недеља, 20. децембар 2015.

Manicure of the week/ GR Matte Nails

Danas sam tu sa novim postom o jednom interesantnom laku za nokte.. O laku koji trenutno imam na noktima ili sto bi se reklo manicure of the week.

Radi se o kolekciji Golden Rose matte lakova, koju sam tek nedavno primetila u njihovoj novootvorenoj radnji u Aviv Parku na Zvezdari. Iskreno vam preporucujem da postetite radnju jer u njoj mozete pronaci veoma veliki izbor Golden Rose proizvoda, kao i sve njihove kolekcije lakova. Mislim da je ova matte kolekcija jedna od novijih i ima zaista veliki veliki izbor boja. Ja sam se opredelila za beli jer me je u tom trenutku najvise interesovalo kako ce to izgledati.

Samo pakovanje je simpaticno, trouglastog je oblika, ali sa zaobljenim ivicama, u kvalitetnoj staklenoj boci, mat bele boje. Poklopac moze jako dobro da se zavrne i poprilicno je siguran. Cetkica laka je malo tanja od klasicnih i vise je pljosnata, pa sa njom mozete lepo da zahvatite citavu povrsinu nokta i poprilicno je dobro uradjena. Klasicno dobra cetkica za vecinu GR lakova.

Tekstura laka je dosta retka i potrebno je nekoliko slojeva da bi lak izgledao kako je zamisljeno - belo i mat. Generalno je jako tesko naci pravi krec beli lak a narocito mat. Ovako lak izgleda sa nanosenjem jednog sloja. Kao sto vidite, ni nalik onome kako bi trebalo.


Naredni sloj nanosite kada se prvobitni malo osusi. Ja sam bila potpuno zadovoljna sa tri sloja.
Sto je izazvalo novu nevolju u vidu susenja. Mozete da zamislite koliko je vremena potrebno da se tri sloja laka osuse. Situacija sa poslednjih slika i pokvarenim lakom na kaziprstu se desila 4 sata od nanosenja laka. Sve se to svakako da ispraviti ali je pomalo frustrirajuce. Na slikama mozda izgleda malo nejednako, narocito mislim na poslednje dve, ali to je najvecim delom zbog toga sto ja jos uvek imam tragove gela na svojim noktima koje sam nedavno skinula. I naravno, sto vise slojeva imate, to se oni teze rasporedjuju i stapaju pa moze da se desi da lak izgleda neprirodno i neravnomerno nanesen. Sama zavrsnica laka nije potpuno mat vec bih pre rekla da je satenska. Ali nije ni sjajna, sto je valjda i kljucna stvar..Meni je potrajao nekih 4 dana bez listanja i guljenja ali je izgledao malo pohabano i zaprljano, pa sam sve presla jos jednim malim slojem, cisto da izgleda urednije i to je potrajalo jos nekoliko dana. I ako ovaj lak nije bio potpuno ono sto sam ocekivala, u smislu da nije bio potpuno mat, ja sam ipak zadovoljna, jer kao sto sam napisala, jako je tesko naci beli kvalitetan lak a narocitno mat. Golden Rose je generalno jedan od najboljih koje sam probala i sigurna sam da cu nabaviti jos koju nijansu iz ove kolekcije, sto iskreno preporucujem i vama. (cena 189dinara.)


4 коментара: