уторак, 4. октобар 2016.

BYPHASSE/micelarna voda i tonik za lice


Od prošle godine imamo zadovoljstvo da uživamo u proizvodima jednog brenda iz Barselone. U pitanju je brend čije ime jos uvek nisam naučila kako se izgovara ali znam kako se pise - Byphasse.

Nastali su 2000te godine u Barseloni ali su tek prošle godine dospeli i na naše tržište. Moram priznati da nisam obraćala pažnju na njihove proizvode i da sam dugo čekala da nešto isprobam.To se promenilo kada sam nedavno u jednoj apoteci videla jedan ogroman tonik od 500ml po ceni od samo 399 dinara. Odlučila sam da ga uzmem i tada je i zapocelo moje druženje sa proizvodima ovog brenda. Nedugo zatim sam kupila i micelarnu vodu, koja se takodje izdvajala na policama po svojoj mililitraži koja je takodje 500ml i povoljnoj ceni od oko 500 dinara. Odmah sam uočila da su velika pakovanja i pristupačne cene njihov zaštitni znak. 

Počeću sa tonikom. Situacija je još zanimljivija zbog toga što ja nikada nisam koristila tonike. Jednostavno ne volim osecaj koji ostavljaju. Volim da jedina stvar na mom licu pre kreme bude voda ali sam resila da ovome pružim šansu. Ovo je tonik za lice sa ružinom vodicom koji u svom sastavu ne sadrži ni alkohol ni boje pa je pogodan za sve tipove kože. Navedeno je da obezbedjuje kozi neophodan PH balans i da otklanja sve necistoće. Za otklanjanje nečistoća se slažem jer ga koristim nakon skidanja šminke i umivanja. Uvek ima jos nesto da skine i pokupi i tufer nikada nije potpuno beo, ma koliko ovaj tonik meni delovao slabašno. Podseća me bukvalno na neku ružinu blagu vodicu, upravo takav miris i ima ali cini mi se da je učinak nešto jači od prvobitnog utiska. Najvažnije mi je da ne osećam osećaj zatezanja kože nakon nanosenja i što se jako brzo osuši i ne ostavlja lepljiv osećaj. Mogla bih da se usudim i da kažem da koža nakon sušenja ostaje poprilično baršunasta i nekako uravnotežena i mekana. To je ono što zaista očekujem od nečega što se zove tonik i plus da otkloni ostatke eventualne nečistoća sa lica nakon umivanja, tako da je ovaj proizvod opravdao sva moja očekivanja. 

Pakovanje je veliko i pretpostavljam da će jako dugo trajati. Naročito zbog toga što ga ja koristim samo uveče. Uradjeno je kvalitetno, jedino što mi se ne dopada je otvor za doziranje koji je malo veći nego što je potrebno pa mi se često desi da mi se nešto malo prosle više nego što želim. Sve u svemu ovaj proizvod mi se i više nego dopada i mislim da je odnos cene kvaliteta i mililitraže i više nego odličan i zaista vam preporučujem da ga potražite. Na slici ispod možete videti i sastav ovog tonika.


Na internetu sam videla da postoje još dve verzije ovog tonika, jedan za masnu i kombinovanu kožu sa hamemilisom i jedan za suvu kožu sa aloja verom. Takođe pise da im je cena 399 dinara ali ih ja jos nisam nigde videla u prodaji, ali ću ih vrlo rado potražiti.  Naročito ovaj za masnu kožu.

Podjednako mi se dopada i drugi proizvod, micelarna voda za skidanje šminke i čišćenje lica. Ja generalno ne pravim neku razliku između micelarnih voda, mnogo sam ih probala i svaka mi je radila posao, nijanse su bile u pitanju. Ova je takođe bez alkohola, boja, parabena i sapuna. Proizvođač navodi da je posebno pogodna za osetljivu kožu, iritiranu kožu i kožu sklonu rozacei. Moja koža nije takva pa vam ne mogu reći da li je to na mestu. Ono što vam ipak mogu reći jeste da ovaj proizvod jako lepo uklanja sminku i temeljno. Meni je potrebno dva do tri tufera da skinem celokupnu šminku. Piše da nije potrebno umivati se nakon korišćenja, što piše na svakoj božijoj micelarnoj ali ja ne znam da li sam probala i jednu posle koje ne moraš da se umivas.

 I ova, kao i većina drugih, ostavlja lepljiv osećaj i malu dozu zatezanja lica. Ali meni to ne predstavlja problem i ne znam kome bi, jer se svakako moramo umiti. Miris nema nikakav a dozer je prilično dobro urađen i nije mi se dešavalo da mi izađe više proizvoda nego što želim. Mislim da je regularna cena oko 600 dinara ali je vrlo često na akciji u DM-u i možete je kupiti za nekih 500 dinara. S obzirom da nije ništa lošija od većine micelarnih, štaviše, jako je dobra, a mililitraža je poprilično velika i dugo služi, iskreno vam preporučujem da je potražite. Sastav: 


Za obra proizvoda je rok trajanja 12 meseci od datuma otvaranja. Još jedna napomena, nedavno sam putovala i nosila ih u koferu i smestila sam ih u kesu u uspravan položaj. Međutim bez obzira na uspravan polažaj i kesu u transportu su se oborili i poplavili oko sebe. Sreća pa su im pakovanja velika pa i nije neka šteta ali nisu baš praktična za putovanje, jer vrlo lako iscure čak i zatvorena. Mada priznajem da i nije bas najpametnije rešenje nositi dve boce od po pola litra na putovanje ali nisam imala u tom trenutku nista manje u šta bih mogla da prespem.


To su moja iskustva sa ovim brendom. Nadam se da ću u skorije vreme isprobati još nešto iz njiovog asortimana, bacila sam oko na neke umivalice i na velikee kremaste gelove za tuširanje sa vanilom.

Ostaviću vam link njihove stranice na fb-u ako želite malo bolje da se upoznate sa njihovim proizvodima. ---> OVDE- Byphasse Srbija

Imate li iskustva sa ovim brendom i kakva? :)


4 коментара:

  1. Micelarna nikako da dodje na red da je isprobam. Porede je sa cuvenom Biodermom, nadam se da je zaista takva. :)

    Poseti moj blog -->
    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biodermu nisam probala, ali ova je svakako sjajna, a povoljna, tako da ne znam sta cekas :))

      Избриши
  2. Moracu da ih isprobam :)
    bmmybeautyworld.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши