недеља, 13. децембар 2015.

Empties #4

Nakon duzeg vremena, vracam se, a kako drugacije nego sa jednim empties postom. To mu valjda nekako dodje kao logican sled okolnosti, valja se prvo otarasiti djubreta ispod stola. Ja sam se trudila da vecinu stvari koje sam potrosila u zadnjem periodu sacuvam, nesto i nisam, nesto sam izgubila u kuci (da,i to se desava), ono sto je ostalo je pred vama.  



Balea gelove za tusiranje cu kupovati zauvek..Narocito ove LE. Osim cene koja im je presmesna (retko kada su preko 200 dinara), imaju ubedljivo najlepse mirise, boje, pakovanja + 300ml proizvoda. Pa gde vise?! Ljubicasti je magican, citrusni, letnji, sa mirisom marakuje i breskve, a zuti mistican, nezan, presladak, sastavljen od kombinacije mirisa kokosa i vanile. Ne isusuju kozu, lepo pene i ostavljaju sjajan miris, koji se ne zadrzava predugo na kozi.


Nivea micelarna voda je jedna od najboljih micelarnih voda koje sam probala. A probala sam ih dovoljno da ovo tvrdim..U prilog tome govori i cinjenica da je ovo jedina micelarna ciju sam kupovinu ponovila. Generalno radi svoj posao, manje vise kao i ostale micelarne, ali ono u cemu sam ja primetila razliku jeste da nakon ciscenja lica sa njom zaista osecam kao da sam lice cistila vodom. Nakon svake sam barem u nekoj meri osecala izvesno zatezanje, lepljivost ili nesto slicno sto je ukazivalo da efekat ipak nije kao da je sama voda u pitanju. Nakon svake micelarne sam zurila da se umijem, nakon ove nemam taj osecaj. To je jedino sto je po meni izdvaja od ostalih. Manu neku specijalnu nisam pronasla. Pakovanje je ok, klasicno Nivea, Interesantno je da su ubrzo nakon prve serije promenili pakovanje, na prvoj je bilo naznaceno da sadrzi dekspantenol i ulje semenki grozdja ali su ubrzo promenili ambalazu i izbacili taj deo. Jako cesto je na akciji, dugo je kostala 300din zajedno sa mini pakovanjem nivea tufera, mislim da je i sada u pojedinim dm-ovima mozete naci po toj ceni. Regularna je oko 500.


Dermix Body Balmrecenzija ovde. Do kraja pakovanja nisam promenila misljenje i zaista sam uzivala u ovom sjajnom losionu.

Dove Purely Pampering losion za telo sa sea puterom i toplom vanilom je jedan od mojih najomiljenijih mazalica za telo ikada. Dove vec godinama neguje svoje ime i zaista ima proizvode kojima se ne moze nista zameriti. Losioni za telo su jedni od najboljih na nasim trzistima. Tekstura je sjajna, nisu masni ni malo i jako brzo se upijaju, ne ostavljaju trag na kozi, hidriraju je, osveze, neverovatno omeksaju. Mirisi su, blago receno, carobni i zadrzavaju se na kozi po nekoliko sati, sto mi je jedna od drazih karakteristika. Kostaju izmedju 350 i 400 dinara i cesto se mogu naci na raznim akcijama.


Avon Planet Spa glinena maska za lice - recenzija ovde. Jedna od najomiljenijih ikada.

DR Colic je jedna jako zanimljiva maska jer nisam do sada imala prilike da se susrecem sa ovakvim vrstama maski za lice. Ona u pakovanju sadrzi jednu masku, bukvalno masku sa prorezima za oci i usne, koju samo zalepite na lice i drzite 20ak minuta. Napravljena je od prirodnih ekstrakta i jednostavna je za koriscenje. Nije potrebno umivanje nakon koriscenja. Ova koju sam ja probala je maska sa vitalnim konceptom, koja vraca svezinu i boju umornoj kozi lica. Takodje navedeno je da oporavlja kozu od stresa. Sudeci prema sastavu sadrzi nekoliko negujucih ulja i meni se ova maska prilicno dopala. Nisam primetila neki specijalan efekat, sto nije ni realno posle jednog koriscenja, ali mislim da bi neko ucestalije koriscenje pruzilo neke konkretnije rezultate. Mozete je naci u Liliju i mislim u DM-u, po ceni od nekih 250 dinara.

L'oreal Elseve extraordinary oil sampon je jedan od onih proizvoda koji sam automatski ubacila u korpu cim sam ga pomirisala. Miris mu je ocaravajuci,najvise me recimo podseca na neki muski aftershave ali nekako slatko, kao istopljena karamela. To zaista morate samo da osetite. Nazalost, miris mu se ne zadrzava preterano u kosu ali ja svakako koristim jos nekoliko proizvoda posle sampona plus fen koji ubija sve mirise, tako da mi to i nije neka previse bitna stavka. Kao sampon je odlican, sadrzi 6 cvetnih ulja (u sadrzaju sam pronasla kokosovo i ulje suncokreta), i zaista lepo opere kosu, lepo peni i lepo se ispira. Zagladi kosu i ne oteza je, kosa je dosta mekana i sjajna. Planiram da isprobam i masku i leave in tretman iz ove linije jer me sampon odusevio. Cena mu se krece oko 300 dinara, mozda negde malo vise, zavisi kako naletite ali regularna je oko 300.
Garnier Ultra Doux su sjajni samponi i uvek im se iznova vracam.  Ovaj do sada nisam probala i iz tog razloga sam ga sada kupila. Podjednako je kvalitetan kao i ostali iz Ultra Doux linije. Ovaj je za normalnu/suvu kosu i mirise sjajno, na preslatke kajsije. Lepo opere kosu, ne oteza je i ne mrsi je. Miris se cak i zadrzava neko vreme u kosi. Sadrzi bademovo ulje koje neguje i hrani kosu. Moze se svugde naci, u svim parfimerijama, marketima i cak i manjim prodavnicama, po ceni od 240-300 dinara.



Lili aceton uljani je manje vise jedini aceton koji kupujem vec godinama i ne planiram da ga menjam. Nije neki magican aceton niti radi nista specijalno vec prosto dobre stvari ne treba menjati, a aceton kao proizvod mi nije preterano interesantan da isprobavam neke razne vrste, pa tako idem uvek na sigurno i biram upravo ovaj,


Batiste sampon za suvo pranje, zeleni original clean & classic..moj najbolji prijatelj. Obozavam ga. Nije mi nesto preterano neophodan posto nemam previse problema sa mascenjem kose, ali ja sam ocarana koliko je ovaj proizvod efikasan i koliko radi svoj posao potpuno tacno. Meni je zaista dugo trajao. Miris mu je sjajan. Puno mi znaci u trenucima kada nemam vremena da operem kosu a moram da idem negde, da osvezim kosu kada je to potrebno i ucinim da izgleda kao da je tek oprana. Nastavicu sigurno da ga kupujem i jedan je od onih proizvoda koji vam uvek trebaju. Cena mu je negde izmedju 500 i 600 dinara ali s obzirom na to koliko traje, isplati se svakako.

Garnier Mineral dezodorans..U poslednje vreme kupujem samo ove Garnier dezodoranse,samo u razlicitim varijantama. Ovaj mi je takodje odlican,ima jako lep miris, isti kao oni Garnier dezodoranski u stiku i u kremi. Ne ostavlja bele tragove, sto je meni jako bitno, jer ga obicno nanosim dok se spremam da izadjem pa vecito moram da se presvlacim ako ne povedem racuna a obucem nesto crno. Sasvim lepo radi svoj posao, nisam ga koristila kada su bile neke prevelike vrucine, ali ovako u ovim uslovima odlicno obavlja svoju funkciju. Nemam bas nikakvu zamerku. Nije mi izazvao nikakve iritacije niti bilo sta slicno. Malo se teze susi,potrebno mu je desetak sekundi da ga koza upije.


Dove Invisible Dry dezodorans je mozda za nijansu bolji od prethodnog, razlika je jedino u trajanju upijanja. Ovaj Dove dezodorans se upije u roku od odmah, bukvalno..odmah mozete da se obucete. Takodje odlicno obavlja posao, ne ostavlja bele tragove ni na crnoj ni na jednoj drugoj boji. Miris mu je prelep, meksi od Garnierovog, puderast i osvezavajuci. Malo prejak za moj ukus jer se dosta duze oseca na kozi od Garnierovog ali nista prenapadno.


Bioten Skinnergy krema za lice sa matirajucim efektom skinnergy break free! koja prema recima proizvodjaca obezbedjuje celodnevnu hidrataciju,smanjuje sebum i matira..aha, svakako. Meni nista od navedenog nije ispunila. Imam masnu kozu ali ova krema mi u tome nije pomogla..Prva stvar, mislim da u pakovanju ima dosta manje proizvoda od 30 ml, jer sam igrom slucaja kupila u isto vreme nju i Bioten CC kremu i razlika je bila evidentna, a obe navodno imaju po 30ml. Sto naravno ne mora da znaci da su sve takve, mozda greska nije bila do proizvodjaca vec do zaposlenih u parfimeriji. Krema je zaista lagana i gelasta i pruza blagi osecaj hladjenja kada se nanese i zaista je na prvu loptu izgledala veoma obecavajuce oko problema sa matiranjem. Sadrzi ekstrakt guave i mirise citrusno i osvezavajuce, ne previse napadno i ne zadrzava se miris na licu. Krema  je zaista bila lepo osvezenje za lice, lepo je hidrirala kozu i osvezavala je ali problem sa matiranjem nije resila. Meni se i dalje koza prosijavala nakon sat,dva, tako da se ova krema i ja, nazalost,necemo druziti ponovo. Ova kolekcija sadrzi i kremu za normalnu i za suvu kozu,pored ove za masnu, i kostaju izmedju 500 i 600 dinara.

Panthenol Veoma Zdrava Krema je u stvari pantenol u gelu. U nekom trenutku sam pozelela da negujem lice pantenolom ali onaj klasican mi je izgledao previse gusto i pretesko pa sam se opredelila za ovaj u gel varijanti jer mi to pored vec masne koze i nije bilo potrebno. Proizvodjac je Lilijeva Veoma Zdrava Krema. Krema je jako lagane strukture, skoro pa gelsta. Jako se lako razmazuje i upija i ne ostavlja mastan trag na kozi. Miris ima jako blag, nekako mirise na neku klasicnu kremu, pomalo medicinski. Ne mogu da kazem da sam je koristila bas redovno, koristila sam je neizmenicno ujutru i uvece, nekada svakodnevno a nekada je nisam koristila uopste. Trajala mi je dosta dugo jer je struktura redja i vodenija pa je samim tim i manja kolicina potrebna. Koza mi je bila mekana,elasticna i nezna nakon upotrebe, nije mi dodatno mastila kozu lica ali nije ni postigla nista vise. Bila je hidrirana u nekoj meri, ali nedovoljno da suzbije lucenje sebuma, sto sam ja iz nekog razloga ocekivala. Mislim da cu je svakako jednom kupiti ponovo. Cena joj je negde oko 200 dinara ako se dobro secam.


Avon Advance Techniques zeleni serum za suve krajeve o kom je vec sve receno i o kome se pise godinama unazada. Meni je sjajan, volim cesto da ga koristim i kombinujem sa drugim serumima. Lepo zagladi kosu i krajeve, ne masti ih i ne oteza. Ima predivan miris koji se zadrzava neko vreme u kosi. Sjajan je i za nanosenje na mokru i na suvu kosu. Ja ga najcese koristim nakon feniranja da umirim krajeve i zastitim ih od vremenskih uticaja. Prodaje se se iskljucivo putem Avon kataloske prodaje i cena mu se krece od 350 do 500 dinara.

STILL Lux krema za negu i oblikovanje kovrdza je jedna jako interesantna krema za oblikovanje kovrdzave kose. Sadrzi 120ml i traje beskonacno dugo, sto nisam imala u vidu kad sam je uzimala cisto da je probam, posto kosu uvek ispravljam. Njena osnovna funkcija je da stiti kosu od vrhove od krzanja, cini kosu svilenkastom i vraca joj prirodan sjaj. Ja se uglavnom slazem sa veicnom navedenim. Nema sad neki mega efekat ali se vidi ono sto radi. Krema mirise prelepoo, kremasto, slatko, ukusno. Ja sam je nekada nanosila na mokru a nekada na suvu, mada je naznaceno da se koristi samo na suvoj kosi. Svakako cu ponoviti kupovinu ove kreme.

Macadamia Natural Oli deep repair maska za rekonstrukciju suve i ostecene kose je upravo takva kako joj sam pun naziv kaze. Ova maska duboko rekonstruise suvu i ostecenu kosu i jedna je od mojih omiljenijih maski ikada. Ima predivana orijentalan miris koji se zadrzava neko vreme u kosi. Moja izuzetno suva i ostecena kosa nakon upotrebe ove maske bude prilicno mekana i vidno zdravija i sjajnija. Ne masti je i ne otezava, omeksa je i nahrani. Dovoljno je drzati je 7 minuta ali ja sam od onih koji svaku masku drze minimalno pola sata jer sam ubedjena da sto je duze drzis ona duze radi svoj posao (sto svakako nema veze sa istinom). Ja je nisam koristila precesto, posto je navedeno da se prave manje pauze, tako da sam je ja stavljala otprilike svako drugo pranje. Ova kesica od 15ml je dovoljna za otrilike 3 korektna koriscenja ili 2 onako malo ozbiljnija, ako volite to domacinski da natrapate. Mada mislim da je manje uvek vise, tako da je bolje iskoristiti je 3 puta jer je jako mala kolicina da se cela kosa prekrije. Ona se prodaje u ovim kesicama raznih velicina, ovo je ja mislim najmanja, ali sto vece pakovanje uzimate to vam se vise isplati da je kupite s obzirom na kolicinu. Prodaje se u Alexandar radnjama i radnjama koji su drze njihove proizvode.




7 коментара:

  1. tu je bas dosta stvari, ali hvala za info o Macadamia maski

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam Niveinu micelarnu i odlicna mi je bila, kao i zeleni Avonov serum :). Imam Galenikin Pantenol krem i super je za zaceljivanje oziljaka od akni, ne mazem celo lice njime jer mi je premastan. Kristina

    ОдговориИзбриши
  3. O draga moja lepo te je čitati, nadam se da ću imati priliku za to malo češće, lepo si trošila, naravno sve po mom ukusu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti na preporuci. Sve pohvale za post. :)

    ОдговориИзбриши