga, onako, momacki odmah odvrnula celog i skinula tako da nisam obratila paznju da tu postoji i neki drugi mehanizam i nacin koriscenja.



Sam losion je kremast, beo i prilicno dobre gustine. Nije ni previse redak ni gust. Malo je masniji, nije bas letnja lagana mazalica, nego onako prava hidratantna i mislim da bi ucinio cuda na suvoj i kozi sklonoj perutanju. Moja koza je normalna i generalno je uvek mekana ali ovaj losion joj jako prija. Dodatno je nahrani, osvezi i ucini je jos meksom i zdravijom. Ne upija se bas tako lako, ostavlja zastitni film ali samo ako ga dobro ne utrljate. Ja volim takve losione, koji se malo teze upijaju, jer se onda posvetim masiranju koze i priustim joj dodatnu poslasticu u vidu prijatne masaze. Tako da, samo strpljivo, ne nanosite veliku kolicinu, vec po malo i razmazujte, utrljavajte, masirajte, kruzite dok ne osetite da je koza sve potpuno upila i divite se rezultatima. Onda mozete na miru da se obucete bez bojazni da cete ostati masni ili da ce se preneti na odecu. Ja sam tokom koriscenja zakacila i nekoliko tropskih dana u septembru i koza mi je nakon izlaganja suncu bila malo masnija, noge i ruke narocito, i osecala sam kao da se losion topi sa mene. Ali kao sto sam rekla, ovo nije letnja mazalica, vec prava zimska, jesenja, za duboku hidrataciju. U svakom slucaju imate iskrene preporuke za ovaj proizvod. Za moju kozu je odlicna i puno joj znaci a mogu tek da zamislim sta bi uradio problematicnoj i suvoj kozi. Svakako ga probajte ukoliko ste u prilici i ako vam se dopada.

kl

*PR proizvod
This entry was posted in

6 коментара: