среда, 30. септембар 2015.

Nedeljni projekat/ Sminka koju ne koristim

Nedavno sam kod Ane 2Cats videla jedan sjajan video i ideju za projekat koji se ona sprovela a u pitanju je sminka koju ne koristim, odnosno pronalazenje namene komadima sminke koji nam tako stoje ili prosto ne znamo sta cemo sa njima. Kao i Ana, i ja sam jedna od onih koji ne vole nista da bace pre nego sto ne pokusaju sve moguce i nemoguce sa tim proizvodom, i onda se teska srca i uz puno tuznih reci oproste od istog. Ideja je slicna kao ideji tag postova potrosi 10 do proleca, Bozica, jeseni, leta, krsne slave itd, samo se meni vise dopala jer je malo drugacija od onoga sto svi rade.. Ja sam uredno pitala nju za dozvolu za kradju ideje i onda pocela da kopam po svojoj skromnoj kolekciji sminke. S tim sto cu ja ovde mozda da ubacim i neke preparativne proizvode koji mi stoje neko vreme i ne znam sta cu sa njima..a kako mi jako brzo sleduje selidba, razumecete zasto sam se tako lako odlucila na ovu ideju, jer ce biti pakao vuci sve u novi dom i sto treba i sto ne treba.. Anin video mozete pogledati ovde. Vreme je za ciscenje!



Vecina proizvoda koje sam izabrala su kupljena u nekim momentima (citaj napadima) blesavog stanja, kada vidim da je nesto super snizeno i to mi odmah iste sekunde treba..Nema veze sto ne nosim zelenu senku (i sto ne znam nikoga ko je nosi), ali snizena je i treba mi..Nema veze sto nikad u zivotu nisam koristila narandzasti ruz i sto mi bolesno ruzno stoji ali snizen je 80% i recite vi meni jedan razlog da ga ne uzmem?! Salu na stranu, ta super snizenja izvlace ono najgore iz zena (ovakvih kao ja). Narocito oni stalci u Liliju i Dm-u, za koji se uvek zalepim, samo sto ne pitam a mogu li ja ovaj ceo stalak da ponesem lepo..Tu su takodje neki proizvodi za koje sam mozda zaboravila da ih imam ili ih zamenila nekim boljim u tom trenutku.

Prvi proizvod je Maybelline Better Skin puder u nijansi 048 Sun beige.. previse dark za mene. Njega sam dobila u rodjendanskom paketicu od drage mi Tijane Sreca je zdravlje. Planirala sam ja svasta sa njim, da ga koristim za kontrisanje zajedno sa nekim svetlijim, da ga koristim kad pocrnim ili ne znam ni ja sta sve ali sam uglavnom zaboravljala na njega. Konacno mi je sinula pre par dana ideja da ga pomesam sa  Avon nutra effects toniranom kremom, koja je jedva malo tonirana i ima jako mali stepen prikrivanja. Nadam se da cu sa pumpicom, dve, ovog pudera uspeti da dobijem jace prikrivanje ove kreme a i da nadjem neku namenu puderu.
Drugi proizvod je jedna Avon cetvorobojna paletica simaticnog naziva Purple haze.., koju sam ja nekada i trosila a onda se ona negde zagubila (zagubila se iza faze nosim samo crni alajner i nista vise). Sada sam resila da malo vise obratim paznju na nju i pokusam ove nedelje malo da je koristim i da vidim kako nam ide i da li cemo moci zajedno..

Ove Essence kolekcije ce mi glave doci..Dva rumenila iz skorijih kolekcija, prvo iz kolekcije Come to Town u nijansi 02 Wrapped in pink i drugo iz Cinderella kolekcije u nijansi 01 So this is love. Oba su uzeta jer su bila na snizenju totalnom..i manje vise samo zato..i zato sto lepo izgledaju, narocito ovo Pepeljugino koje je magicnooo (smajli koji trepce okicama). Boje su kriticne, oba su jakoo tamna, zagasito roze..ne znam da li sam ih probala ikada uopste O.o U svakom slucaju, pokusacu da im pronadjem neku namenu za buduce dane.

Aura Velvet Matte kompaktni puder u nijansi warm beige ( :o ). Ovo je jako tamno i jako narandzasto i mora da sam u nekim ozbiljnim problemima bila kada sam ga kupila. Ali nije on jadan kriv sto je zavrsio tu gde je zavrsio, pa cu tako dati sve od sebe da pokusam da ga koristim za kontusiranje, mozda ili nesto slicno.

Tu su tri ruza koje ne znam da li sam dva puta namzala..Prvo je Maybelline ruz u nijansi Mocha Muse, kojem ni mikroskop ne bi pomogao da se vidi trag koji ostavlja. Zatim, Eveline Aqua Platinum u broju 451 koji je prelepe svetlo prljavo roze boje ali je jako lose teksture i koji ostavlja linije svuda po usnama i ne moze ravnomerno da se nanese. Meni se to desilo dva puta i vise nisam imala zivaca da se trudim. I treci je Essence u nijansi Wear Berries. Prelepa ljubicasta nijansa koju iskreno i ne znam zasto je nisam nosila, sada sam je tek iskopala. Druzicu se sa njima ovde nedelje, pa cemo videti koji ce nakon toga ostati u opticaju.


Veoma zdrava krema, Pantenol Krem gel..ja sam ovaj proizvod uzela sa namerom ga koristim kao dnevnu kremu. Ne sadrzi veliki procenat pantenola, zbog toga je gel u pitanju a ne krema i ja sam to malo koristila dok mi nije naislo nesto drugo sto sam htela da probam..Bojim se da ovo nema bas dug rok, pa cu da pokusam sto vise da ga potrosim u narednom periodu ili da mu pronadjem neku  namenu jer pantenol moze za svasta da sluzi.

Avon Planet Spa, Amazonian Treasures hidratantna maska za lice sa acai bobicama. Probala sam je jednom i nije mi se dopala jer je potpuno gelasta i kao zelatin je a i nisam ni videla da je bilo sta uradila. Zabacila sam je u neki cosak, i sada zelim da joj dam jos jednu sansu ili da se pozdravimo kao ljudi.

Freshka Gora zubna pasta od nane..Ovo je rucno pravljena, prirodna pasta za zube, koju sam ja neko vreme i trosila ali nisam mogla da se naviknem na osecaj da trljam zube glinom..mozda mi je bio tezak prelaz za prave paste za zube koja je bela i koja peni, na ovu koja u ustima izgleda bukvalno kao zabokrecina i pomesana sa glinom onda sam je samo ostavila. Ali zasluzuje svojih 5 minuta slave.

Ovde ima malo vise proizvoda koje cu koristiti narednih mozda desetak dana svakodnevno..Naravno one kojima pronadjem nacin za to. Nadam se da cu uspeti da iskoristim svaki od ovih proizvoda jer zaista ne volim nista da bacam a ne zelim ni da mi stoji bezveze i da mu istekne rok i tek onda da mi bude zao. Vecina je naceta i koriscenja pa tako ni poklanjanje ne dolazi u obzir. Ne znam kada cu napisati update o rezultatima, recimo za nekih 10 do 15 dana, jer verovatno necu imati potrebe da se sminkam svakoga dana i koristim vecinu ovih proizvoda. Drzite palceve meni i mojim policama da konacno malo prodisu i da se prociste i da ja i ovi proizvodi koncano pronadjemo neki zajednicki jezik . :)


9 коментара:

  1. Žao mi je za pudr toliko si ga želela :) A meni su karmini simpa sve što ti ne treba šalji ciganki :D <3

    ОдговориИзбриши
  2. Pantenol gel je odlican, ja sam ga bas koristila jedno vreme kao dnevnu kremu i pomogao mi je da se resim bubuljica. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. cula sam da je mnogo njih pomogao i pokazao se odlicno i zato sam ga i kupila ali sam skroz zaboravila na njega..sada cu mu dati sansu :)

      Избриши
  3. Poznata mi je priča s rumenilima, kupujem ih kao luda, posebno ako su sniženja u pitanju. Nadam se da ćeš svemu pronaći namjenu i možda potrošiti :D

    ОдговориИзбриши
  4. Naučila sam da stalke sa sniženjima eeeeelegantno zaobiđem :D Ali to ne smanjuje količinu proizvoda koje imam a ne koristim... Nekad, negde? Uf, polako.
    Ideja je odlična, pratila sam i Anin update video u kojem se ipak pozdravila sa nekim proizvodima a neke je sačuvala. Tebi želim sreću u trošenju i da nađeš primenu svakom proizvodu! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A sta cemo, puste zene.. :) Ja mislim da se ja ipak necu pozdraviti ni sa jednim, da cu sacuvati svaki pa makar..:D samo da stoji.. :D

      Избриши