уторак, 20. октобар 2015.

Golden Rose Velvet Matte / 02,17

Da ne kazem da i vrapci na grani znaju za njih ali pretpostavljam da nema devojke u blogosferi koja nije cula za ove cuvene GR mat ruzeve. O njima je napisano mnogo recenzija i tekstova ali o dobrim stvarima valjda i treba pisati. Zato cu vam ja danas predstaviti dve moje omiljene nijanse iz ove kolekcije. Pored odlicnog kvaliteta i vise nego pristupacne cene, ovi ruzevi imaju i lepu paletu boja. Ne veliku, moglo bi tu jos nijansi da se doda, pre svega za nas ljubicaste manijake, ali ove boje koje sada imaju su i vise nego pazljivo odabrane i ne moze se ni za jednu reci da je pogresna.


Moji omiljeni ruzevi iz ove kolekcije su u broju 02 i 17.
Radi se o dve totalno razlicite nijanse ali nijanse koje najcesce nosim i definitivno nijanse za koje sam ubedjena da nikome ne mogu lose da stoje. 02 je kombinacija najlepsih boja i najlepsa mauve nijansa koju posedujem i bukvalno je nosim svakodnevno i u svakoj prilici, jer sa njom ne mozete nikada da pogresite i mislim da svima stoji, a nijansa 17 je klasicna vatrena crvena nijansa. 02 lagano napreduje da bude prvi ruz ikada koji sam potrosila. 

















Pakovanja su tamno crvene boje, uradjeni od dobre plastike. Poklopac je u sustini siguran, nema 
onog cuvenog klik, ali meni se nikad nije desilo da mi se otvori u torbi a cesto mi se desava da mi stoje u torbi i po nedelju dana. Uprkos tome, slova sa pakovanja se nisu ogulila, sto je za svaku pohvalu jer mi se sa svih proizvoda koje nosim u torbi redovno sva slova ogule, a takva sam iskustva imala i sa drugim kolekcijama GR ruzeva,osim sa ovim ruzevima. Miris nemaju nikakav. 



Slike su u zatvorenom pa tako ne mozete videti bas originalnu nijansu. Na slici 17 vise vuce na roze ali u realnosti je prava, klasicna krvavo crvena nijansa, sa hladnim pod tonom. Ja volim da je nosim svakodnevno uz neutralno nasminkane oci. Da licu svezinu, zubi izgledaju belje i prosto mami na osmeh i privlaci paznju. 02 je prilicno realno prikazana na sliki..uzivo je dosta slicna, mesavina roze, ljubicaste, braon, nude..sjajna kombinacija. Bukvalno za svaki dan i svaku priliku. Imam utisak da se prilagodjava tenu i da menja boje u zavisnosti od jacine svetlosti na kojoj se nalazi.



Sam ruz je kremast i lagano klizi preko usana i ostavlja mat zavrsnicu. Nema nikakav miris. Ne isusuje usne generalno, mada mu se desilo nekoliko puta..ali samo u slucaju ako sam ga nosila vise od 10 sati i non stop popravljala i dodavala, onda je malo isusivanje usana neizbezno bez obzira na to koji karmin koristite. Sto se dugotrajnosti tice, ona je skroz solidna, izdrzi oko 2 sata, sto je meni skroz ok jer ne volim ruzeve koji predugo stoje na usnama, vec posle nekoliko sati ma koliko on bio dugotrajan i sjajan, vidi se da nije svez i da stoji odavno i meni se to ne dopada. Tako da ja na dugotrajnost manje vise i ne obracam paznju. Osim naravno ako nije u pitanju neki ruz koji nestaje brzinom svetlosti. Takodje volim da izvadim ogledalce i popravim ruz, taj ritual mi ima neku posebnu draz, tako da mi je 2 sata sasvim optimalno i korektno, narocito za ruz ovog cenovnog ranga. Inace, kostaju oko 250 dinara i mozete ih naci u vecini manjih parfimerija a ponegde i u Liliju, ako imaju GR stand.


Jeste li probali neki od ovih ruzeva? Koji mi preporucujete da nabavim? :)

22 коментара:

  1. Ja imam broj 12 i koristim ga u poslednjih mesec dana. Zaista odlični karmini :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ih imam par, ali omiljeni mi je 02, predivna nijansa :)

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Omiljena nijansa mi je br. 14, činila mi se slična broju 02 na testerima, ali sad vidim da mi treba i taj :D volim takve nijanse, pogotovo za jesen :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledacu i broj 14..nijansa je prelepa, mislim da je potrebna svakome..pa i da je slicna toj sto imas, za 250 dinara, nemas za cim da zalis :)

      Избриши
  5. Boje predivne! JAko hvaljeni ali u mom gradu ne mogu da ih nadjem :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bice ih sigurno, jos malo da se prosire..U krajnjem slucaju posalji im mejl, mozda ipak imaju negde u tvom gradu a mozda mozes negde i da ih porucis online :)

      Избриши
  6. Obe boje su divne :) Imam 12 i tesko je opisati tu nijansu, na mojim usnama je dosta tamna, smeckasto - tamna boja mesa :), u svakom slucaju je super ruz. Kristina

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam se zaludila tamno ljubičastim karminima, ali su mi i te nijanse jako lijepe

    http://recenzije11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post!Boja ruza 02 je savrsena!
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши