понедељак, 25. април 2016.

Empties #5



Za danas sam vam pripremila jedan u nizu empties postova. Volim i da citam i da pisem postove ovog tipa, jer nekako u tudjim postovima na jednom mestu pronadjem nekoliko interesantnih recenzija ili saznam nesto sto me zanima, a volim i sama da u kratkim i glavnim crtama obuhvatim sto vise proizvoda. Proslo je podosta vremena od poslednjeg empties-a  pa se ovde nakupilo dosta proizvoda.



Dove sapune obozavam..non stop ih koristim za ruke, perem ruke jako cesto i ovi sapuni mi ih nikad ne isusuju ni najmanje. Ovde imam pakovanja od tri sjajna, Purely Pampering sa shea butter-om, Go fresh sa krastavcem i Go fresh sa narom. Imaju po 100g i jako dugo traju. Koristim ih nekada i za telo i zaista su vise nego odlicni, neguju kozu, ne isusuju najbolji sapuni koje sam ikada probala. Takodje volim i cetkice za sminkanje sa njima da operem.

Tri gela za tusiranje sam potrosila i sacuvala, tu su Avonova kupka sa crnom orhidejom i malinom od 500ml, Balea sa ljubicice i maline od 300ml i Afrodita Raspberry cream sa, cudna li cuda, malinom. Sve tri su odlicne, rade svoj posao kako treba, ne isusuju kozu i poprilicno su nezne i lepo pene. Nisam do sada ni primetila da su sve sa malinom, ali ubedljivo mi se najvise dopada Afroditina, zbog najlepseg mirisa, koji mene podseca na neki krem ili sladoled od maline.

Avon Naturals piling za telo od cokolade koji se vec nekoliko puta nasao u empties-ima. Sjajan piling sa jos lepsim mirisom koji mirise na najlepsu cokoladu. Nije punoo grub, cestice su poprilicno nezne pa je pogodan za cescu upotrebu. Ono sto mi se ne dopada puno je sto se ovaj sjajni miris ne zadrzava previse na kozi. Malo mi se i smucio jer je pakovanje poveliko pa nikad potrositi a kada se cuva malo duze desi mu se da dobar deo cestica nestane.

Mala bela kutijica je Nikelov losion za telo koji sam dobila u Purity Box-u za Dan zaljubljenih. U pitanju je tester ovog losiona ali sam morala da podelim svoje odusevljenje sa vama. Losion je predivan, u ovoj kutijici sam imala za otprilike dva koriscenja i bilo je dovoljno da odlepim za njim. Mirise na cedjenu pomorandzu i cedjeni limun, kiselo i preslatko i jako prirodno. Poprilicno je retke strukture, lagano se upija i ne ostavlja mastan trag i ostavlja kozu neverovatno mekanom i hidriranom. Svakako cu potraziti ovaj proizvod u normalnom pakovanju.

Avon puter za telo sa kakaom se takodje nekoliko puta nasao na blogu. I dalje mi je omiljena mazalica za telo sto se tice nege, mirisa, cene, kolicine, svega. Sjajne je teksture i predivan za kozu, mastan je i jako hidratantan ali se lagano upija. Ostavlja dugo prelep miris kakaa na kozi. Kutija ima 400ml i jako dugo traje a cena je jako povoljna u svakom katalogu.

Balea krema za telo sa vanilom i kokosom. Sjajana kremasta mazalica za telo. Mirise bozanstveno, nema potrebe da vam pricam o mirisu vanile i kokosa. Miris se ne zadrzava na kozi dugo. Takodje je bas veliko pakovanje i prodaje se u DM-u po povoljnoj ceni, cesto i na akciji. Nije nesto preterano hidratantan i nije za neku jacu negu ali za svaki dan je mera. Nesto je redje teksture, meni se cesto i prosipao (ne znam kako mi se to desavalo), ali se lagano upija i ostavlja kozu jako lepom.

Garnier Fructis Repair & Shine3 sampon za jako suvu i ostecenu kosu. Nisam primetila da je ucinio bilo sta po tom pitanju, u smislu da je popravio na bilo koji nacin situaciju ali nije ni odmogao. Sadrzi tri negujuca ulja, maslinovo, avokado i karite. Lepo radi svoj posao, ne otezava kosu i ocisti je fino..ne onoliko koliko bih volela ali nemam neku konkretnu zamerku. Mirise sjajno, na avokado i shea puter, jako intenzivno i zadrzava se neko vreme u kosi. Pravi odredjena poboljsanja kosi, u smislu sjaja i mekoce i kosa je svilenkastija na dodir kada se isfenira ili oblikuje, ali nije mi uticao na suvocu niti na stepen ostecenja. Ali svakako za neku ozbiljniju pozitivnu promenu je potrebno barem dve potrosene bocice.

Nivea straightening balm ili ti tecno pakovanje za ispravljanje kose bez ispiranja..sta god to znacilo.. U sustini ovo je pakovanje za zastitu kose od toplote, pre feniranja ili peglanja. Ono sto me buni je sto pise da ispravlja kosu bez upotrebe prese i da kosa ostaje ravna cak i pod uticajem vlaznog vazduha i vrucine?! Meni je ovaj proizvod trajao stooo godinaaa. Ne znam ni koliko dugo ga imam.. Verovatno me nekad privuklo ovo ispravlja kosu bez upotrebe toplote. Ja sam ga u sustini koristila nekada pre feniranja kao zastitu od toplote a nekada nakon da zagladim krajeve i za zastitu od vlage. Jedno vreme sam cak mislila da mi vlaga i kisa uopste ne pokvare frizuru kad stavim ovo pakovanje. Ali ono funkcionise uglavnom kao i sva leave in pakovanja, zaglade i popune dlaku i drze je na svom mestu nakon feniranja, daleko od toga da je ispravljaju ili bilo sta slicno. Mirise isto kao i vecina Nivea sampona i balzama.

Nivea Styling spray mega strong lak za kosu u mini izdanju od 50ml mi je posluzio nekoliko puta da ucvrstim lokne. Ne koristim nikada lak,koristila sam svega nekoliko puta u zivotu i zato sam uzimala ovo mini pakovanje. Ovaj Nivein lak je sjajan i odlicno je radio svoj posao. Mirise prijatno, nema bas izrazit miris laka, oseca se malo i klasican Nivea miris. Ne zacementira kosu niti je ulepi vec je samo pricvrsti na neko vreme. Nisam imala problema sa rascesljavanjem ni lepljenjem kose.

Nemam obicaj da cuvam pakovanja od uzoraka proizvoda koje sam isprobala ali ova dva su mi se jako dopala pa sam ih sacuvala da vam ih pokazem. U pitanju se novi Nivea Repair&targeted care sampon i balzam koji su namenjeni oporavku ostecene kose. A sve sto je za oporavak ostecene kose je moj favorit. Dopali su mi se na prvo koriscenje i sigurna sam da cu kupiti i ful pakovanja da isprobam. Miris Nivea sampona generalno ne volim jer me podsecaju na omeksivac ili prasak ali ovaj nije toliko intenzivan. Navode da ciljano deluje na ostecene vlasi i oporavlja kosu bas tamo gde je potrebno, jaca je dubinskim oporavljanjem i stiti od lomljenja i ispucalih krajeva. Takodje sadrzi makadamija ulje.

Semi Di Lino ampule za kosu, kompanije Alfaparf Milano sam slucajno videla odavno u dm-u i privuklo me da isprobam jer su namenjene regeneraciji ostecene kose a to je moj fax. Nikad nisam koristila proizvode ovakvog tipa pa sam resila da ih isprobam i nisam se pokajala. Pakovanja su malena i imaju 13ml i po netu sam nalazila da vecina devojaka koristi po pola ampule. Ja to nikako nisam uspela da izvedem.. Narocito sto je otvor veliki bas, nema dozer, proizvod je jako tecan i treba da se nanese skoro na celu kosu.. Stvarno ne znam kako bih to izvela..tako da sam uglavnom celu ampulu sipala od sredine kose do krajeva. Posto je kao sto rekoh jako tecno i otvor je ogroman, desavalo mi se da mi se dobar deo slije niz ruke. Mirisu jako intenzivno, cak i alkoholno i taj miris se zadrzava neko vreme u kosi, ali nije previse strasno. Barem meni ne pravi problem. Moja kosa je bila mnogo bolja posle prve ampule. Odmah sam osetila da je nekako cistija, laksa, mnogo lepsa na dodir i nekako kvalitetnija. Narocito sto sam u tom periodu koristila najvise peglu za kosu za ispravljanje pa sam razliku najbolje mogla da osetim. Ove ampule svakako nastavljam da kupujem ali ih ne koristim nakon svakog pranja vec periodicno, par puta mesecno. Na pakovanju je naznaceno da se drzi 3 minuta ali sam drzala i po dosta duze.

Avon Anew micelrna voda je nedavno dobila svoju recenziju koju mozete procitati OVDE. Misljenje o njoj nisam promenila do samog kraja koriscenja.

Garnier micelrna voda, prva roze verzija koja se pojavila. Mnogima nije odgovarala, nailazila sam na dosta negativnih recenzija ali meni je bila skroz ok. Skidala je sminku solidno, ne tako brzo kao sto bih volela, bilo je potrebno malo se potruditi i nekoliko puta preci tuferom dok se ne skine sve kako treba. Nije mi isusivala kozu niti izazvala bilo kakve probleme ali nisam nesto preterano ni odusevljena.

Estar mleko za skidanje sminke sam dobila prosle godine na testiranje od Estar kompanije. Imala sam tada mnogo otvorenih proizvoda za skidanje sminke pa je ovo cekalo svoj red i konacno docekalo i sa zadovoljstvom potroseno. Mleko je sjajno, jako nezno i kremasto, odlicno uklanja sminku, narocito sa ociju, sto je najvaznije nije mi iritiralo oci niti me je peklo ako slucajno dodje u dodir sa okom. Pakovanje je jako lepo i prakticno, proizvod se dozira na pumpicu, kroz koju izlazi sasvim dovoljno proizvoda. Nema neki specifican miris, mirise kremasto i cisto. Ima 100ml i bas mi je dugo trajalo jer je mala kolicina potrebna za koriscenje.

La Roche Posay mleko za skidanje sminke me podseca na prethodno pomenuto Estar samo sto je malo redje teksture. Takodje skida sminku jako lepo sa ociju, da napomenem da sam i Estar koristila iskljucivo za skidanje sminke sa ociju i oba su mi super odgovarala. Sadrzi u sebi i termalnu vodu LRP. Jako je nezan i pogodan za sve tipove koze, narocito za osetljivu kozu. Kremast je i prijatnog mirisa i odlicno uklanja alajner i vise slojeva maskare. Ono sto mi se ne svidja kod LRP proizvoda jeste preveeelikii otvor bez dozera sa kojim sam se cesto mucila ali uspela sam da ga potrosim uredno. Nije mi iritiralo oci, peklo, smetalo ili bilo sta slicno.



Desilo se da sam trosila tufere razlicitih marki poslednjih meseci pa sam vam sacuvala neke brednove ; Lilly Watte watte, Ebeline i Valnea face. Dugo sam koristila samo Lilijeve watte watte pa sam napravila izlet u Valneu i na kraju se obrela u Ebelinu. Najvise mi se dopadaju Ebeline tuferi, jer su najdeblji i najmeksi. Valneini su poprilicno tanki i poceli su u poslednje vreme da se raspadaju,odnosno da se odvajaju i cepaju kada pokusam da ih izvucem iz pakovanja. Slicna stvar je i sa Lilijevim. Smatram da su Ebelinovi najkvalitetniji i da najvise prijaju licu.

Bioten gel za umivanje sa pamukom sam dugo koristila i potrosila sam jedno i po pakovanje i na kraju sam drugu polovinu ovog pakovanja potrosila na pranje cetkica, i u tu svrhu mi je bio super. Moje misljenje o ovom gelu za umivanje mozete pogledati OVDE gde sam pisala o omiljenim Bioten proizvodima za lice.

Bioten Skin Repair maramice za skidanje sminke sam obozavala i potrosila sam nekoliko pakovanja. Jako su nezne i prijatne i odlicno skidaju sminku, ne osecaju lepljiv osecaj na licu niti isusuju lice. Mirisu bozanstvenooo. Bez parabena su, parafina i vestackih boja, kao i svi Bioten proizvodi. Pise da su obogacene sa 100% prirodnim ekstraktom kavijera. Pakovanje sadrzi 20 komada. Ja sam koristila u proseku dve ili jednu maramice, u zavisnosti od toga koliko sam sminke imala na licu. Cistila sam lice i vrat sa njima i donekle oci, posto uvek imam neki poseban proizvod za skidanje sminke sa ociju. Nisam ih u skorije vreme vidjala na policama ali rado cu ih kupiti ponovo ako naletim na njih.

Beauty made easy papirici za matiranje lica su sjajna stvar. Nisam verovala da cu ih ikada potrositi kada sam ih kupila ali eto desilo se i to. Trajali su mi malo vise od godinu dana i u pakovanju ima 80 papirica. S obzirom da se sminkam svaki dan i da mi je koza poprilicno masna, narocito T zona, super su mi ovi papirici pomagali da ostanem matirana u toku dana. Nije mi se desavalo da skidaju i puder sa lica osim ako ne pritisnem previse jako. Vecina ovih papirica radi odlican posao, postoje i Aurini i Essence ali mislim da su u ovom pakovanju najveci broj papirica, a cena im se uglavnom krece od 200 do 250 dinara.

Multiactiv piling maskica je divna i koristila sam je vise puta. U pitanju je 2 u1 piling i maska za lice sa ekstraktom manga, zelenog caja i zrna masline koje sluze kao piling. Mojoj kozi jako prija. Mirise prelepo na breskvu. Koristim je tako sto nanesem celu kesicu na lice, mozda ima i za dva koriscenja ali ja vise volim u debelom sloju da nanesem. Drzim je 15, 20 minuta i na kraju istrljam lice sa sitnim granulicama i lice mi bude neverovatno mekano i nezno. Piling je jako prijatan, granulice nisu mnogo grube, a ni previse nezne, vec taman da dobro odrade posao, podstaknu cirkulaciju i probude kozu i mojoj masnoj kozi jako prija.

Ganier Pure maska sa cinkom je moja omiljena maska za lice. Nju koristim kad zelim dubinski da ocistim lice. U kontaktu sa kozom njena formula prouzrokuje termo reakciju koja prociscava pore i regulise lucenje sebuma, sto je idealno za moju kozu koja najvise muci muke upravo sa porama i sebumom. Jako dobro mi ocisti kozu, opet kazem dubinski, jer mi takav osecaj stvara. U uputstvu je naznaceno da se nanosi na vlazno lice i drzi 3min..ja kao i obicno sve radim kontra. Nikad nisam probala da je nanosim na vlazno lice i drzim je po vise od 20 min. Mirise jako intenzivno, ja glinu i malo na mint. Pakovanje je predvidjeno za dve upotrebe i sadrzi 2 odvojene kesice od po 6ml mada ja uvek imam sigurno za 3 koriscenja jer je ima zaista dosta.

Garnies Mineral 5Protection je jedan od mojih omiljenih dezodoransa. Jako cesto ga kostim. Volim ga zato sto ne ostavlja bele ni zute tragove, fantasticno mirise, sprecava znojenje u dobroj meri i ostavlja prelep miris na kozi. Ne stvara nikakve iritacije i ne sadrzi alkohol ni parabene. Jedina zamerka koju imam je to sto se sporo susi i sto je potrebno da sacekate desetak sekundi pre oblacenja, a onda je sve sjajno.

Paradontax pasta za zube koja pomaze u zaustavljanju krvarenja desni koju sam dugo koristila dok nije prestala da mi pomaze. Napravljena je od 70% specijalizovanih sastojaka mira, kamilice, nana, zalfija, kramerija, mineralna so, ehinecea koju pomazu u sprecavanju i smanjivanju upala i sprecava krvarenje desni. Ima jako specifican i cudan ukus, pomalo slan, na koji je potrebno dosta vremena da se naviknete. Na pakovanju je naznaceno da je potrebno u proseku 14 dana da se naviknete na ukus. Pomaze u zaustavljanju krvarenja desni i sadrzi fluorid koji sprecava pojavu karijesa. Meni je pomogla do potrosene prve polovine tube a kasnije sve manje. Do neke mere mi je smanjila upalu na desnima ali se kasnije sve povratilo. Moram da se ogradim posto sam u medjuvremenu ustanovila da nisam imala bas pravilan nacin pranja zuba, pa je moguce da je u tome bila stvar zbog cega ova pasta nije imala potpun ucinak na moje desne.

Aktivni ugalj sam koristila da perem zube sa rastvorom iz ovih kapsulica. Cula sam mnogo pozitivnih komentara na ovu temu, odnosno za izbeljivanje zuba ovim putem i resila sam da isprobam. Nazalost ovo kod mene nije upalilo. Iskoristila sam nekoliko ovih kutijica, u kojima ima po 10 kapsula, ali nikakav konkretan rezultat nisam videla. Sadrzaj kapsulice sam sipala na tacnicu a zatim umakala cetkicu u taj prah i trljala zube njime. Mislim da necu pokusavati vise slicne stvari.

Freshka Gora zubna pasta sa nanom sam uzela u jeku borbe sa desnima jer je sto posto prirodna i pomaze kod upalnih procesa u ustima jer sadrzi nanu, zeolit, glicerin, kalcijum karbonat. Iskreno, nije mi bas bilo prijatno da je trosim.. Jako je gusta, tamno zelene boje, cvrsta a i samo pakovanje je poprilicno nezgodno jer samo bukvalno kopala cetkicom po kutiji. Ne peni vec se rastvara u ustima. Nije cistila zube na najbolji nacin niti osvezavala dah ali mi se dopalo sto je potpuno prirodna i rucno pravljena i drago i je sto sam je isprobala.

Dove Invisible Dry je sjajan dezodorans, kupujem ga ne znam ni ja koji put po redu. Ne ostavlja bele tragove i sprecava znojenje u velikoj meri. Mirise jako lepo, klasican Dove miris ali malo jaceg intenziteta i zadrzava se duze vreme na kozi. Cekam priliku da ga isprobam sada kada krenu vrucine ali ne sumnjam da ce i tada obavljati svoju funkciju kako treba.
Avon Naturals krema za ruke sa vanilom trosim vec drugu po redu. Na pakovanju je naznaceno da je namenjena za hidriranje suve i ispucale koze ali ja bih rekla da je daleko od toga. Daleko od toga da ne hidrira, ali mislim da za suvu i ispucalu kozu nije nikako. Previse je blaga i lagana. Brzo se upija i ostavllja predivan miris i savrsena je za blagu svakodnevnu negu.

Bourjous CC krema je dobila svoju recenziju na blogu koju mozete pogledati OVDE

Essence eyebrow stylist set senki za obrve koji se ponovo nasao u potrosenim proizvodima. Vec mogu da kazem da ga godinama koristim. Moj je u  nijansi 01 natural brunette style. 
Senke su sjajne, pigmentacija im je fenomenalna a boje su takve da mogu odgovarati svima. Ja koristim tamniju ali mislim da bi svetlija apsolutno svima odgovarala.

Beauty made easy labelo koje predstavlja kopiju eos-a i prve su loptice koje su se kod nas pojavile. Ja sam sebi uzela sa kokosom odavno i ono sto sam unutra pronasla nije imalo veze sa labelom. Prvo miris nije imao veze sa kokosom vec je mirisalo jako vestacki i mucno i necu preterati ako kazem da se osecala mast. Nisam ga ni koristila jer je uzasno mirisalo i bilo je strasno gorko. Loptica je ispala iz svog lezista i ja sam je nekako ugurala nazad i ne znam zasto je tada nisam bacila jer je nakon nekog vremena labelo potpuno uzeglo, kao da je zaista mast bila unutra. Stvrdlo se  potpuno i bukvalno je moglo kao zvaka da se rasteze. Ne znam zaista od cega je i sta se u njemu nalazi i mislim da i ne zelim da znam.

Essence match cover korektor za prekrivanje nedostataka imam vec jako dugo. Nisam bila preterano zadovoljna poslom koji je obavljao pa ga nisam cesto ni koristila vec samo za neke manje nesavrsenosti. Nema bas neku veliku moc prekrivanja i malo je gusce strukture ali ok je za neke manje problemcice.

Blue moon parfeme sam dobila od njihove kompanije pre duzeg vremena. Oni rade po principu ekonomik parfema, dakle predstavljaju kopije poznatih i manje poznatih, i daleko skupljih parfema. Ja sam dobila 3 parfemcica na testiranje i jako su mi se dopali. Ono sto mi se nije dopalo je sto nisu obelezeni. Samo se na kutijama nalazi broj a kutije su mi bile nezgodne za cuvanje i posle nekog vremena sam pocela i da ih mesam i nisam znala koji u koju kutiju treba da vratim tako da nemam pojma zaista koje sam dobila i koji je na slici potrosen. Dopali su mi se, nisu promenili miris niti se ubudjali nakon duzeg stajanja kao sto je slucaj sa vecinom parfema ovog tipa. Nemaju bas neku preteranu dugotrajnost, zavisi za koji se odlucite, neki imaju vecu neki manju ali su uglavnom sasvim korektni, cak i bolje od ocekivanog. Mirisi su poprilicno lepi, jako slicni originalima i osim pakovanja ne bih ima dodala vise nijednu zamerku.

Bourjois Volume Glamour Max maskara je u rangu drogerijskih brendova slicne cene, dakle sasvim je dobra, cak i jako dobra ako se ulozi malo dodatnog truda. Malo sam se mucila sa neobicnim oblikom cektice, koji je poprilicno debela ali sam se brzo navikla na nju. Super mi je produzavala trepavice dok je malo manji ucinak imala sto se gustine..dakle mislim da je namenjena za nijansu vise postizanju duzine nego gustine trepavica. Formula joj je sasvim dobra kao i tekstura, ne preslikava se na kapak i dugotrajna je i jako tesko se skida. Mislim da ce vam biti potreban uljani skidac za nju. Ima 10ml sto je poprilicno dosta i vise od vecine maskara na nasem trzistu.

Maybelline Illegal Lengih maskara mi je takodje bila jako dobra kao i prethodna maskara. Ne bih mogla da nadjem neku preveliku razliku izmenju Bourjois maskare i ovde, osim toga da je cetkica dosta uza i veca, kao mali cesljic je i time dosta doprinosi gustini trepavica i ne slepljuje ih, produzuje i uvija trepavice, sto nije bas slucaj sa prethodnom. Ona ima nesto manju gramazu, ima 7ml i mirise malo neprijatno, ne plastiku topljenu ili nesto slicno. Formula joj nije previse tecna i ova cetkica ne kupi ni malo vise proizvoda nego sto je potrebno. Nije teska na ocima i brzo se susi, ne preslikava se na kapak. Skida se sasvim lepo, micelarnom ili bilo kojim drugim sredstvom za skidanje sminke



To bi bilo sve iz moje potrosene korpice za ovaj post.. Sta ste vi najvise trosili u poslednjem periodu?


3 коментара:

  1. Dove sapuni su za mene neprevazidjeni, sve sam arome probala, kremasti, hidriraju, koristim ih samo za telo. Roze Garnier micelarna mi je bila propast, dva puta sam joj dala sansu, uvek bi mi izazvala bubuljice, isusivala me, svasta mi je na licu napravila.. Anew vodica je takodje agresivna, pekle su me oci od nje :|. Sve tupfere iz posta sam probala, najbolji ( po mom dugogodisnjem iskustvu :)) su Ebelinovi i Niveini. Blue Moon parfeme sam probala, tacnije jedan, secam se da je bas intenzivno mirisao, fin parfem. Kristina

    ОдговориИзбриши
  2. Afroditini gelovi su mi ubjedljivo najbolji, trenutno trošim baš taj od maline :)
    Također balea mazalice i garnier micelarna, odlični proizvodi.

    ОдговориИзбриши