недеља, 24. јул 2016.

New In + Some first impressions

Zdravo svima, ponovo sam tu. :) Dugo nisam pisala postove, posebno new in postove koji se bas dugo nisu nasli na mom blogu. Sada sam odlucila da podelim sa vama sta sam to u poslednje vreme novo pazarila i da podelim sa vama neke prve utiske o onima koje sam probala 
Nakupilo se tu dosta proizvoda koje sam u medjuvremenu kupila a o kojima nisam pisala. Potrudila sam se da se u ovom postu nadju zaista novi proizvodi ili oni koje sam relativno skoro pocela da koristim. Pa da krenemo sa jednim kliseom, bice ovo poduzi tekst tako da spremite kaficu i nastavite. 


Pocecu sa jedim poklonom koji sam osvoila nedavno kod Brane, koja je ujedno jedna od mojih najdrazih blogerki, zbog cega mi je ova nagrada posebno draga. U pitanju su Clarisonic proizvodi za masnu i problematicnu kozu sklonu necistocama. Tu su gel za umivanje i maska za lice sa glinom za kozu sklonu prosirenim porama i necistocama. Pocela sam nedavno da ih koristim i jako mi se dopadaju, narocito maska, i planiram svakako da im posvetim jedan detaljniji post kada se malo bolje upoznamo. 


Sledeci proizvodi sto se preparative tice su prvo dva Le Petit Marseliais gela za tusiranje za breskvom i nektarinom koje i dalje mozete naci u Liliju na akciji 1+1 za oko 270 dinara. Zaista su me prijatno iznenadili. Nisam bila neki fan njihovih proizvoda ali ovaj gel mi se jako dopao, pre svega zato sto se divan miris breskve jako dugo zadrzava na kozi, ne isusuje ni malo kozu, naprotiv jako je osvezavajuci i jako prija. Idealan letnji miris koji dugo traje.

U jednoj apoteci sam naletela na neku akciju sa Nivea dezodoransima, kostali su nesto manje od 200 dinara, tako da sam se pocastila sa dva. Steta da se ne iskoristi. Prvi je Double effect, cvetni letnji osvezavajuci, sa ekstraktom avokada a drugi je Invisible, za crnu i belu odecu. Sa oba sam jako zadovoljna, odlicno rade svoj posao u ovim vrelim danima, mada je za moj ukus licno malo lepsi Invisible, zbog smirenijeg i cistijeg mirisa. Prvi je dosta intenzivniji i jaci, sa dominantnim cvetnim mirisom, ali on svakako brzo izvetri.

Gliss je dugo moj saveznik u borbi sa suvom i ostecenom kosom, pa sam se tako ovaj put odlucila za belu liniju, sa keratin kompleksom. U Liliju su takodje trenutno Gliss-ovi proizvodi na snizenju, pa mozete iskoristiti da ih uzmete za nesto manje pare. Prskalice njihove obozavam i samo njih koristim i traju mi bas bas dugo. Konkretno ovu liniju do sada nisam koristila pa tako i nemam neka iskustva ali cim ih budem isprobala malo bolje, svakako cu pisati o tome.

Naredna dva proizvoda su losioni za telo. U pitanju su Valnea mleko za telo sa jabukom i cimetom i Dahlia intenzivno negujuce mleko. Valnea mi se dopala zbog mirisa, i ako generalno ne volim miris cimeta ali ovde mi se dopao. Nega nije nesto preterana, u pitanju je lagani letnji losion koji nece nesto preterano pomoci suvoj kozi ali ce zato za normalnu biti sasvim okej. Sa druge strane, Dahlia losin je jako kremast i bogat i duboko hidrira kozu. Malo je masniji i poprilicno gust za ovo doba godine ali se opet brzo upije i ne topi se, tako da to ne predstavlja neki problem.

Cuvena Angel terapy maska za kosu sa makadamijom i medom je dospela i do mene. Koristila sam je nekoliko puta, mislim nedovoljno za neki konkretan utisak. Ali na prvu loptu iskreno nisam nesto preterano odusevljena. Miris je predivan, to nema potrebe isticati, jasno vam je i samo kada se napise makadamija i med. Namenjena je regeneraciji ostecene i suve kose, kakva je upravo i moja, ali ja nisam primetila neku drasticnu razliku od odnosu na druge maske koje sam koristila u prvih nekoliko upotreba. Ali kazem to je samo moj prvi utisak, koji ne mora biti i konacan, nadam se da ce se i meni pokazati kao odlican proizvod kakav je opsti utisak o ovoj maski.

Tu su jos i dve kreme, jedna za ruke i jedna univerzalna. Balea krema za ruke sa mlekom i limunom je fantazija ziva. Mirise nenormalno dobro i zadovoljna sam i kako hidrira ruke. Ne preterano, ali sasvim dovoljno za ove letnje dane. Nije masna i lako se upija i ovaj rajski miris se oseca dugo na rukama. Mozete je naci samo u DM-u za nekih 100, do 150 dinara. Nivea univerzalna krema je kao sto i sam epitet kaze namenjana za sve i svasta. Ja sam je koristila uglavnom za lice, zato sto je malo blaze formule od klasicne Nivee u metalnom pakovanju. Nisam je koristila svaki dan vec kada osetim da mi je licu potreba malo bolja hidratacija. Takodje moze da se koristi i za ruke i za telo, sto ja nisam praktikovala.

Dva pomocna laka za nokte, oba Eveline, jedan je nadaleko cuveni 8in1 total action koji je oporavio mnogo namucenih noktiju i jedna cini mi se nova stvar koju sam uzela da isprobam, takodje 8in1 Argan Elixir. Sto se prvog tice, koristila sam ga neko vreme nakon sto sam skinula gel sa noktiju i bila sam zadovoljna kako mi je oporavio nokte, s tim sto ga ja nisam koristila onako kako je propisano, a to je da se maze svaki dan po jedan novi sloj nedelju dana, bez drugog laka. Ja sam ga koristila tako sto sam ga mazala ispod klasicnog laka za nokte i bila sam zadovoljna ucinkom. Drugi cu tek da isprobam pa cu vam javiti kako funkcionise. 

Kad smo kod lakova, tu su moji trenutno najdrazi, Golden rose WOW mini lakovi koje bih najradije sve sakupila koliko mi se dopadaju. Nemam ih sve kod sebe trenutno, ovo je samo deo lakova koje sam kupila u poslednje vreme. Tu se zavukao i jedan Essence koji me odusevio neverovatnom bojom koja je prava pravcata popularna muave nijansa. Na slici vise vuce na sivo ali na dnevnom svetlu dosta vuce na ljubicasto.
Brojevi GR lakova redom kao na slici su: Beli/01 (beo je nakon mnogo slojeva, pod uslovom da uspete da sacuvate sve te slojeve netaknutim), Bez, sampanj beli/ 04 (takodje mnogo slojeva, sitan simer i zlatan sjaj), Roze/ 19 (divna nijansa), Zuti/41 (nisam jos isprobala ali deluje prilicno obecavajuce), Braon/47 (omiljena nijansa, prelepa, topla, ne previse jaka), Plavi/85 (nisam preterano odusevljena, mnogo lepsa boja je u bocici nego na noktima, previse je plasticna na noktu sa nekim cudnim sjajem), Crveni/53 (klasicna crvena, jako lepa). Essence lake je u nijansi 08crunchy cake iz kolekcije lakova I love trends.

Kad smo kod Golden Rose kompanije tu su jos neki proizvodi njihovi sa kojima sam se ponovila. Prvo, Cat walk maskara koju jos nisam ni otvorila. Koristila sam zutu i jako mi se dopala, pisala sam o njoj O V D E. Jedva cekam i ovu da probam. Longstay Gel Eyeliner sam vec isprobala i koristim ga vec par dana i odlican je. Cetkica mi je malo podebela ali koristim drugu tanju cetkicu od jednog starog tecnog alajnera za unutrasnji deo oka i zatim zavrsim spoljasnji deo sa ovom cetkicom. Boja je intenzivna, crna i jako je postojan. Cena mu je jako povoljna, mislim da je malo vise od 300 dinara a kolicina je pozamasna i bas sporo se trosi. GR Matte Lipstic Crayon u nijansi 11 sam uzela pomalo impulsivno, dopala mi se boja na pakovanju ali ga nisam probala. Boja je jako lepa, ljubicasto roze, malo vise hladno roze ali mom tenu nekako nije legla. Ja sam jako bleda i iz nekog razloga ova boja mi nikako ne stoji. Nadam se da cu moci da je nosim kada malo pocrnim. Inace kvalitet olovke je odlican, boja je skoro potpuno mat, kremasta je i lako se nanosi i nosi.


Dva korektora, ciju sam kupovinu obnovila po drugi put. U pitanju su Max Factorov Pan Stik i Aurin Corect ME! tecni korektor. Pan Stik koristim dugo za prekrivanje nepravilnosti na licu a Aurin korektor za podocnjake i prosvetljivanje dela oko ociju. Pan Stik mi je dosta jak i tezak i trudim se da ga koristim minimalno, iskljucivo na predeo oko usana i bradu gde imam oziljke od akni i bubuljica ali jos uvek nisam pronasla adekvatnu zamenu za njega. Aurin mi je savrsen za prekrivanje podocnjaka koji nisu toliko izrazeni, lepo mi prosvetli deo ispod oka i otvori ga vizuelno. Savrsene je teksture i ne uvlaci se u borice dok mi je Pan Stik dosta tezak za podocnjake, koza ga ne upija lepo narocito tu gde je najtanja, ostavlja mastan i lepljiv trag. 

Bioten CC krema, ponovljena kupovina ne znam ni ja po koji put. Nisam planirala da je uzmem ali sam je pronasla u nekom super marketu na nekom snizenju za nekih 300 i nesto dinara a znam da mi je to provereno dobar proizvod pa se nisam dvoumila. Ali izgleda da mi ovog leta nesto ne lezi. Ili je moje lice postalo znatno masnije ili su oni pojacali kolicinu ulja u njemu, uglavnom jako se sija i dosta je masna. I dalje je divne teksture, mirisa i jako lepo prekriva i ujednacava ten ali je poprilicno masnjikava. Resi se to lagano sa blot papiricima ili kamenim puderom ali se ipak morate matirati na svakih par sati. Miss Sporty So fine tecnu podlogu sam uzela iz razloga sto sam je nasla u Dm-u na snizenju za 150din i zanimalo me kako ce to izgledati. Nisam se nesto odusevila ali nije bilo ni neko preterano razocarenje. Dosta je tecna i vodnjikava i ima dosta narandzastog tona u sebi. Moze da izgleda ok ako se pazljivo radi sa njom i ako se stave dva sloja po mala kolicina, u suprotnom cete imati velike fleke po licu. Nije nesto preterano dugotrajna, brzo spada ali avaj, koliko para toliko i muzike. 
Tu je i jedna random cetka od sinteticke dlake kupljena kod kineza za nekih 300 dinara jer mi se dopalo kako izgleda. Nisam joj jos uvek nasla neku primenu konkretnu mada izgleda kao cetka za nanosenje tecnog pudera ili podloge, mada je precvrsta za to. Trenutno je koristim za nanosenje korektora na nepravilnosti na licu.

Neki od dragih kamenih proizvoda sa kojima sam se ponovila su dva rumenila. Aurino u nijansi Deep Wine koja je jako intenzivna tamno ljubicasta nijansa i velika je verovatnoca da mi nikad nece pristajati jer je jako tamno ali me boja toliko odusevila da nisam mogla da mu odolim i  Essence Silky touch rumenilo u nijansi 90summer dreaming koje najcesce koristim ovih dana jer mi ova boja trenutno najvise odgovara. Nije previse intenzivna, blaga je, rozikasta sa blagim simerom i poprilicno dugotrajna.
Colorama senke u brojevima 205 i 811, 205 je jako lepa svetlo braon boja, gotovo bez. Nije previse intenzivna ni tamna i izgleda jako lepo. Obe imaju sitni simer. 811 je tamno siva, gotovo crna. Nisam ih jos uvek isprobala ali jedva cekam priliku za to.
Essence sampanj bela senka u nijansi 09raindrops on roses sam uzela jer belih senki nikad dosta. Nije mat vec ima dosta simera, lepo se blenda i moze lepo da posluzi i kao hajlajter.
Aura hajlajter u nijansi 219Golden Spice koristim svakodnevno i zaljubljena sam u njega. Vise preferiram srebrnkastije hajlajtere nego zlatne ali ovaj me potpuno odusevio. Nije previse jak na licu i ako deluje tako i poprilicno je dugotrajan.
Aura set senki za obrve obozavam i trosim ga kao blesava. Moj duo je u nijansi 01Light, sa leve strane je svetlija a sa desne tamnija senka. Intenzivno koristim tamniju za popunjavanje obrva i odusevljena sam i bojom i pigmentacijom. Leva mi ne odgovara za obrve ali je koristim povremeno kao senku, i njena pigmentacija je podjednako dobra

Od podlaktice ka dlanu: Aura senke, svetlija i tamnija, Aura hajlajter, Colorama senka 811, Colorama senka 205, Essence bela senka, Aura rumenilo, Essence rumenilo

Moje omiljeno za kraj, olovke za usne i ruzevi. Ovog puta se potrefilo da su to uglavnom olovke za usne ali ja njih podjednako koristim kao ruzeve, tako sto popunim cele usne sa njima, tako da to ne pravi neku veliku razliku. Tu su tri Flormar olovke, od kojih je jedna (tamno ljubicasta) olovka za oci, sto sam ja videla tek kada sam kupila. Obozavam njihove olovke, sada sam se ponovila sa 202 - malo tamnija nude, cak svetlo braon,na usnama cak ima i neki narandzasti ton, ja volim da je kompinujem sa nekom za nijansu tamnijom muave bojom,  233 - klasicna crvena, jako lepa i intenzivna, sa hladnim podtonom, pristaje odlicno uz svaki crveni ruz ili neke slicne nijanse i savrsena je i kada se nosi samostalno, 117 je olovka za oci, ali ne mari, podjednako je dobra i kao olovka za usne. Malo je manje kremasta od prethodne dve, sto je i ocekivano, ali joj oprastam zbog divne boje, ovako ja zamisljam pravu pravcatu ljubicastu, bez ikakvih drugih nijansi u sebi. 
Rimmel kremastu olovku u nijansi 105under my spell sam najvise nosila prethodih mesec dana. Kad god nisam znala koji ruz da stavim posezala sam za njom. Boja je lepa, toplo ljubicasta, olovka je jako kremasta i divno se razmazuje i ravnomerno skida i sigurno cu uzeti jos neku Rimmelovu olovku. Mehanizam je na izvlacenje pa se moze desiti da pukne ako previse izvucete i dosta brzo se trosi jer je poprilicno kremasta.
Dva Aurina mat tecna ruza u nijansama 611 Time for selfie i 616 Out of Box. Obozavam ove ruzeve. Ova dva su mi trenutno omiljena i cesto ih nosim. Poznato je vec sve o ovim ruzevima, formula im je odlicna, potpuno su mat i ne isusuju usne. Poprilicno su dugotrajni ali ne bas da se ne mrdaju po 10 sati kao sto vecina tvrdi. Ja ne verujem da postoji ruz koji ne moras da popravis nekoliko puta u toku celog dana. Bez obzira i da ne moras da ga popravljas, da je boja onakva kakvom je nanses, ipak se lepe mrvice od hrane, kvase se usne od pica, pipkamo se, ljubimo se, znojimo se, vetar, prasina.. Ja sam uvek za to da se ruz povremeno skine i nanese ponovo, tako da mi dugotrajnost nije presudna, narocito ne ova od po 12 sati.





I na kraju da podelim sa vama nekoliko knjiga koje sam kupila poslednjih dana. Tu su E.D. Miler/ Ruska ljubavnica, Dzulijana Majo/ Grad sunca, Robin Sarma /Spoznajte svoju sudbinu, Dzeni Kolgan / Vidimo se u kapkejk kafeu, Dejvid Makfarlan/ Leto u Italiji. Ruska ljubavnica mi se ne dopada, jako se nerazumna, cudna i nezanimljiva, nisam cak ni smogla snage da je zavrsim do kraja a nisam neko ko ostavlja knjige na pola ma koliko mu se ne svidjale . Grad sunca mi se jako dopala, prebacila me u doba od pre 70 i nesto godina, Drugi svetski rat uz lepu ljubavnu pricu. Cak sam i naucila neke nove stvari o tom dobu. Knjiga Spoznajte svoju sudbinu je knjiga pisca knjige Kaludjer koji je prodao svoj ferari, neki kazu i drugi deo te knjige. Kaludjer mi se jako dopao, pa tako i ova, jako su slicne, sa istom tematikom i pune korisnih saveta i kvalitetnih pouka. Vidimo se u kapkejk kafeu sam uzela zbog lepih korica sa kolacima i pomislila sam da je neka tralala knjiga koju cu mozda procitati nekada ali u svakom slucaju ce mi biti dobra dekoracija na polici.  Medjutim, pocela sam pre par dana da je citam i jako mi se dopada. Ako nista, barem cete pronaci neke dobre recepte za kapkejkove. Leto u Italiji sam kupila u fazi kada sam kupovala italijanske recnike i tripovala da naucim sama jezik pa je tako tu dospela i ova knjiga. Nisam je jos procitala ali planiram uskoro. 


To bi bilo sve od mojih noviteta, neke stvari sam zaboravila, ali ih necu izostaviti u nekom od narednih postova. Nadam se da vam se svidjaju moji noviteti i da vam nije bilo zamorno da ispratite sve, podelite sa mnom u komentarima sta ste vi novo kupovali ovih dana i da li imate neka iskustva sa proizvodima iz mog posta. :)

4 коментара:

  1. Dosta istih proizvoda koristimo, slazem se za Angel masku da nije nista posebno.Toliko je hvaljena, ali meni je zaista kao i svaka druga. Volim da citam ovako duge postove, i zaista nije zamorno.Odlican post i jedva cekam recenziju Eveline Elixira :)

    ОдговориИзбриши
  2. Lakovi su preslatki :D Mnogo mi se dopada sto su u malim bocicama. :)
    Aurine tecne ruzeve obozavam, odlicni su

    ОдговориИзбриши
  3. Probala sam dosta proizvoda koje si navela, Gliss sampon i regenerator u spreju rednovno koristim čak sam i zavisna od prskalice. :D Dahlia mleko za telo je odlično, probaj kreme za ruke nećeš se pokajati. Eveline total action 8u1 mi je baš pomogao da izvučem nokte koji su stalno pucali, GR ruž u olovci je takodje odličan i dugotrajan kao i Aurini tečni ruževi. :)

    Beauty by Keti

    ОдговориИзбриши
  4. Oh ja tek sad vidim da si nam pisala :). Svašta si lepo nakupovala bogami, maska angel mi je favorit od sveg kupljenog :).

    ОдговориИзбриши