недеља, 30. август 2015.

Empties #3


Volim da pisem Empties postove, a bogami volim i da ih citam. Volim da ih pisem jer vam tako prenesem utiske o nekim proizvodima o kojima mozda nisam pisala detaljno ili da vas podsetim na neki proizvod o kom sam pisala..Voli ih i moja soba, jer se konacno iznosi kesa sa praznim pakovanjima, koju doduse nerado bacam ali cak i ja kontam da apsolutno nema svrhe to drzati u sobi. Volim da ih citam jer na jednom mestu procitam utiske o vise razlictih proizvoda. Kako u poslednjih nekoliko meseci nisam bila aktivna na blogu, sakupilo se dosta praznih bocica, ja sam to naravno sve marljivo i brizno cuvala i sakupljala, tako da ce ovaj post biti nesto duzi. Razmisljala sam da ga podelim na dva dela ali sam ipak odlucila da se otarasim svega o jednom trosku. Najveci deo je preparativa, od dekorative sam koristila svasta nesto i volim da menjam i rotiram dekorativnu kozmetiku ali nikako da dodjem do toga i da nesto potrosim.

  

Balea tusiralice.. Jedna je ljubicasta Purple Kisses sa mirisom ljiljana i crnih malina a druga zelena je Tropical Sunshine sa mirisom pomorandze i manga. Obe imaju po 300ml i trajale su mi prilican period. O mirisima ne vredi da vam govorim, oba su presavrsena.. Ja sam dozivotni zaljubljenik u Baleine mirise i sarena pakovanja. Sto se kvaliteta tice, koliko para toliko muzike..potpuno su ok, osrednje tusiralice, lepo ociste kozu a ne isuse je ali nista vise od toga.

Nivea frangipani&oil je prelepi osvezavajuci gel za tusiranje sa cesticama ulja i mirisom havajskog cveta Frangipani. Miris je prelep, cak pomalo citrusan a sam gel je sjajan, onako pravi letnji. Bogato peni, ne isusuje kozu vec je lepo ocisti i malo i nahrani.

Dove silk glow, nutrium moisture..Za mene je Dove simbol za beskrajnu mekocu i neznost. Tako i je i sa ovim gelom za tusiranje, koji mirise cisto, puderasto, slatkasto, nezno..Jedan od pravih, klasicnih Dove mirisa. Jako hranljivo i nezno sredstvo za tusiranje. Jako guste strukture i bogate pene, sa hranljivim sastojcima koji odlicno uticu na kozu.

Fenjal gel za tusiranje sam dobila na poklon, nisam se do sada susretala sa njihovim proizvodima.. Vidim sada da ih ima u Liliju, mozda ih prosto nisam primetila. Gel je bez parabena, silikona , boja i parfema, jako je kremast i nezan i mojoj kozi jako prija. Miris mu je intenzivan cvetni, meni pomalo mucan, podseca me na neki lep prasak za ves ili omeksivac sa cvecem..Ja licno ne volim previse cvetne mirise pa mi je mozda zato malo problematican ali miris kao miris je jako lep. Ima zadovoljavajuca negujuca svojstva i odlicno omeksa i nahrani kozu.

Fa Shower Cream Greek Yoghurt sam kupila pre svega zbog prelepog mirisa. Miris mu je divan, najvise se oseca nota slatkog badema. Nisam neki ljubitelj njihovih gelova za tusiranje ali ovaj sam morala da kupim kada sam ga pomirisala. I nisam se pokajala, nista gori niti bolji od ostalih, sasvim korektna tusiralica koja lepo ocisti kozu. Nista vise nisam ni ocekivala od nje, ali miris mu je neponovljiv.


B.U. trendy deodorant body spray Nisam nikad bila neki ljubitelj B.U. prskalica ali ovo me privuklo velikim pakovanjem od 200ml i to je prvenstveno i bio razlog  (?!?) ove kupovine. Miris mi se jako dopao i koristila sam ga iskljucivo kao mirsni sprej, jer ne verujem da ima bilo kakva svojstva dezodoransa. Dugo mi je trajao i volela sam da ga prskam na odecu povremenu, posto se miris jako dugo zadrzavao na odeci.

Nivea Powder Touch dezodoras, sa kaolin puderom, brzo se susi i ostavlja mekanu kozu. Miris predivan, puderast, magican. Nisam primetila ni da mi je ostavljao bele tragove po odeci, sto se meni redovno desava sa vecinom dezodoransa.. Zastita je osrednja, ne mogu da kazem ni da je nema a ni da je 48h, kao sto pise. Sadrzi aluminijume i sve ostale stvari koje treba da izbegavamo ali ja mu sve oprastam jer je jako dobar.

Avon Care Smoothing Olive Oil bogata krema za ruke sa maslinovim uljem. Jedna od najboljih Avonovih koje sam probala. Mirise na masline, ali na lepe masline.. Ja sam bila skepticna zbog mirisa kada sam videla da je sa maslinama, ali jako mi se dopao. Odlicno neguje, hrani i stiti ruke. Relativno brzo se upija i ne ostavlja ruke masnim. Ima cak 100ml kreme

Bioten kreme za ruke, narandzasta za avokadom i shea buterom i crvena sa medom i makadamijom. Kao i svi Biotenovi proizvodi napravljene su bez parabena, parafina i vestackih boja. Sve njihove kreme za ruke obozavam, isti slucaj je i za ove dve. Narandzasta je hranljiva i jako nezna, ruke je jako lepo upijaju i beskrajno su mekane. Miris je malo ostriji za moj ukus. Odnosno miris avokada je ostriji, za mene bi bio idealan kad bi bio malo meksi i sladji ali ni ovaj sadasnji nije los. Crvena sa makadamijom i medom je regenerisuca, ima zastitna i negujuca svojstva. Malo je masnije od prve i malo se teze upija ali je po kvalitetu i ucinku ista.  Miris mi takodje nije nesto narocit, barem za moj ukus.. takodje mi je prejak, makadamija se gotovo i ne oseca,vec samo ostar, kiselkast miris meda ali brzo isparava i ne zadrzava se na rukama, tako da mu to i nije neka mana.


Avon Care Cocoa butter rich cream je namenjena za negu od glave do pete. Lica, ruku, tela i stopala. Ja sam je koristila izdasno za negu tela i bila sam preeezadovoljnaa. O njoj sam pisala u Body care rutini i nisam promenila misljenje do kraja, i dalje mislim da je jedna od najboljih krema za telo koje sam ikada probala a probala sam ih jako,jako mnogo.

Balea white passion losion za telo sa mirisom belih cvetova i acai bobica.. Isti slucaj kao i sa gelovima za tusiranje, Balea losione volim zbog prelepih mirisa i pakovanja. Miris acai bobica mi je jedan od najdrazih, a spojen sa mirisom blagog cveca je pravo savrsenstvo. Losion pruza blagu negu, lepe je teksture, malo previse retke za moj ukus ali nista strasno. Lep i lagan losion za leto, za neku ozbiljnu negu nije. Lepo se upija i razmazuje, miris se ne zadrzava dugo na kozi nazalost. Sadrzi 200ml i deo je ogranicene kolekcije koja se prodavala u DM-u, mislim da se vise ne mogu nabaviti.

Fenjal intense body milk je kao i gel za tusiranje jedna novina za mene. Takodje sam se prijatno iznenadila, jos vise nego gelom za tusiranje. Pruza odlicnu negu i ima lepsi miris, dosta blazi i sladji od gela za tusiranje. Koza je prijatno nahranjena, glatka i osvezena. Miris se ne zadrzava uopste na kozi. Ne sadrzi parabene ni vestacke boje. Naznaceno je da pruza 24-casovnu hidrataciju sa cime bih se donekle i slozila jer je zaista jako hranljiv. Sadrzi 200ml i videla sam ga jedino u Liliju.

Avon Naturals losioni za telo, ljubicasti sa mirisom orhideje i borovnice i drugi sa belim radama, limunom i nektarinama. Uzela sam ih zbog neke akcije, cena im je bila smesna, 3 ili 4 za nekih 200 i nesto dinara, do tada sam izbegavala losione za telo iz Naturals kolekcije, koristila sam samo proverene Planet Spa. Prijatno su me iznenadili, nega im nije neka, ali su prijatni i lagani za toplo vreme.Osveze i hidriraju kozu jako fino. Retki su, nisu masni i brzo se upijaju. Mirisu prelepo, narocito ljubicasti sa borovnicom i orhidejom gde dominira miris borovnice. U drugom se najvise oseca limun i jako je osvezavajuci. Oba sadrze po 200ml i uvek su na nekoj akciji u Avon katalozima.

O Fennel Body yogurt-u sa mirisom sladoleda od jagode  sam pisala u postu o Body care rutini, i nisam promenila svoje misljenje o njemu do poslednje kapi. Savrsen proizvod sto estetski, sto mirisom, sto negom i apsolutno ga obozavam. Jedina mana mu je malo veca cena, mislim da je oko 500 din ali sadrzi 300ml i skoro se trosi, tako da i nije neka steta.

Fennel Body Butter sa sargarepom,medom i orasima sam dobila na poklon uz kupovinu drugog Fennel buttera. Fennel-ovi buteri su sjajni, jos nisam naisla ni na jedan koji nema fantasticnu negu. I ovaj je jako hranljiv, gust, fenomenalan, idealan za suvu kozu. Jedino sto je meni smetalo to je miris, jer priznacete da miris sargarepe, meda i oraha i nije bas najsjajnija kombinacija. Ali nije se dugo zadrzavao na kozi, pa sam nekako prezivljavala miris dok ga nanosim zbog izuzetne nege koju pruza kozi. Trajao mi je poprilicno dugo, nisam ga cesto koristila jer mi je miris bio jako mucan, a i nisam uvek imala potrebu za tako jakom negom, tek ponekad da pocastim kozu. Sadrzi 200ml i nadam se da ga mozete naci u Liliju, ja ga nisam videla u slobodnoj prodaji, dobijao se uz druge buttere.



Avon Amazonian Treasures piling je pocetkom godine dobio posebnu recenziju koju mozete pogledati OVDE. Misljenje nisam promenila do kraja, predivan proizvod, definitivno cu ga opet kupiti

Ganier micelarna je proslog meseca takodje dobila svoju recenziju koju mozete procitati OVDE.

Acne Intesive Formula set, takodje kompanije Dermix, losion i krema koji su namenjeni konacnom obracunu sa aknama, bubuljicama i drugim nesavrsenostima na licu. Pisala sam o njima u postu o face care rutini. Pre nekoliko dana sam zapocela sa koriscenjem novog setapa cu kada zavrsim i sa njim napisati svoje konacne i detaljne rezultate. Najvaznije je biti uporan kod ovakvih tretmana. Ja sam poprilicno zadovoljna napretkom, lice mi je dosta cistije i imam dosta manje bubuljica i nepravilnosti. Priznajem da ja ne cinim mnogo toga sto je do mene, pri tom mislim na to da se jako lose i nezdrvo hranim i da jako malo spavam i da ne mogu ni da ocekujem nesto preterano zdravu i blistavu kozu ali sam sigurna da ce ovaj set uraditi sve sto je do njega, a ja cu vam po zavrsetku koriscenja o tome sve detaljno napisati.

Lili uljani skidac laka, bez acetona.. Jedini aceton koji kupujem i koristim, ne pamtim kada sam kupila neki drugi, sto nadam se dovoljno govori o tome koliko mi je dobar. Odlicnu obavlja svoju funkciju, iskoristim najvise dva tufera prilikom skidanja laka sa obe ruke.. Dva ako je neka bas intenzivna boja. Ne isusuje mi deo oko nokta i ne stvara zanoktice i nema neprijatan miris.

Bioten CC krema, cini mi se treca po redu tuba koju sam potrosila. Obozavam je, tekstura joj je idealna, kremasta, ne previse retka. Lagana je na licu i gotovo da se i ne oseca. Prelepo mirise, ali se miris ne zadrzava na kozi. Ujednacava ten, ima polu mat zavrsnicu, moze lepo da se nadogradi. Prodaje se u light i medium nijansi.. Ja uglavnom koristim medium, cak i na jesen, kada mi je lice potpuno belo. Meni se jako lepo prilagodjava kozi i prekrije vecinu nesavrsenosti i nedostataka. Ima 50ml i traje dugo. Meni se koza u poslednje vreme malo zasitila, pa sam resila da je zamenim na neko vreme, ali ne sumnjam da cu joj se ponovo vratiti.

Garnier Ultra Doux sampon sa medom, za krhku i lomljivu kosu mi se vec predugo  vuce po kupatilu i sobi. Kupila sam ga, malo trosila, zasitila se i presla na drugi. Ovo je neko bas veliko pakovanje, pa pretpostavljam da je bio na nekoj akciji i da sam ga zato i uzela. Navedeno je da obnavlja krhku i lomljivu kosu. Moja jeste takva ali ne mogu da pricam o nekim dugorocnim rezultatima jer ga nisam koristila redovno. Jako lepo mirise, bas medeno i super ocisti kosu, ne otezava je ni malo.. Miris se ne zadrzava bas dugo u kosi



 Potrosila sam i Golden Rose, Benefit i Lancome maskare, o kojima sam pre par meseci pisala detaljno u OVOM spotu. Manje vise nisam promenila misljenje o njima, cetkicu Golden Rose sam sacuvala da je koristim za rascesljavanje trepavica.

Aura alajner sam obozavala, trajao mi je jako,jako dugo.. Cetkica je odlicna, malo tanja od Essence cetkica, odnosno ova se malo suzava pri vrhu dok su Essence malo pljosnatije. Ova je idealna potpuno i jako jednostavna za koriscenje. Dovoljno je duga da se lepo uhvati celom rukom i precizno nanese. Nije vodootporan ali se ponasa kao da jeste. Meni traje po ceo dan na ocima, nekih 10,12 sati..skida se naravno trljanjem ili pipanjem oka ali ne znam zasto bi iko trljao oko koje je prethodno nasminkao. Boja je crna i intenzivna i dobija se u jednom potezu, meni nisu bila potrebna dva. Cena mu je negde oko 350 din i moze se naci u svim parfimerijama koje prodaju Aurinu kozmetiku.

Baby Lips, plavi Intense care.. Dobar balzam za usne, malo izvikan, ali nije strasno. Bezbojan, bezukusan, bez mirisa. Lepo neguje usne, ima zastitni faktor. Ne dopada mi se sto se jako brzo topi i malo je masnjikav ali mi se dosta vise svidja od recimo zutog.

Helena Rubinstein Lash queen sexy blacks makara, u boji scandalous black, nazalost neupotrebljena. Potpuno se osusila i stvrdla pre nego sto sam uspela da je isprobam i zato ide u smece.


I to bi bilo sve od proizvoda koje sam ja potrosila u poslednjih nekoliko meseci. Sa zadovoljstvom bacam kesu u djubre. 
 Koje ste vi proizvode najvise trosile?. ♥

6 коментара:

  1. Fino si trošila draga moja, favoriti su nam ko po običaju uglavnom isti, nego pitam se one stvarčice koje ti ja poklonih onomad trošiš li išta od toga ili sve čuvaš ko mali mišić i štekaš za uspomenu ? :D. Volela bi da probam ove tvoje Fennel butere nikako da dođu na red :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nista ne brini, malo se trosi, malo se cuva :) doci ce, polako, ne propustas nista previse znajcajno :) ♥

      Избриши
  2. Avon Naturals losione obozavam, predivni su, miris je vau. :D
    Koristim Garnier micelarnu i super mi je, ne iritira mi kozu i lako skida sminku.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jesu ali su meni mnogo slabi, kao kremice za ruke, ali mirisi su boznastveni :) i meni je odlicna,ali sam cula da je ona roze dosta losija, mnogo devojaka se zali na nju

      Избриши
  3. Ajao, nigde nisam videla ovu Biotenovu kremu sa makadamijom i medom :( A zaljubljena sam u njihove kreme :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pa potrazi je tamo gde kupujes i ostale..ja sam vidjala i u supermarketima..mozda nisu imali na zalihama tada ili im je nestala ali pogledaj ponovo, mora da je bude sa ostalim kremama :) I ja ih bas volim :)

      Избриши